Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Luz koła na łożysku, piaście ?
Autor Wiadomość
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 14 Październik 2013, 13:31   Luz koła na łożysku, piaście ?

Witam, od kiedy kupiłem 6 lat temu S202 mam problem z luzem prawego przedniego koła. Na postoju jak szarpnę kołem to wygląda to ewidentnie na luz łożyska. Po pod windowaniu też czuć ten luz ale dużo mniej. Natomiast po ściągnięciu koła, szarpiąc tarczą hamulcową tego luzu nie ma. Byłem już u kilku mechaników i każdy stwierdził że luzu na łożysku nie ma, nie ma co dociągać. Wymiana łożyska też nic nie dała. Jeden zasugerował że piasta jest wyrobiona i stąd ten luz. Trochę to denerwujące, bo czuję ten luz kiedy przejeżdżam skręconym kołem po krawężnikach.
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 14 Październik 2013, 18:13   

Końcówka,drążek dobry ?
Nie wiem czy przypadkiem luz sworznia też się podobnie nie objawia.
Jeżeli twierdzisz, że wygląda ewidentnie na luz łożyska, to zdejmij koło, zdejmij dekielek od łożyska i zobacz czy jest dokręcone. Ja u siebie palcami mogłem odkręcić. Jakiś czas wcześniej było wymieniane, ułożyło się, i dokręcenie pomogło. Jak dokręcić i ile to znajdziesz też na forum bo jest już taki temat.
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 14 Październik 2013, 19:06   

Sworznie nowe. Reszta też ok. Luz ewidentnie wygląda na łożysko tylko problem w tym że wg mechaników tam nie ma co dokręcać i luzu nie ma. Ale jutro sprawdzę osobiście. Tak jak piszę luz się pokazuje najbardziej pod obciążeniem.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Październik 2013, 22:13   

Ja u siebie kasowałem luz. Do skasowania stuku wystarczy naprawde nie wiele. Najlepiej zostawić bardzo niewiele wyczuwalny luz. Jak ktoś ma wyczucie, to może odkręcić niewielkim momentem łożysk do końca i cofnąć kilkanaście stopni śrubę.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,104 sekundy. Zapytań do SQL: 9