2.2 CDi jak jest zminy odpala jak ciepy nie |
Autor |
Wiadomość |
caytol
caytoll
Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 17 Skąd: torun
|
Wysłany: 30 Październik 2007, 23:25 2.2 CDi jak jest zminy odpala jak ciepy nie
|
|
|
Witam prosze o ratunek co moze byc przyczyna jak jest zimny odpala jak cieply nie moge go odpalic kreci i kreci az aku siada i nie odpali jak ostygnie choidzi ok. Na wolnych obrotach jakby byjal raz wyzsze raz mizsze obroty jak pojedzie kawalek normuje sie z obrotami . Ale nie odpala jak jest cieplu prosze o porade 504868500 //// gg 3544496 e-mejl caytoll@wp.pl. Prosze o pomoc
|
_________________ caytoll@wp.pl
skype caytol
jestem na gg 3544496
W210 e klasa 22 cdi |
Ostatnio zmieniony przez caytol 1 Listopad 2007, 12:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 31 Październik 2007, 17:41
|
|
|
caytol, podpiąć komputer i zobaczyć co wyskoczy. W przeciwnym wypadku można wróżyć i gdybać |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 1 Listopad 2007, 13:48
|
|
|
pojedz do bydgoszczy do menadzera o wie co jest hehe. ja tez wiem, ale sam i tak tego nie zdiagnozujesz.
pozdro. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 1 Listopad 2007, 13:56
|
|
|
caytol, a co ty masz na lusterkach ? Wstyd |
|
|
|
|
caytol
caytoll
Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 17 Skąd: torun
|
Wysłany: 3 Listopad 2007, 00:15 Komputer pokazał 236 jednostek na 380 - cisnienia pompa 2.2
|
|
|
Komputer pokazal jak wtemacie cisnienie tego typu. Facet mowi ze to jakis zawor albo pompa wtryskowa daje za male cisnienie co robic . Slabo zapala a jak sie rozgrzeje prawie wcale nie zapala. - jak sadzicie czy to mogla pojsc pompa wtrysowa????? wymienilem filtr paliwa i facet mowi zeby zamontowac zawor na przewodzie paliwowym zawor ze paliwo sie nie cofa czyli leci w jedna strone coz czynic . dalej .Ktos pomoze???????? zawor na foto . co o tym myslicie?????
No i wlasnie wymienilem przewody zamontowalem nawet to cudo
i nic tak samo takie same objawy tak samo zapala to znaczy zapalil ale po zgaszeniu /wylaczeniu silnika klapa .
Juz nie mam pomyslu chyba nowa pompa paliwowa . |
_________________ caytoll@wp.pl
skype caytol
jestem na gg 3544496
W210 e klasa 22 cdi |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 4 Listopad 2007, 00:43
|
|
|
to nie jest pompa nie pakuj sie w koszta
ile chcesz za taki popsuty samochód i który to rok co ma itd.??? |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
caytol
caytoll
Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 17 Skąd: torun
|
Wysłany: 4 Listopad 2007, 11:31
|
|
|
Podaj prosze jakis telefo dane firmy gdzie moge sie zglosic w bydgoszczy u menagera nie wiem gdzie to jest .
[ Dodano: 6 Listopad 2007, 09:39 ]
a wiec . Po pierwsze akumlator - zmiana 72 ah . A co do cisnienia na pompie wyiana zaciskow na wszystkich przewodach i mikro przeciek powietrza na filtrze paliwa. wymiana przewodow paliwowych w komorze silnka na doprowadzenie 10 mm odplyw 8 mm zawor zwrotny na odplywie. doprowadzenie do pompy przewod 8mm . Dziala.
|
_________________ caytoll@wp.pl
skype caytol
jestem na gg 3544496
W210 e klasa 22 cdi |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 30 Grudzień 2007, 11:06
|
|
|
spróbuj poruszyc temat na dobrej stacji która ma typowy program m-sa, a chodzi o doładowanie i wylot spaliń, powiem prosto miałem coś podobnego. z tego co piszesz
przy nagrzanym silniku zatka katalizator i auto nie pali bądx pali ciężko. Jeśli masz jeszcze
katalizatory bo są dwa i masz przejechane ponad 150 tys to może sprawdzić ten ostatni. |
|
|
|
|
pawel85
Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 15 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10 Kwiecień 2008, 15:10
|
|
|
Bodek
Możesz rozwinąc trochę temat z tym problemem z odpalaniem ciepłego silnika?Auto to w210 2.2 CDI.Na zimnym odpala bez problemu ale na ciepłym kręci i kręci.Jeżeli możesz to opisz co należy zrobic z tematem bo troche to irytuje...zwłaszcza w mercedesie.Padł pomysł że to wtrysk lub czujnik na listwie ale może rzeczywiscie masz racje z tym katalizatorem.Napisz w wolnej chwili co i jak bo temat jest w miarę pilny.
Jezeli nie masz czasu zeby pisac to wyslij mi nr.do Ciebie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 07:11
|
|
|
sam nic nie wymyslisz.
pozdro. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
pawel85
Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 15 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11 Kwiecień 2008, 11:37
|
|
|
waldek500 napisał/a: | sam nic nie wymyslisz.
pozdro. |
No to mi podpowiedziałes... |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 14 Kwiecień 2008, 14:28
|
|
|
waldek500 napisał/a: | pojedz do bydgoszczy do menadzera o wie co jest hehe. ja tez wiem, ale sam i tak tego nie zdiagnozujesz.
pozdro. |
waldek500 napisał/a: | ile chcesz za taki popsuty samochód i który to rok co ma itd.??? |
Napisał byś koledze o co mniej więcej chodzi, a nie cwaniaka zgrywasz |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
jacopol1
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 58 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2008, 10:52
|
|
|
taki sam przypadek miał ktos z mojej rodziny w oplu omedze jak był zimny to palił bez kłopotu jak ciepły to nie.Wymieniane filtry , pompa , swiece.Ojciec wymienił uszczelkę pod głowica i pali jak jest zimny i jak jest ciepły. moze i tu masz taką samą przyczynę |
_________________ mercedes Vito 112 cdi 2002r
mercedes w202T 200cdi 2000r
mercedes w202 c180 1995r
201 2.6 , 124 2.0 , 123 2.4d , 115 - ex |
|
|
|
|
|