Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 19:32
Alternator bosh dziwny obiaw
Autor Wiadomość
niedziolka 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 44
Skąd: Anglia / ipswich
Wysłany: 28 Marzec 2011, 23:19   

to moze takie cos
http://cgi.ebay.co.uk/NEW...1#ht_2502wt_989

[ Dodano: 28 Marzec 2011, 23:21 ]
http://motors-parts.shop....14&_sop=2&_sc=1
_________________
e 300 td 1999
ex c250 td 1999 KOMBI AUTOMAT
ex e300 td 1999
WDB2021882F826006
 
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 29 Marzec 2011, 17:17   

Zajrzalem do listy cen w ASO

Regulator A 002 154 85 06 280.99 zlotych Oryginal.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
Gri 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 235
Skąd: Płock
Wysłany: 1 Kwiecień 2011, 18:06   

ASO

Regulator 003 154 20 06 (boschowski nr 1 197 311 555)

1.162zł (tak tysiąc nawet w serwisie zaniemówili)- przynajmniej taniej niż w zwykłym sklepie regulator BOSCH. Zamiennik 120zł
_________________
W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487
 
 
taksiarz83 


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 72
Skąd: Police
Wysłany: 27 Luty 2012, 17:15   

Mozna przelutowac szczotki od jakiegos regulatora audi ale dlugo to nie wytrzymalo, jakies prawie 2 lata. Ide sprawdzic czy to ta sama usterka kontrolka sie świeci :( .

Jak ja dzwonilem do aso w zeszlym roku to przez telefon bylo slychać ze gosc sie za głowe zlapal jak podawal mi cene regulatora :)
_________________
W124 230E 89'
W124 250D 93'
W202 C220 CDI '99 Classic vin:WDB2021931F858133
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 27 Luty 2013, 23:29   

Odświeżam temat. Czy wam też światła świecą słabiej na biegu jałowym obrotach zaraz po rozruchu?
Jak przygazuje to reflektory świecą mocniej. Bateria ideał - czy to szczotki w alternatorze? Czy tak ma być?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
atQ 
Otek

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 231
Skąd: Krk
Wysłany: 28 Luty 2013, 00:20   

Chyba nawet nie tylko szczotki :)
_________________
MB W202 2.2 benzyna 93r. Elegance
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Luty 2013, 09:17   

tomi382 napisał/a:
Czy wam też światła świecą słabiej na biegu jałowym obrotach zaraz po rozruchu?
Jak przygazuje to reflektory świecą mocniej. Bateria ideał


Tylko po rozruchu słabiej świecą, a potem nie ma już różnic przy zmianie obrotów ? Jesli tak, to nie masz się czym przejmować. "Bateria ideał" ma zapewne bardzo niską rezystancję wewnętrzną (cecha jak najbardziej pozytywna) co powoduje to, że tuż po uruchomieniu silnika i pewnym ubytku energii chce go jak najszybciej uzupełnić obciążając alternator duzym prądem ładowania. Alternator na wolnych obrotach nie ma wystarczającej wydajności i broni się spadkiem napięcia, co widać w postaci słabiej świecących świateł. Prąd ładowania akumulatora jednak szybko maleje, więc jesli efekt ten mija po max kilkudziesięciu sekundach to nie ma się czym przejmować.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 28 Luty 2013, 10:57   

Sprawdze dzisiaj czy po po krótkiej chwili światłość wraca do normalności.
Na boschu moje pierwsze RPM po odpaleniu oscyluje w granicach 750rpm jak się chwile rozgrzeje te dwie minuty to są już normalne 900rpm więc te niskie obroty mają też znaczenie pewnie
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Luty 2013, 17:01   

tomi382 napisał/a:
Na boschu moje pierwsze RPM po odpaleniu oscyluje w granicach 750rpm jak się chwile rozgrzeje te dwie minuty to są już normalne 900rpm więc te niskie obroty mają też znaczenie pewnie


Tym bardziej przy takich obrotach alternator ma prawo nie wyrabiać.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 28 Luty 2013, 17:01   

Masz 900obr/min? U mnie cały czas jest 750obr/min
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 28 Luty 2013, 23:03   

Dobra chłopaki temat uważam za zamknięty 8)
Po powrocie z pracy światła nie przygasają :wink:
być może dlatego że mam 900rpm po rozgrzaniu :)
@ perzu masz Lucasa więc "nie znasz dnia ani godziny" i bądź szczęśliwy że jeszcze masz te 750obr/min :lol:
W rodzinnej W201 też po czasie obroty się zmieniają tylko że w dół. U mnie jest coś inaczej po po odpaleniu powinno być 900rpm a po rozgrzaniu 700rpm.
To jest tak jakby "ssanie" dla diesla. Kwestia podania podciśnienia na pompę wtryskową.
Jakoś mi mój przypadek nie przeszkadza więc nic nie będę ruszać
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 28 Luty 2013, 23:47   

Ja mam tak samo (2.0D). Na zimnym 900 a na ciepłym 750 obr/min. Jak odpale i lekko dodam gazu to jest róznica w świeceniu, a po jeździe jest już normalnie. Czyli ten typ tak ma :)
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 1 Marzec 2013, 00:35   

więc może wystarczy u mnie przełożyć przewody podcisnienia aby było poprawnie
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 1 Marzec 2013, 15:38   

tomi382 jesli chodzi o ssanie to mi raz jeden przewód spadł od tego czujnika od ssania i nie miałem. Czujnik jest w głowicy, tylko ja sciagałem kolektor bo nie miałem dojscia (2,0D).
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 1 Marzec 2013, 18:00   

Panowie, zaraz zaraz... Lucas jest elektronicznie sterowany więc komputer reguluje sobie dawke paliwa sam. Podobnie ja w CDI- odpalasz i masz odrazu równe obroty.
2.0DIESEL ma mechanicznie sterowana pompę i tam faktycznie obroty sa wyższe po rozruchu na zimno. Słyszałem u kolegi w190. Odpala na zimno i silnik chodzi na wyższych obrotach. Gdy temperatura dojdzie do około 50st. słychać takie pyknięcie i obroty spadają
tomi382, ty masz Boscha juz, czy tak? Więc u Ciebie sterowanie również jest mechaniczne
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,076 sekundy. Zapytań do SQL: 6