|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Luz koła na łożysku, piaście ? |
Autor |
Wiadomość |
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 14 Październik 2013, 13:31 Luz koła na łożysku, piaście ?
|
|
|
Witam, od kiedy kupiłem 6 lat temu S202 mam problem z luzem prawego przedniego koła. Na postoju jak szarpnę kołem to wygląda to ewidentnie na luz łożyska. Po pod windowaniu też czuć ten luz ale dużo mniej. Natomiast po ściągnięciu koła, szarpiąc tarczą hamulcową tego luzu nie ma. Byłem już u kilku mechaników i każdy stwierdził że luzu na łożysku nie ma, nie ma co dociągać. Wymiana łożyska też nic nie dała. Jeden zasugerował że piasta jest wyrobiona i stąd ten luz. Trochę to denerwujące, bo czuję ten luz kiedy przejeżdżam skręconym kołem po krawężnikach. |
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 14 Październik 2013, 18:13
|
|
|
Końcówka,drążek dobry ?
Nie wiem czy przypadkiem luz sworznia też się podobnie nie objawia.
Jeżeli twierdzisz, że wygląda ewidentnie na luz łożyska, to zdejmij koło, zdejmij dekielek od łożyska i zobacz czy jest dokręcone. Ja u siebie palcami mogłem odkręcić. Jakiś czas wcześniej było wymieniane, ułożyło się, i dokręcenie pomogło. Jak dokręcić i ile to znajdziesz też na forum bo jest już taki temat. |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 14 Październik 2013, 19:06
|
|
|
Sworznie nowe. Reszta też ok. Luz ewidentnie wygląda na łożysko tylko problem w tym że wg mechaników tam nie ma co dokręcać i luzu nie ma. Ale jutro sprawdzę osobiście. Tak jak piszę luz się pokazuje najbardziej pod obciążeniem. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Październik 2013, 22:13
|
|
|
Ja u siebie kasowałem luz. Do skasowania stuku wystarczy naprawde nie wiele. Najlepiej zostawić bardzo niewiele wyczuwalny luz. Jak ktoś ma wyczucie, to może odkręcić niewielkim momentem łożysk do końca i cofnąć kilkanaście stopni śrubę. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,109 sekundy. Zapytań do SQL: 9
| |
|