Korek zbiorniczka wyrównającego |
Autor |
Wiadomość |
charwel
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2013, 19:34 Korek zbiorniczka wyrównającego
|
|
|
Cześć.
Powiedzcie czy warto kupić ten korek "oryginalny" tzn. w ASO, czy jakiś na allegro np? ASO chce 41zł, na allegro ok 20 zł max. Będzie jakaś różnica? Kupiłem ostatnio FEBI BILSTEIN i mi padł po około 4 miesiącach.
charwel |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Wrzesień 2013, 23:17
|
|
|
charwel, Odpowiedziałeś sobie na pytanie. Ja kupiłem w ASO. |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
FFranz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 71 Skąd: Jawidz
|
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 22:04
|
|
|
Mam pytanie co do działania korka. Kupiłem nowy korek w ASO i wystarczy przycisnąć przewód silnik=>chodnica to spod korka uchodzi powietrze, czy on nie powinien trzymać jakiegoś min ciśnienia?? |
_________________ C220D Classic `96 WDB2021211A361602 |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 22:39
|
|
|
FFranz, a czy silnik podczas pracy przyciska węże wodne? |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
baltazar
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2013 Posty: 22 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2 Grudzień 2013, 23:50
|
|
|
FFranz, kolego a jakie masz te przewody wodne, miękkie czy twarde? Jeśli masz twarde to może być to przyczyna zapowietrzającego się układu chłodzenia, może uszczelka padła na kanale wodnym i spaliny trafiają do układu, może być też... A samochód nagrzewa Ci się w normalnym czasie? Weź pod uwagę że jest zimno, nie przegrzewa się?. Płyn nie ucieka? Jakieś nieszczelności?
Pozdrawiam. |
_________________ C180 |
|
|
|
|
FFranz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 71 Skąd: Jawidz
|
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 12:10
|
|
|
Na starym korku to przewody były twarde,( nowy korek -miękkie przewody) tem. ok 100 i wywaliło pod głowicą uszczelkę to płyn ucekał na zewnątrz niestety to przez zaniedbania mojego ojca " jeździ nie ruszaj tak ma być". Tak wiem że uszczelka pod głowicą do roboty i czy można to poczekać z tym do wiosny?? Obecnie temp. 80 łapie tak po 6 minutach. Stoi w ocieplonym garażu i pali z dotyku |
_________________ C220D Classic `96 WDB2021211A361602 |
|
|
|
|
baltazar
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2013 Posty: 22 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 13:10
|
|
|
Co do uszczelki pod głowicą to mam rozumieć że samochód będzie stał do wiosny, bo dalsza jazda to odpada. Jeśli masz trudności finansowe to lepiej się zmobilizuj, dogadaj się z ojcem, żeby zrobić to w najbliższym czasie. Jak tak bardzo chcesz jeździć z walniętą uszczelką to wiedz, że na pewno nie oszczędzisz pieniędzy a jedynie możesz się bardziej pogrążać. Ta uszczelka i tak nie wytrzyma Ci długo a puki głowica jest dobra, pewnie nie została jeszcze tragicznie przegrzana to lepiej nie czekaj. A jak Ci ucieka płyn to cały czas masz zamiar dolewać go na nowo? Czy będziesz jeździł na wodzie bo i tak stawiasz auto w garażu?
Pozdrawiam. |
_________________ C180 |
|
|
|
|
|