Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpnięcie a właściwie uderzenie przy zapalaniu
Autor Wiadomość
arekkan 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Październik 2007, 21:56   Szarpnięcie a właściwie uderzenie przy zapalaniu

Jak w temacie od pewnego czasu jak zapalam mojego dieselka to jest słyszę takie uderzenie ewidentnie spod maski i moje pierwsze skojarzenie to wyrobione poduszki pod silnikiem, tylko że jak już jadę nawet na zimnym silniku to nie szarpie nie ma zbyt dużych drgań (trochę jest głośny na początku ale to teraz jak się zimno zrobiło) i tak sam nie wiem czy dobrze myślę, bo jak się rozgrzeje to zapala bez żadnych niepokojących dźwięków
_________________
C250 TD kombi 1997 VIN WDB2021881F636468 wersja Elegance
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 20 Październik 2007, 22:29   

1. Zmęczone poduszki pod silnikiem (szarpniecia, drżenia, uderzenia)
2. Amorek i Spręzyna napinacza (z przodu silnika) sprezyna jest czestym przypadkiem drzenia silnika caly czas.

sprawdz to na 200% z tych 2 pkt bedzie .
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Macias27td 
wymęczony

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 153
Skąd: 3miasto
Wysłany: 21 Październik 2007, 02:41   

chłopie sorry ale cio Ty chrzanisz?
amorek i sprężyna..ta sprężyna nie jest powodem drżenia silnika.
amorek i sprężyna to części stabilizujące napinacz,dalej rolkę napinacza paska. pasek ten napędza pompy,alternator ..nieważne.
oczywiście w miarę zużycia AMORTYZATORA pojawia się rytmiczne stukanie o silnik (nie uderzenie) . wstępnie pomaga podłożenie podkładki metalowo gumowej, jest to półśrodek.
sprężyna działa w takim zakresie ,że jej żywotność jest tak dług jak samego silnika,chyba ,żę w skutek czynników zewnętrznych np pęknie.

a usterka o której pisze kolega jest tak "opisana" że trudno jednoznacznie wskazać przyczyne, może to być poduszka rozrusznik,a może "lejący" wtryskiwacz.
_________________
naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)

2.5TD
R.I.P

(już 2 razy ją oszukałem)
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 21 Październik 2007, 09:43   

Ja stawiam na początek końca poduszki pod silnikiem... Jak padnie całkiem, to będą zęby bolały od drgań, jakie diesel produkuje wtedy...

Wtryskiwacz gdyby lał, to by szarpało motorem dopóki by się nieco nie nagrzał...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 9