Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Korek zbiorniczka wyrównającego
Autor Wiadomość
charwel 

Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 32
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Wrzesień 2013, 19:34   Korek zbiorniczka wyrównającego

Cześć.
Powiedzcie czy warto kupić ten korek "oryginalny" tzn. w ASO, czy jakiś na allegro np? ASO chce 41zł, na allegro ok 20 zł max. Będzie jakaś różnica? Kupiłem ostatnio FEBI BILSTEIN i mi padł po około 4 miesiącach.

charwel
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Wrzesień 2013, 23:17   

charwel, Odpowiedziałeś sobie na pytanie. Ja kupiłem w ASO.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
FFranz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 71
Skąd: Jawidz
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 22:04   

Mam pytanie co do działania korka. Kupiłem nowy korek w ASO i wystarczy przycisnąć przewód silnik=>chodnica to spod korka uchodzi powietrze, czy on nie powinien trzymać jakiegoś min ciśnienia??
_________________
C220D Classic `96 WDB2021211A361602
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 22:39   

FFranz, a czy silnik podczas pracy przyciska węże wodne?
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
baltazar 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 23:50   

FFranz, kolego a jakie masz te przewody wodne, miękkie czy twarde? Jeśli masz twarde to może być to przyczyna zapowietrzającego się układu chłodzenia, może uszczelka padła na kanale wodnym i spaliny trafiają do układu, może być też... A samochód nagrzewa Ci się w normalnym czasie? Weź pod uwagę że jest zimno, nie przegrzewa się?. Płyn nie ucieka? Jakieś nieszczelności?

Pozdrawiam.
_________________
C180
 
 
FFranz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 71
Skąd: Jawidz
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 12:10   

Na starym korku to przewody były twarde,( nowy korek -miękkie przewody) tem. ok 100 i wywaliło pod głowicą uszczelkę to płyn ucekał na zewnątrz niestety to przez zaniedbania mojego ojca " jeździ nie ruszaj tak ma być". Tak wiem że uszczelka pod głowicą do roboty i czy można to poczekać z tym do wiosny?? Obecnie temp. 80 łapie tak po 6 minutach. Stoi w ocieplonym garażu i pali z dotyku
_________________
C220D Classic `96 WDB2021211A361602
 
 
baltazar 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 13:10   

Co do uszczelki pod głowicą to mam rozumieć że samochód będzie stał do wiosny, bo dalsza jazda to odpada. Jeśli masz trudności finansowe to lepiej się zmobilizuj, dogadaj się z ojcem, żeby zrobić to w najbliższym czasie. Jak tak bardzo chcesz jeździć z walniętą uszczelką to wiedz, że na pewno nie oszczędzisz pieniędzy a jedynie możesz się bardziej pogrążać. Ta uszczelka i tak nie wytrzyma Ci długo a puki głowica jest dobra, pewnie nie została jeszcze tragicznie przegrzana to lepiej nie czekaj. A jak Ci ucieka płyn to cały czas masz zamiar dolewać go na nowo? Czy będziesz jeździł na wodzie bo i tak stawiasz auto w garażu?

Pozdrawiam.
_________________
C180
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,146 sekundy. Zapytań do SQL: 10