|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Szarpnięcie a właściwie uderzenie przy zapalaniu |
Autor |
Wiadomość |
arekkan
Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 27 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Październik 2007, 21:56 Szarpnięcie a właściwie uderzenie przy zapalaniu
|
|
|
Jak w temacie od pewnego czasu jak zapalam mojego dieselka to jest słyszę takie uderzenie ewidentnie spod maski i moje pierwsze skojarzenie to wyrobione poduszki pod silnikiem, tylko że jak już jadę nawet na zimnym silniku to nie szarpie nie ma zbyt dużych drgań (trochę jest głośny na początku ale to teraz jak się zimno zrobiło) i tak sam nie wiem czy dobrze myślę, bo jak się rozgrzeje to zapala bez żadnych niepokojących dźwięków |
_________________ C250 TD kombi 1997 VIN WDB2021881F636468 wersja Elegance |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 20 Październik 2007, 22:29
|
|
|
1. Zmęczone poduszki pod silnikiem (szarpniecia, drżenia, uderzenia)
2. Amorek i Spręzyna napinacza (z przodu silnika) sprezyna jest czestym przypadkiem drzenia silnika caly czas.
sprawdz to na 200% z tych 2 pkt bedzie . |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Macias27td
wymęczony
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Cze 2007 Posty: 153 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 02:41
|
|
|
chłopie sorry ale cio Ty chrzanisz?
amorek i sprężyna..ta sprężyna nie jest powodem drżenia silnika.
amorek i sprężyna to części stabilizujące napinacz,dalej rolkę napinacza paska. pasek ten napędza pompy,alternator ..nieważne.
oczywiście w miarę zużycia AMORTYZATORA pojawia się rytmiczne stukanie o silnik (nie uderzenie) . wstępnie pomaga podłożenie podkładki metalowo gumowej, jest to półśrodek.
sprężyna działa w takim zakresie ,że jej żywotność jest tak dług jak samego silnika,chyba ,żę w skutek czynników zewnętrznych np pęknie.
a usterka o której pisze kolega jest tak "opisana" że trudno jednoznacznie wskazać przyczyne, może to być poduszka rozrusznik,a może "lejący" wtryskiwacz. |
_________________ naprawy modyfikacje silników i instalacje audio
zawieszenia (naprawy regulacje)
2.5TD
R.I.P
(już 2 razy ją oszukałem) |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 09:43
|
|
|
Ja stawiam na początek końca poduszki pod silnikiem... Jak padnie całkiem, to będą zęby bolały od drgań, jakie diesel produkuje wtedy...
Wtryskiwacz gdyby lał, to by szarpało motorem dopóki by się nieco nie nagrzał... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,158 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|