Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 17:03 |
Kody błędów |
Autor |
Wiadomość |
vrs
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 13:30 Kody błędów
|
|
|
Witam. Szukałem na forum, ale nie znalazłem opisanych kodów błędów. Byłem u znajomego, podłączyliśmy moją Celine pod kompa i wyszło jej trochę usterek. Czy ktoś ma stronę gdzie mogę posprawdzać co to za błędy, ew. czy ktoś mógł by mi napisać co to za błędy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
silnik 2,5D 95r
P1617,P1630,P0500,P0600,P1613,P1335,P1470,P1615,P1625,P0115 |
_________________ Mercedes Benz C-Klasse W202 2,5D 1995r |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 14:44
|
|
|
A skąd wiesz od kiedy te błędy występują, czy auto szwankuje? Jeżeli nie znane pochodzenie jest tych błędów, to najlepszym rozwiązaniem jest wykasowanie ich, pojeżdżenie kilkaset km i wtedy sprawdź.
Tak to możesz pół samochodu wymienić niepotrzebnie, może okazać się, że poprzedni właściciel naprawił usterkę, a błędu nie wykasował. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
vrs
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 15:09
|
|
|
błędy wykasowane, teraz pojeżdżę trochę i zobaczę co jest nie tak. Szwankuje bo obroty mi odcinają się przy 3800obr/min na luzie, a podczas jazdy ok 3200obr traci moc tak jak by mu odcinało paliwo.. |
_________________ Mercedes Benz C-Klasse W202 2,5D 1995r |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 17:42
|
|
|
vrs napisał/a: | Szwankuje bo obroty mi odcinają się przy 3800obr/min na luzie |
To akurat normalny objaw. Poczytaj trochę archiwum forum.
A skoro traci moc, to na początek zainteresuj się stanem filtrów paliwa oraz przewodów paliwowych. Podpowiedzi również znajdziesz w archiwum. |
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 13:01
|
|
|
Witam
Podpiąłem się dziś pod kompa i mam taki jeden błąd którego nie mogę skasować, tzn po skasowaniu pojawia się ponownie, a ma symbolikę B1041 w carsofcie opisany aby sprawdzić połączenia do modułu CAN, ponieważ jest problem z kontrolą trakcji. Ciekawostka jest taka że na forum wyczytałem że tak stare auta nie mają tego modułu. Aha no i nie wiedziałem że prawdopodobnie mam TC. Przypuszczam że CARSOFT 7.4 się pomylił.
Aha błąd wyskakuje w kategorii INSTR.CLUSTER. |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 16:23
|
|
|
Darek51085, jeśli masz w VINie opcję 807, to możliwe, że CANa masz. Nie sprawdzę teraz tego sam, bo z innego kompa piszę.
Co do Carsofta - zdarzają mu się pomyłki... najpewniejszy jest SD. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 20:36
|
|
|
W VIN-ie mam kod 807 i nie wiedziałem o co z nim chodzi. Także dziękuję jjankiello za informację . Także CAN nie jest montowany tak jak ktoś pisał od bodajże lipca 1997.
Pozdrawiam |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 29 Styczeń 2011, 21:34
|
|
|
Darek51085 napisał/a: | W VIN-ie mam kod 807 i nie wiedziałem o co z nim chodzi. |
Kod ten oznacza, że auto posiada już zmiany technologiczne właściwe dla rocznika '97, a więc nie wyklucza to tego: Darek51085 napisał/a: | Także CAN nie jest montowany tak jak ktoś pisał od bodajże lipca 1997. |
Twoje auto może już mieć zmiany wprowadzane na stałe w lipcu... a zapewne jest z samego końca '96 roku... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 12:51
|
|
|
Ostatnio odczytałem błędy w silniku...
I teraz staram się je rozszyfrować..
Błąd nr 3 - to czujnik wchodzącego powietrza- do wymiany
Błąd nr 12 - to jakis chyba przekaźnik czy coś. Znalazłem co to jest TUTAJ ,ale nie wiem na czym polega usterka???
Błąd nr 21 - to cos z EGR, ale czy wystarczy tylko wyjąć, przeczyścić ?? Czy o coś innego chodzi ???
Proszę o jakieś rady bo może coś źle zinterpretowałem
error.JPG
|
|
Plik ściągnięto 303 raz(y) 12,85 KB |
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 19:58
|
|
|
Darek51085 napisał/a: | Także CAN nie jest montowany tak jak ktoś pisał od bodajże lipca 1997. |
Oczywiście, że jest, bo to już auta po lifcie, czyli model '98 z kodem 808
807 to jeszcze przedlifty. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 28 Maj 2011, 11:11
|
|
|
Pioterek napisał/a: | Oczywiście, że jest, bo to już auta po lifcie, czyli model '98 z kodem 808
807 to jeszcze przedlifty. |
No to w takim razie ja już zgłupiałem. Ja mam kod 807, i mam samochód przedliftowy (po małym lifcie). Także ciekawi mnie to, ponieważ jednak wydaje mi się że mam CAN, spotkałem się kilka razy z zielono białym i zielonym przewodem idącym w parze w kilku miejscach. |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
rotciv
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 71 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 28 Czerwiec 2011, 20:23
|
|
|
Podpinam się pod temat Kolegi.
Mam prośbę czy ktoś może mi powiedzieć co to za błąd P0806 ?
- po podpieciu wyskoczył taki nieznany błąd
[ Dodano: 28 Czerwiec 2011, 20:25 ]
nr vin WDB2020251A612020 |
_________________ C 200 kompressor
|
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 02:28
|
|
|
rotciv napisał/a: | Mam prośbę czy ktoś może mi powiedzieć co to za błąd P0806 ?
- po podpieciu wyskoczył taki nieznany błąd |
To może być jakiś stary błąd, bo ruski dekoder tłumaczy go jako błąd obwodu czujnika położenia sprzęgła... Jeśli po skasowaniu nie powrócił, don't worry...
Na pewno błąd dotyczy silnika i układu przeniesienia napędu (lit. P - power)... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
rotciv
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 71 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 07:39
|
|
|
jjankiello, błąd zdaje się musi być powiązany z kompresorem- bo nie smiga. Auto przyspiesza do setki w 18 sekund. Wymienilem juz wszystko w ukladzie zaplonowym, sprawdzony byl przeplywomierz. I ciagle lipa. Wczesniej auto mialo straszna kulture silnika, szarpalo, silnik nie chodzil na dwa gary jakby( po zresetowaniu silnika wszystko wracalo do normy tzn wracala moc i owa kultura silnika. Teraz silnik pracuje plynnie ale nie ma mocy- tak jest po wymianie wszystkich cewek, kabli i regulacji przez gazownika.
Dodam że jakis czas temu, po diagnozie komputerowej stwierdzono u mnie ze jest do wymiany modul silnika(odbiór auta ograniczal sie do wypowiedzi: przykro nam mam pan do wymiany modul. i to wszystko....troche malo fachowo jak dla mnie mi wytlumaczono co się dzieje i dlaczego) więc chcialem to potwierdzic i pojechalem na jeszcze jedna diagnoze w innym serwisie. Tam okazalo sie ze jest kilka bledow w tym ten P0806 który okazal się nieznany.
[ Dodano: 30 Czerwiec 2011, 07:43 ]
kurcze nie wiem jak się komputer nazywal w ostatnim przypadku- wygladal za to jak olbrzymia nokia z której wystawal kabel |
_________________ C 200 kompressor
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2011, 08:47
|
|
|
rotciv, wiem o jakim kompyterze mówisz, przynajmniej sie domyslam.
u mnie jak yl problem z kompressorem mialem pod cos takiego podpinany... i daj spokoj, było kilka błedów. a goś który naprawde dobrze zna sie na rzeczy powiedział mi... spalony sterownik silnika koszt naprawy 300zl na tym sie skonczyło oczywiście po wymianie kompressora. Tamta "nokia" nie dała rady z błedami
[ Dodano: 30 Czerwiec 2011, 08:47 ]
zresztą jesli spalił by Ci sie którys moduł to mogłby byc rowniez efekt błedu |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
|