|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:43 |
ile świec i jaki wtrysk |
Autor |
Wiadomość |
RONSELOT
po prostu fan
Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 255 Skąd: OTWOCK
|
Wysłany: 26 Marzec 2011, 12:10 ile świec i jaki wtrysk
|
|
|
Pytanie jak w temacie,jaki silnik mb ma wtrysk elektroniczny i po 1 świecy na cylinder? interesują mnie głównie motory o większej pojemności montowane np w 140 500,420.następnie rola i ilość cewek w danym silniku.do tej pory miałem tylko diesla c250td,więc nie mam potrzebnej wiedzy. |
_________________ C250TD ESPRIT ATP TOUR WDB2021281F407458 sold
c250tdt clasic
WDB 2021881F478023 sold
W 163 2,7 CDI CHIP D4
WDC1631131X757253 |
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Marzec 2011, 00:53
|
|
|
RONSELOT, Witam te silniki mają po jednej świecy na cylinder ,wtrysk elektroniczny LH i dwie cewki po jednej na stronę .Motory 500 i 420 są V ósemkami . Jak można wiedzieć po co Ci taka wiedza ? |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
RONSELOT
po prostu fan
Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 255 Skąd: OTWOCK
|
Wysłany: 27 Marzec 2011, 08:43
|
|
|
kolego moja modła to ,a cel w140.najlepszym silnikiem byłby tu chyba 5,0 lub 4,2.mam taki plan aby co rusz ruszyć w polskę i pokazać córeczce(1,5roku) wiele ciekawych miejsc,wygodny ,bezpieczny ,jest na miejscu.pytanie o wtrysk pod kątem gazu by nie zjadły mnie koszty podróży wzgl. wycieczki. świece to mała oszczędność ,bo jeśli mogę kupić po 1/cyl to czemu nie.porównywałe ceny części eksplo. to są b podobne.jeśli się myle to popraw mnie.alternatywą byłby okular ale wiadomo to nie to samo.na te wyjazdy powiesz za wcześnie ale zostałby na wieki,a mnie aż skręca na wzmiane furki. |
_________________ C250TD ESPRIT ATP TOUR WDB2021281F407458 sold
c250tdt clasic
WDB 2021881F478023 sold
W 163 2,7 CDI CHIP D4
WDC1631131X757253 |
|
|
|
|
buszido-2008
C 202 180 2.3 K
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 129 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Marzec 2011, 11:38
|
|
|
Te silni maja wtrysk elektroniczny więc nadają się do zagazowania sekwencja ,bo chyba taka instalacja ma rację bytu. Jak te silniki chodzą na gazie to nie wiem ,ale na pewno zależy to od instalacji i sposobu montażu. Co do eksploatacji to 420 od 500 prawie niczym się nie różni.Do 500-tki jest dostępnych(moduły wtrysku , zapłonu itp) więcej części elektronicznych sterowania pracą silnika i są nie co tańsze . |
_________________ MERCEDES C 180 2.3 KOMPRESOR |
|
|
|
|
RONSELOT
po prostu fan
Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 255 Skąd: OTWOCK
|
Wysłany: 27 Marzec 2011, 14:52
|
|
|
tak sobie policzyłem,że spalanie 9 l ropy i 20 l gazu to te same koszty,a komfort?czy wszystkie 140-tki miały nivo,dociąganie i te "inne"wycieraczki na przedniej szybie?niwo pewnie w nr vin ale szukając po necie nie ma w ogł lub są b rzadko viny,jak wybierać? |
_________________ C250TD ESPRIT ATP TOUR WDB2021281F407458 sold
c250tdt clasic
WDB 2021881F478023 sold
W 163 2,7 CDI CHIP D4
WDC1631131X757253 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,052 sekundy. Zapytań do SQL: 6
| |
|