Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 18:33 |
NIVO |
Autor |
Wiadomość |
bardol
bartekpn c220dt
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 2 Skąd: poznan
|
Wysłany: 12 Październik 2010, 22:45 przewody do nivo
|
|
|
Witam serdecznie.mam powazny problem i mam nadzieje ze znajde rozwiazanie na forum. w moim c220d padlo nivo-przerdzewialy przewody do nivo.moze ktos wie gdzie je mozna nabyc albo moze ktos ma na sprzedaz!? |
_________________ bartekpn |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 13 Październik 2010, 08:40
|
|
|
bardol napisał/a: | moze ktos wie gdzie je mozna nabyc |
Pytałeś w ASO oczywiście? |
|
|
|
|
bardol
bartekpn c220dt
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 2 Skąd: poznan
|
Wysłany: 13 Październik 2010, 18:42
|
|
|
pytałem w ASO i na 4 potrzebne rurki była tylko 1 . ciezka sprawa.szukalem tez w miejscach gdzie robia przewody hamulcowe i raczej niechetnie chcieli pomoc. |
_________________ bartekpn |
|
|
|
|
maniu1555
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 92 Skąd: Wołów
|
Wysłany: 23 Luty 2011, 21:26
|
|
|
witam
ja rowniez potrzebuje 1 przewod do nivo ten ktory idzie od zaworu do zbiorniczka z olejem |
_________________ c180 esprit ...
WDB202018F165767
|
|
|
|
|
michele
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 253 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24 Luty 2011, 07:52
|
|
|
A może sobie zakuć. Są firmy, które specjalizują się w zakuwanie węży, przewodów i ich przygotowanie. NIe wiem jak to wygląda w tym przypadku, bo nivo nie mam, ale może to jest rozwiązanie? Przynosisz na wzór i odbierasz gotowy. |
_________________ C250 Diesel '93 WDB2021251A010620 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Luty 2011, 12:34
|
|
|
michele napisał/a: | A może sobie zakuć. Są firmy, które specjalizują się w zakuwanie węży, przewodów i ich przygotowanie. NIe wiem jak to wygląda w tym przypadku, bo nivo nie mam, ale może to jest rozwiązanie? Przynosisz na wzór i odbierasz gotowy. |
Ktos chyba pisał, że tak właśnie zrobił. Myślę, że najprościej zapytac sie w takim zakładzie, w końcu robią tam hydrauliki do koparek, chyba nieco większe ciśnienia tam panują |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
maniu1555
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 92 Skąd: Wołów
|
Wysłany: 24 Luty 2011, 18:39
|
|
|
ok juz zrobilem taki przewod |
_________________ c180 esprit ...
WDB202018F165767
|
|
|
|
|
michele
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2009 Posty: 253 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25 Luty 2011, 12:46
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Ktos chyba pisał, że tak właśnie zrobił. Myślę, że najprościej zapytac sie w takim zakładzie, w końcu robią tam hydrauliki do koparek, chyba nieco większe ciśnienia tam panują | Może przeoczyłem coś jak zaczytywałem się w ten wątek, a tak mi przyszło na myśl, bo ostatnio oglądałem reklamę firmy, która ponoć wszystko zakuwa do hydrauliki, pneumatyki. Kolego to pochwal się orientacyjnym kosztem dla potomnych. |
_________________ C250 Diesel '93 WDB2021251A010620 |
|
|
|
|
wito74
Pomógł: 95 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 579 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 21:27
|
|
|
Mam pytanie odnośnie siłownika. Czy jest możliwe że siłownik pomimo braku pocenia się,barku śladów wycieku oleju traci swoje właściwości? Od około lutego zauważyłem że lewy tył jest niższy od prawego o około 2-3 centymetry. W układzie nie mam żadnych przecieków, oleju ZHM ze zbiornika nie ubywa. Na diagnostyce wszystko ok(chodzi o tłumienie drgań, czyli akumulator ciśnienia ok). Regulator wysokości sprawny, sprawdzany ręcznie. Myślałem że to sprężyna straciła swoje właściwości ale nie, dzisiaj wymieniłem sprężyny i dalej lewa strona jest niższa jak prawa. Ja już nie mam pomysłu na to i stąd podejrzenie na niesprawność siłownika pomimo braku śladów wycieku. Stąd moje pytanie czy jest możliwość że siłownik stracił swoje właściwości i nie trzyma auta na takiej wysokości jak powinien? |
_________________ MB C200 T 1998r benzyna+lpg
WDB2020801F739780
|
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:02
|
|
|
odgrzeję trochę mam pytanie czy samemu da radę wymienić gruszki?
czy ktoś to może robił? krok po kroku co trzeba robić?
do tej pory sam sobie auta naprawiałem ale tego akurat nie robiłem nigdy
proszę o jakieś podpowiedzi i z góry dzięki |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:36
|
|
|
Kupiłeś gruszki ? Nowe czy używki ? Jeśli używki to napisz ile oleju do nivo możesz wstrzyknąć strzykawką. Jeśli nowe to nic nie pisz tylko oczyść łączenie rurki z gruszką i odkręcaj. Wlej w nie olej do pełna ( w nowe wchodzi troszkę ) i przykręcaj. Po odkręceniu starych niech jakaś pomocna dłoń zatyka rurkę doprowadzającą żeby nie ciekło. |
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 21:24
|
|
|
używki a gdzie się wstrzykuje?do gruszki?
jednego nie rozumiem płyn w zbiorniczku od nivo jest aha czyli odkręcam starą i przewód od niej trzeba by czymś zaślepić żeby płyn nie uciekał tak?
zakładam drugą przykręcam przewód i ma być? aha czy bez kanału to zrobię? a czy po wymianie trzeba coś ustawiać? czy one same się ustawią? |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 07:49
|
|
|
gibaj napisał/a: | żeby płyn nie uciekał tak? | tak gibaj napisał/a: | aha czy bez kanału to zrobię? | gdzie są w 202 ? W 210 są za kołem, w 124 pod kanapą, a w 202 gdzie masz ? . gibaj napisał/a: | a czy po wymianie trzeba coś ustawiać? | nie
PS. Po odkręceniu starych gruszek wyleci z nich olej.Jeśli do "nowych" wejdzie tyle samo znaczy że kupiłeś zepsute i naprawę należy wstrzymać. Do nowych wchodzi przed montażem max 10 ml. oleju |
|
|
|
|
karik712
Gwiazdor
Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 10:31
|
|
|
Może troche głupie pytanie ale ... jak poznać czy owe Niwo posiadam? Gdzie powinien sie znajdować zbiornik? albo jak inaczej optycznie to potwierdzic? |
_________________ s202 250TD - (high) CLASSIC 96' "karavan"
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
gibaj
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 268 Skąd: LBL
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 10:57
|
|
|
oprócz stalowego zbiorniczka powinieneś mieć jeszcze jeden plastikowy na płyn obok tego na płyn do wspomagania |
|
|
|
|
|