Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:43
ile świec i jaki wtrysk
Autor Wiadomość
RONSELOT 
po prostu fan

Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 255
Skąd: OTWOCK
Wysłany: 26 Marzec 2011, 12:10   ile świec i jaki wtrysk

Pytanie jak w temacie,jaki silnik mb ma wtrysk elektroniczny i po 1 świecy na cylinder? interesują mnie głównie motory o większej pojemności montowane np w 140 500,420.następnie rola i ilość cewek w danym silniku.do tej pory miałem tylko diesla c250td,więc nie mam potrzebnej wiedzy.
_________________
C250TD ESPRIT ATP TOUR WDB2021281F407458 sold
c250tdt clasic
WDB 2021881F478023 sold
W 163 2,7 CDI CHIP D4
WDC1631131X757253
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Marzec 2011, 00:53   

RONSELOT, Witam te silniki mają po jednej świecy na cylinder ,wtrysk elektroniczny LH i dwie cewki po jednej na stronę .Motory 500 i 420 są V ósemkami . Jak można wiedzieć po co Ci taka wiedza ? :D :?:
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
RONSELOT 
po prostu fan

Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 255
Skąd: OTWOCK
Wysłany: 27 Marzec 2011, 08:43   

kolego moja modła to :mb: ,a cel w140.najlepszym silnikiem byłby tu chyba 5,0 lub 4,2.mam taki plan aby co rusz ruszyć w polskę i pokazać córeczce(1,5roku) wiele ciekawych miejsc,wygodny ,bezpieczny :mb: ,jest na miejscu.pytanie o wtrysk pod kątem :? gazu by nie zjadły mnie koszty podróży wzgl. wycieczki. świece to mała oszczędność ,bo jeśli mogę kupić po 1/cyl to czemu nie.porównywałe ceny części eksplo. to są b podobne.jeśli się myle to popraw mnie.alternatywą byłby okular ale wiadomo to nie to samo.na te wyjazdy powiesz za wcześnie ale :mb: zostałby na wieki,a mnie aż skręca na wzmiane furki. :P
_________________
C250TD ESPRIT ATP TOUR WDB2021281F407458 sold
c250tdt clasic
WDB 2021881F478023 sold
W 163 2,7 CDI CHIP D4
WDC1631131X757253
 
 
buszido-2008 
C 202 180 2.3 K

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 129
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Marzec 2011, 11:38   

Te silni maja wtrysk elektroniczny więc nadają się do zagazowania sekwencja ,bo chyba taka instalacja ma rację bytu. Jak te silniki chodzą na gazie to nie wiem ,ale na pewno zależy to od instalacji i sposobu montażu. Co do eksploatacji to 420 od 500 prawie niczym się nie różni.Do 500-tki jest dostępnych(moduły wtrysku , zapłonu itp) więcej części elektronicznych sterowania pracą silnika i są nie co tańsze .
_________________
MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR
 
 
RONSELOT 
po prostu fan

Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 255
Skąd: OTWOCK
Wysłany: 27 Marzec 2011, 14:52   

tak sobie policzyłem,że spalanie 9 l ropy i 20 l gazu to te same koszty,a komfort?czy wszystkie 140-tki miały nivo,dociąganie i te "inne"wycieraczki na przedniej szybie?niwo pewnie w nr vin ale szukając po necie nie ma w ogł lub są b rzadko viny,jak wybierać?
_________________
C250TD ESPRIT ATP TOUR WDB2021281F407458 sold
c250tdt clasic
WDB 2021881F478023 sold
W 163 2,7 CDI CHIP D4
WDC1631131X757253
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,068 sekundy. Zapytań do SQL: 6