Przesunięty przez: Pioterek 1 Lipiec 2012, 20:20 |
wysoka temperatura silnika 100 st.!!! |
Autor |
Wiadomość |
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3894 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19 Maj 2014, 23:12
|
|
|
manhunt, a sprawdź jeszcze czy przy temp. 80 stopni, chłodnica jest ciepła u góry i chłodna na dole? Czy różnie? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 09:27
|
|
|
Jak tak nadmiernie wypycha wodę (zbiornik na chłodnicy czy oddzielnie?) to możliwe, że kompresja przedostaje się przez głowicę do układu chłodzenia. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
manhunt
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 64 Skąd: z netu
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 19:57
|
|
|
Siedze wlasnie na parkingu wygrzewam go I nic. Temperatura lekko ponad 80. Chlodnica u gory I u dolu tak samo ciepla. Nigdzie nic nie kapie nic sie nie saczy. A zonie dzis sie zagotowal w korku a teraz niby wszystko ok.
Wody mi odchodza tak jak jemu plyn tylko od czego? |
_________________ C180 96 classic automat
WDB2020181F453551 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:15
|
|
|
manhunt, Na zewnatrz tego morze byc niewidac ale w środku są kanaliki jak tam uszczelka poszła to efekt jest taki jaki masz w korku jak samochód stoi to niema tego obciazenia i robi sie podcisnienie i wywala ci odpływem
Umnie był taki efekt zmieniłem termostat i co sięokazało termostat był walniety i płyn chodził w układzie zamkniętym tem.osiagała 80-95 stopni jak zrobiło sie cieplej to miałem stówe zanim sie zorientowałem to przegrzałem silnik i uszczelkie pod głowica szlak trafił Zapłaciłem ze wszystkim 1250zł komplet |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:29
|
|
|
manhunt, nie chcesz słuchac a my piszemy, że to uszczelka. Objawy mogą być różne- w zaleznośc gdzie się przepaliła. U ciebie ciśnienie z cylindra idzie prawdopodobnie w kanał chłodzenia. U mnie uszczelka przepaliła się akurat między drugim a trzecim cylindrem i silnik pracował na 2 cylindry. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:32
|
|
|
perzu126, Napisałem mu to delikatnie krok po kroku bo pomysli Dopadli sie cwaniaki i odrazu Czarno to widzą i Wiedza |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
manhunt
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 64 Skąd: z netu
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 22:31
|
|
|
A jest mozliwosc sprawdzenia tego bez rozbierania glowicy? Widzialem jakies filmiki jak sprawdzaja uszczelke jakas rurka z ciecza. Jesli to uszczelka to trzeba bedzie to wymienic i juz tylko chce miec najpierw pewnosc nim wydam 1/4 wartosci auta a tu okaze sie ze to bylo cos innego. |
_________________ C180 96 classic automat
WDB2020181F453551 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 23:09
|
|
|
manhunt napisał/a: | Widzialem jakies filmiki jak sprawdzaja uszczelke jakas rurka z ciecza. |
Tak, to jest właśnie test obecności spalin w układzie chłodzenia: spaliny wydostające się z układu chłodzenia zmieniają kolor płynu i masz pewność, że to uszczelka lub głowica.
Dobry warsztat powinien to ogarnąć. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
kulazary
Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: żary
|
Wysłany: 22 Maj 2014, 23:00
|
|
|
Mam Pytanie. Dziś wracałem z pracy do domu 40 km, do tego pare kilometrów po mieście i temperatura dochodzila do 97 stopni po czym włączył sie wiatrak i temperatura spadała tylko do 95(nie za mało spadła)? sprawdziłem chłodnice i była równomiernie ciepła. Wieczorem byłem sie przejechac po mieście pod garażem auto stało odpalone z 20 min temp dochodziła do 96 stopni po czym opadała a chłodnica zimna, normalne jest to zachowanie bo mi sie wydaje ze cos jest nie tak żeby była chłodnica zimna. auto po lifcie 98r |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
kulazary
Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: żary
|
Wysłany: 22 Maj 2014, 23:11
|
|
|
rok 98 silnik2.0 z gazem. ale troche mnie martwi ze auto stało pod garazem tyle czasu temp wysoka a chłodnica zimna nie wiem czy tak ma być |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 08:16
|
|
|
Czyli masz wiatrak elektryczny? Z chlodnica dziwny temat bo gdyby termostat sie nie otwierał, to silnik odrazu by sie zagotowal i nawet wentylatory nie pomoga. A sprawdzasz właściwa chlodnice a nie od klimy? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3894 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 08:19
|
|
|
Hmmm, poprawcie mnie, ale czy nie powinno tak być, że chłodnica jest na dole chłodniejsza a u góry cieplejsza przy normalnej wymianie ciepła?
Bo tak myśląc logicznie, jaki byłby sens, żeby ciecz o tak samo wysokiej temp. wracała do układu? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
|