Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze szczękami
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 20:13   

Musisz pompować tak długo aż nie wyjdzie cały. Przy końcu uważaj, ale nie powinno sie stać nic grożnego jak wyjdzie.
Myślę że możesz go spokojnie zeszlifować. Zresztą jak wyjdzie to zobaczysz ile wchodzi w zacisk, ile zeszlifujesz oraz zobaczysz grubośc tłoczka. Bedziesz wiedział czy zeszlifowany nie będzie wychodził za daleko.
marcinns1991 napisał/a:
rozumiem że tłoczek to jedynie ten mały pierścień a ten większy z czarnym obramowaniem od góry jest nieruchomy razem z zaciskiem

Tak tłoczek to ten mały pierścień, ten duży pierścień od środka musisz zeszlifować. Wiadomo jak tłoczek będzie mocno zardzewiały to masz problem, ale troszkę powierzchownej rdzy nie zrobi nic złego
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 20:32   

marcinns1991spokojnie sprężarka sobie z tym poradzi, albo jak piszą inni możesz pompując pedałem, a jak nie wysunie się to możesz szczypcami delikatnie obracać (czy nawet śrubokrętem podważyć oczywiście wszystko z umiarem)i nie ma bata zęby tłoczek nie wyszedł. Wyciągniesz tłoczek, delikatnie papierkiem przeszlifujesz, wymieniasz wszystkie gumki co idą wewnątrz "cylinderka" (małe i duże).
A co do takiego małego wyszczerbienia to nic się nie stanie. Bo powierzchnia styku klocka z cylinderkiem i tak będzie prosta, nie będzie go klinować.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 20:34   

W zacisku są dwie gumki: pierścien uszczelniający wewnątrz i na zewnątrz ten mieszek ochronny. Moim zdaniem najwygodniej tłoczek wyjąć na aucie pompując pedałem.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 20:49   

Hmm jutro się za to zabiorę po pracy wstąpienia po gumki, od razu zrobię oba tloczki, mam nadzieję że rdza nie będzie zbyt duża, potraktuje ja wd i benzyna ekstrakcyjną
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 20:55   

perzu126 nie zapominaj o tych małych gumkach jak rozkręcisz na pół cały cylinderek :wink:
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 21:04   

asasyn18, wymienię wszystkie gumki jakie będą w zestawie, jeszcze mam pytanko bo kupiłem taki zestaw bolców:

http://www.iczesci.com/imgparts/60863.jpg

i na końcach tych długich ramion jest zaokrąglenie i ono cały czas trze mi po rancie tarczy, doginałem, szlifowałem i nadal trze, tez tak macie bo przy mniejszej prędkości irytuje ten dźwięk tarcia, tarcza się od tego nie grzeje ale dyskomfort jak jadę po mieście i coś mi skrobie

Rozumiem, że zestaw gumek wygląda jak na tej aukcji tylko bez tłoczków:
http://allegro.pl/reperat...3095892710.html

pytanie od czego jest ten gumowy kapturek i te 2 małe uszczelki ?
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 21:17   

marcinns1991 napisał/a:
i na końcach tych długich ramion jest zaokrąglenie i ono cały czas trze mi po rancie tarczy,

Dziwne, bo w sumie zagięcie jest na zewnątrz, to nie wiem jak może trzeć.

marcinns1991 napisał/a:
od czego jest ten gumowy kapturek i te 2 małe uszczelki ?

Kapturek jest oczywiście na odpowietrznik, a te 2 małe gumki to uszczelnienia pomiędzy dwiema połówkami zacisku.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 21:53   

Pioterek, czyli zacisk muszę rozkręcić na pół ? o ile dobrze pamiętam 4 śruby ?

to zaokrąglenie powinno chyba być do dołu ? czy to ja źle je założyłem, to zaokraglenie na końcach tych blaszek dotyka rantu moich tarczy a te zagięcia krótkich ramion wchodzą za klocek pomiędzy klocek i zacisk
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 22:03   

No nie musisz jak poradzisz sobie bez rozkrecania, poza tym może stan śrub nie nadawać się do odkręcenia w zależności od korozji itd.

marcinns1991 napisał/a:
a te zagięcia krótkich ramion wchodzą za klocek pomiędzy klocek i zacisk

No z tego co opisujesz to dałeś blaszkę odwrotnie.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 12 Kwiecień 2013, 22:08   

Pioterek, ostatnio jedna odkręciłem przez przypadek, teraz uświadomiłem sobie mój błąd założyłem ta blaszkę odwrotnie i zamiast rozpychać klocki to to zagięcie na krótszych ramionach trzyma klocki nie pozwalając im rozepchnąć się, może to jest przyczyna grzania się koła tylko w lewym kole założyłem tez odwrotnie a koło zimne, fakt faktem rozkręcę te tłoczki i przeczyszczę, jednak człowiek uczy się na błędach i jeździłbym z tymi blaszkami czekając aż w końcu się dotrą :D
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Kwiecień 2013, 07:14   

asasyn18 napisał/a:
perzu126 nie zapominaj o tych małych gumkach jak rozkręcisz na pół cały cylinderek

Aha, o tym nie wiedziałem bo nie rozkręcałem na pół zacisku, bo naprawdę nie ma takiej potrzeby :wink:
marcinns1991 napisał/a:
Pioterek, czyli zacisk muszę rozkręcić na pół ? o ile dobrze pamiętam 4 śruby ?

Nie musisz, w środku nie ma raczej nic co wymagałoby czyszczenia. Wyciągasz tłoczek, patrzysz jak wygląda i jeśli jest dobry, to czyścisz to co Ci pokazałem i musi być dobrze. Zresztą, jak będziesz miał zacisk w ręku i to przy nie zapieczonym tłoczku, będziesz mógł go wsuwać i wysuwać ręką
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 22 Kwiecień 2013, 17:40   

temat można zamknąć,

uporałem się z problemem, winne były nie tłoczki a sam zacisk w którym ścianka gniazda tłoczka delikatnie zaszła rudym nalotem, po oczyszczeniu i nasmarowaniu specjalną pastą wszystko chodzi jak należy, koło nie grzeje się ;)
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,168 sekundy. Zapytań do SQL: 9