Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
M112 - V6 niechce zapalić - elektronika?
Autor Wiadomość
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 12 Luty 2013, 17:11   

Żadnych postępów?
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
MEN 

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2013, 10:07   

Wietajcie po małej przerwie,
auto odebrałem pare dni temu i testowałem. Jest oki.
od mechaników i elektryków nasłuchałem się co to nie było do zrobienia... Ale mój wniosek jest prosty. Nawaliła pompka paliwa. A przez nietrafiona wstępną diagnozę z czujnikiem wału narobiłem sobie problemu i kosztów...
Czujnik który wymieniłem następnego dnia zaraz po awarji okazał się niedziałający poprawnie (nie trzymał parametrów) został wymienione na kolejny. Z racji jego nie działania znikła iskra. A pompka była od poczatku wina...
Morał taki: zanim zaczniesz naprawiać najpierw sprawdz co możesz ( iskra, dopływ paliwa) i wszystko co się da :P niby oczywiste ale czasami się o tym zapomina.
Auto jeździ, wymieniony czujnik wału i pompka paliwa + jakaś wiązka (info od elektryka w które niebardzo wierzę)
Dzięki za trafne podpowiedzi...
 
 
mbsly 
Sylwester Zabadała

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 428
Skąd: Gdansk
Wysłany: 18 Luty 2013, 11:09   

MEN napisał/a:
Ale mój wniosek jest prosty. Nawaliła pompka paliwa. A przez nietrafiona wstępną diagnozę z czujnikiem wału narobiłem sobie problemu i kosztów...

wniosek jest taki ,ze trzeba bylo auto odstawic do kogos kto naprawia takie pojazdy...
29 stycznia pytalem Ciebie czy pompa dziala... a Tobie naprawienie pojazdu z kilkoma mechanika,i zajelo jeszcze 3 tygodnie... :shock:
_________________
C 36 AMG WDB2020281F421896
 
 
 
chefren 

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 45
Skąd: Byle dalej od miasta
Wysłany: 19 Luty 2013, 13:57   

Napisz gdzie naprawiałeś auto, to też dość ważne zwłaszcza dla innych.
_________________
W202 '96 C280
 
 
Krzyś 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 1033
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Luty 2013, 14:18   

MEN, na pocieszenie Ci powiem, że kiedyś wymieniałem skrzynię, łożysko sprzęgła, nitowałem docisk itp, bo ślizgało mi się sprzęgło (skrzynia przy okazji grzebania przy sprzęgle - wibracje) w Roverze. Okazało się, że przy wymianie pompy sprzęgła jakiś "fachowiec" dokręcił śrubkę, a nie powinien. Koszta spore, a można było zrobić pół obrotu jednej śrubki :?

Tak, jak mówi chefren, napisz gdzie grzebali przy Twojej gwieździe.
_________________

Pleśniak

Dziadek
 
 
Tony J.

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 196
Skąd: Kutno
Wysłany: 2 Marzec 2013, 22:03   

Camel- napisał/a:
Jedna sprawa - czujnik położenia wału wymaga adaptacji, wystarczy skasować adaptację po starym czujniku i na nowym powinien zacząć śmigać.
Takie cuda wianki bez HHT/SD/Xentry to nie podchodź ;)
To nie czujnik się adaptuje tylko bicie koła fonicznego. Dorabiasz filozofię do prostych rzeczy nie rozumiejąc do końca problemu, sorry.
_________________
WDB2020281F204166 Gdzie cylindrów sześć tam trzeba dać jeść.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Marzec 2013, 13:37   

Tony J., wiadomo, tak jak z adaptacją większości czujników.
Przywołałem jedynie pozycję ze Star Diagonosis.
Zawsze adaptacja znaczy nauką sygnału wyjściowego z układu, czy wejściowego do sterownika silnika; interpretacja tego sygnału.
Spoko, ale jak uważasz, że coś tu jeszcze trzeba dodać, czekam na elaborat. Przyda się nie tylko mnie, Tony.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
adikis 


Pomógł: 117 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 1963
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:34   

witam mam podobny problem :P

silnik ten sam m112 2.4 98r i lpg sterownik agis

auto gaśnie po zagrzaniu i nie chce odpalić po około 25-35 minutach auto odpala jak by nigdy nic :roll: pochodzi trochę i gaśnie znowu to samo na lpg i benzynie

zaczęło się to od wyprawy około 180 kilometrów od domu auto zaparkowałem i po jakimś czasie nie chciało odpalić kreci bez problemu po około 10 minutach odpaliło i pojechałem do domu autostrada prędkości 140-200 km/h auto gasiłem i odpalałem bez problemu

kolejny dzień i niespodzianka przyjechałem na cmentarz i auto po powrocie z grobów nie odpala chwila walki i chodzi kolejny cmentarz i to samo wracam i nie odpala po 15 minutach odpalił i jadę do domu (nie gaszę auta ) staje pod sklepem i auto gaśnie po około 30 minutach auto odpala i dojeżdżam pod dom pod bramom gaśnie i nie daje się odpalić i tak już mu zostało nagrzeje się i gaśnie po czym nie da się uruchomić
komputer SD nie pokazuje żadnych błędów

z ciekawostek panel od lpg głupieje albo nic nie wyświetla czasem diody leko się żarzą (objaw w momencie gdy nie chce zapalić jak chodzi to jest ok )

jakieś pomysły ??
_________________
S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:49   

adikis wyglada to na uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego lub walka rozrzadu tylko on nie ma chyba wpływu przełacznik lpg;)
spróbuj podmienić ten modul bezpiecznikow ze skrzynki z ECU pewnie tam lpg bierze zasilanie :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
chubbchubbs

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 107
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:53   

wiązka silnika ?? tym bardziej ze masz choinke na wskaźniku LPG przepatrz czy coś nie zwiera lub nie poluzowały się kable od LPG i gdzieś jakieś macy nie potrzebne nie dostają bo to może być przyczyna
_________________
W210 E200 ELEGANCE 1998r Włochy

w210 E430 4matic Elegance 2001r kombi eX sell Kaczmarus
w202 c280 Elegance + LPG 1995r. sedan eX
 
 
adikis 


Pomógł: 117 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 1963
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 7 Listopad 2013, 22:55   

:?: tom1245, zmienialem ten modul dwa dni temu

[ Dodano: 7 Listopad 2013, 22:59 ]
chubbchubbs, masa na silnik jest w instalacji nic nie widac zeby cos sie dzialo
_________________
S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 7 Listopad 2013, 23:03   

adikis gdzie jest wpiete zasilanie instalacji lpg :?: w momecie właczenia zaplonu zapalaja sie kontrolki lpg jak chce odpalić czy dopiero po odpaleniu :?:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
mbsly 
Sylwester Zabadała

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 428
Skąd: Gdansk
Wysłany: 8 Listopad 2013, 00:26   

adikis napisał/a:
auto gaśnie po zagrzaniu i nie chce odpalić po około 25-35 minutach auto odpala jak by nigdy nic pochodzi trochę i gaśnie znowu to samo na lpg i benzynie


Adikis czujnik położenia wału korbowego na 99%... 8)
_________________
C 36 AMG WDB2020281F421896
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 8 Listopad 2013, 00:28   

mbsly tylko od tego LPG nie powinno glupieć :roll:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
adikis 


Pomógł: 117 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 1963
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 8 Listopad 2013, 00:31   

tom1245, zasilani kompa lpg jest pod maską miedzy bezpiecznikami a zbiorniczkiem spryskiwaczy ta czarna puszka zasilanie jest tam cały czas

kontrolki od lpg świecą się w momencie rozruchu
_________________
S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9