Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 17:03 |
Kody błędów |
Autor |
Wiadomość |
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 12:41
|
|
|
Ty masz błąd modułu silnika (DFI) o numerze
Kod: | 10 control loop of pressure control flap |
kolega Google to tak przetłumaczył:
Kod: | pętli sterowania klapy regulacji ciśnienia |
Szczerze to nie wiem co to może być ;/, niechaj się wypowiedzą mądrzejsi. |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 13:09
|
|
|
tak, nazwe juz tlumaczylismy ale ktoś tu mowił ze w carsofcie pokazuje kody w postaci np takiego numerka P1234 . I sie zastanawiam gdzie takie cos jest...
Rozszerzenie 'rar' usunięte z forum przez admina, dlatego załącznik nie będzie pokazany. |
|
|
|
|
|
sazian
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 85 Skąd: się biorą dzieci ;)
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 18:39
|
|
|
może dlatego że robiłeś test analogowy
ja zawsze robiłem cyfrowy (digital)
edit:
podejrzewam że to błąd przepływomierza ale nie mam pewności |
_________________ http://chomikuj.pl/sazian/Mercedes |
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 23:12
|
|
|
sazian napisał/a: | może dlatego że robiłeś test analogowy
ja zawsze robiłem cyfrowy (digital)
edit:
podejrzewam że to błąd przepływomierza ale nie mam pewności |
na digital nic nie zaczytuje tylko na analog....
w c220d nie ma chyba przepływomierza... |
|
|
|
|
sazian
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 85 Skąd: się biorą dzieci ;)
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 11:54
|
|
|
wykasuj błąd jak nie będzie powracał to nie ma się co przejmować
ogólnie bardzo trudno jest znaleźć opisy błędów analogowych
a to wyrażenie
może oznaczać
Cytat: | pętla sprzężenia zwrotnego |
więc może chodzi o zawór EGR( czy coś w tym stylu) |
_________________ http://chomikuj.pl/sazian/Mercedes |
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
|
|
|
|
sazian
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 85 Skąd: się biorą dzieci ;)
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 20:46
|
|
|
właśnie o tym myślałem
ewentualnie sprawdź to http://img703.imageshack.us/img703/5046/egr1.jpg (zdjęcie znalezione na google podobno nawet na tym forum, mam nadzieję że właściciel się nie obrazi)
może wystarczy wyczyścić
łatwo się wyjmuje, ja czyściłem ropą (taką jak do baku lejesz )
a możesz jeszcze częściowo sprawdzić czy działa
odpal auto, owóż maską, dodaj gazu i od razu puść
to co jest zaznaczone numerem 2 powinno się ruszać |
_________________ http://chomikuj.pl/sazian/Mercedes |
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
Wysłany: 24 Sierpień 2011, 22:55
|
|
|
Darek51085 napisał/a: | Ty masz błąd modułu silnika (DFI) o numerze
Kod: | 10 control loop of pressure control flap |
kolega Google to tak przetłumaczył:
Kod: | pętli sterowania klapy regulacji ciśnienia |
Szczerze to nie wiem co to może być ;/, niechaj się wypowiedzą mądrzejsi. |
Chyba znalazłem problem.... http://www.youtube.com/watch?v=c31dgf8x2Wk
W najblizszym czasie poszukam tego i podmienie
[ Dodano: 30 Sierpień 2011, 13:12 ]
temat rozwiazany przyczyną tego błedu byl zawór egr |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 29 Październik 2011, 12:34 P1622 i B1482 C220D
|
|
|
Mianowicie byłem na kompie CDIF i było mnóstwo błędów po wykasowaniu zastały te dwa B1482 i P1622. Auto od kilku miesięcy kręci max do 3000rpm i ciężko go rozpędzić do 120km/h. Nie kopci, zuzycie paliwa w normie. Od kilku miesięcy nie gaśnie odrazu tylko po kilku sek. i Czy ten zawór może siać takie spustoszenie? Jak sprawdzić co jest winne czy zasilanie ( prąd) czy sam zawór? |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 30 Październik 2011, 02:15
|
|
|
tomi382 napisał/a: | Od kilku miesięcy nie gaśnie od razu tylko po kilku sek. | Jak czytam takie rzeczy to mnie trzęsie.... |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
Darek51085
Pomógł: 21 razy Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 603 Skąd: Zagórze/Chrzanów
|
Wysłany: 30 Październik 2011, 15:37
|
|
|
grzesiekx napisał/a: | Jak czytam takie rzeczy to mnie trzęsie.... |
Grzesiu ponieważ masz poduszki na silniku ew na skrzyni wytrzaskane . Oczywiście JOKE |
_________________ MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953
Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy. |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 30 Październik 2011, 18:24
|
|
|
Darek51085 napisał/a: |
Grzesiu ponieważ masz poduszki na silniku ew na skrzyni wytrzaskane . Oczywiście JOKE | Skończyły się 2 lata temu ale w następnym roku w wakacje mam zamiar wymienić |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 31 Październik 2011, 03:06
|
|
|
Mam zawór ale pewności nie mam że to ten. Podjadę do wujka to może wymienimy ten zawór bo ma warsztat więc nie powinno być większych problemów. Dzięki konradkar wiem mniej więcej gdzie jest ten zawór.Trzęsie cię że nie dam byle komu spaprać roboty? Na samym kompie chcieli rozbierać pedał hamulca. A 80% mechaników to oszuści i złodzieje. A do pracy trzeba czymś jeździć. Więc jak cię trzęsie to widocznie ominąłeś kilka kolejek. Pozdr |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 31 Październik 2011, 17:29
|
|
|
tomi382 napisał/a: | Auto od kilku miesięcy kręci max do 3000rpm i ciężko go rozpędzić do 120km/h. Nie kopci, zuzycie paliwa w normie. Od kilku miesięcy nie gaśnie odrazu tylko po kilku sek. |
tomi382 napisał/a: | Podjadę do wujka to może wymienimy ten zawór bo ma warsztat więc nie powinno być większych problemów. |
tomi382 napisał/a: | A 80% mechaników to oszuści i złodzieje. |
Chłopie jak się czyta takie wypowiedzi, to co się dziwisz? Jeździsz kilka miesięcy skopanym autem, a wujek ma warsztat. Piszesz, że 80% mechaników to oszuści i złodzieje, to i pewnie wujka w ten sam worek wrzuciłeś, bo od miesięcy auto nie naprawione i szukasz porady na forum.
Nie ma się co dziwić, że ktoś inny nie rozumie takiego olewatorskiego podejścia do auta |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 31 Październik 2011, 22:15
|
|
|
Nie świeciła mi się kontrolka EPC ani EDC może spalona żarówka . Auto nie gasi mi pewien okres a nie więcej jak trzy miesiące zauważyłem że nie przekracza pewnych rpm. U kilka osób byłem to głowa boli jak się ich słucha. Najlepiej radzą tak jeździć lub zmienić auto. Więc moje opinia na ich temat nie zmieni się. A wiem że jak niektórzy odbierają auta to mają coś nowego zepsute. Wujek ma remont więc będę musiał oddać do jakiegoś magika ale z wielką trwoga. Może nie będzie niespodzianek. Dzięki za zrozumienie. Szkoda że nikt nie podpowie nawet jak sprawdzić na pierwszy rzut czy to usterka elektryczna czy mechaniczna. Ale chyba jedynym rozwiązaniem będzie wymiana bo i tak już zawór kupiony |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
|