Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
przegrzewanie sie silnika
Autor Wiadomość
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Lipiec 2011, 11:37   

Termostat jest oki i tak było u mnie. Pompa wody (wspomagająca) jest od małego obiegu. Natomiast termostat otwiera duży obieg. Żeby sprawdzić na szybko termostat wystarczy przy temperaturze >90C ścisnąć parę razy wąż od pompy do chłodnicy (górny) Jeśli jest twardy to termostat do wymiany
_________________
WDB2020281A107602
 
 
kcmarion 
kc

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 94
Skąd: Rumia
Wysłany: 3 Lipiec 2011, 17:18   

Adaśko napisał/a:
kcmarion napisał/a:
Jak obserwuję wiatraki od klimy sporadycznie się załączają,
Bo one są w zasadzie dla klimy przeznaczone. Jeżeli wzrośnie ciśnienie w układzie klimy wtedy załączają się i ciśnienie spada. W twoim przypadku zwróciłbym uwagę na wisko


Dzięki, wszelkie znaki na niebie i ziemii wskazują na visco, w tym kierunku idę, zobaczymy co tam Ożorowski proponuje...
_________________
------------------------------------------------------
W202 250TD 96 automat
WDB2021281F526905
 
 
sazian

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 85
Skąd: się biorą dzieci ;)
Wysłany: 3 Lipiec 2011, 21:25   

witam,
jeśli temperatura rośnie "sporadycznie" to może pompka coś przerywa ?? podłączałeś pod komputer ??

a co do wiskozy to jak powszechnie wiadomo jest to straszne dziadostwo, dlatego ja mam dwie - jedną na lato, a drugą na zimę.

Wiskoza zimowa to "zwykła wiskoza" która przestała już działać - na zimę wystarcza.
Natomiast letnia jest skręcona na stałe więc zawsze chodzi na pełnych obrotach i bardzo dobrze chłodzi ;)
jeśli kupisz nową to pewnie pochodzi dobrze jakiś rok a później to będzie zwykły śmieć.


a jeszcze taka uwaga,
jeśli dobrze pamiętam to wiskoza jest na lewym gwincie - ale pewności nie mam.
_________________
http://chomikuj.pl/sazian/Mercedes
 
 
AdamWro25 
*C250 TD*

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 65
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 14:49   

Witam

Mam następujący przypadek:Visco zmienone na nowe - prawidłowo pracuje, temperatura silnika w normalnej codziennej jeździe (włączona klimatyzacja, temp otoczenia 30st C ) nie przekracza 92st z C dopiero gdy jadę na autostradzie z prędkością powyżej 120km/h to temperatura zaczyna rosnąć nawet do 100-105 st C. Mam przejechane 260tyś .

Przeglądając forum znalazłem posty że problem może być związany z pompą wody, czy może to też być wina termostatu a może też płynu chłodniczego którego nie wymieniałem około 4 lat, czy może też korek zbiorniczka wyrównawczego?
Może macie jakieś sugestie co powinienem jeszcze wymienic )pompe, termostat,korek) bo w tym tygodniu chce zmienić płyn w chodnicy.

pozdrawiam
_________________
C250TD 1996 WDB2021281F391503
 
 
maciejo 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 154
Skąd: chicago
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 15:16   

a czemu nie wymieniales plynu tyle lat? :evil:
_________________
Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
 
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 15:18   

maciejo napisał/a:
a czemu nie wymieniales plynu tyle lat?


Ja mam wymianę płynu co 5 lat ;) . (Dynagel)
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
AdamWro25 
*C250 TD*

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 65
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 15:33   

maciejo napisał/a:
Cytat:
a czemu nie wymieniales plynu tyle lat?


Tak jakoś zeszło mi z tym....tylko czy to może być przyczyną wzrostu temepratury przy szybkiej jeździe??

W innych postach znalazłem że to może być pompa wody tylko pompa wody to 200zł a to już jakiś wydatek :/
_________________
C250TD 1996 WDB2021281F391503
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 18:01   

może to być termostat,pompa wody,ale bardziej prawdopodobne to zakamieniała chłodnica.
 
 
 
AdamWro25 
*C250 TD*

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 65
Skąd: Wrocław
Wysłany: 4 Lipiec 2011, 21:06   

polofix
Cytat:
może to być termostat,pompa wody,ale bardziej prawdopodobne to zakamieniała chłodnica.


czyli dobrze przed wymiana płynu odkamienić chłodnicę specjalnym preparatem do czyszczenia chłodnic?? [/b][/quote]
_________________
C250TD 1996 WDB2021281F391503
 
 
norbert8402 
C250 kombi 98'

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 20
Skąd: Pruszków
Wysłany: 4 Lipiec 2014, 19:56   

Panowie...dzis spotkal mnie nastepujacy problem. Po ostrzejszym przyspieszeniu silnik nagrzal mi sie do 120stopni i temp rosla. Po wylaczeniu silnika i odczekaniu 20min bylo 80stopni. mam wrazenie ze moc delikatnie spadla. Wiatrak przy chlodnicy zaczal mocniej pracowac...czyzby uszczelka pod glowica? jak zidentyfikowac problem wstepnie aby mechanik mnie w trabe nie zrobil(wymiana uszczeliki to ponoc ponad 1k pln)?
 
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 4 Lipiec 2014, 21:22   

norbert8402 napisał/a:
Panowie...dzis spotkal mnie nastepujacy problem. Po ostrzejszym przyspieszeniu silnik nagrzal mi sie do 120stopni i temp rosla. Po wylaczeniu silnika i odczekaniu 20min bylo 80stopni. mam wrazenie ze moc delikatnie spadla. Wiatrak przy chlodnicy zaczal mocniej pracowac...czyzby uszczelka pod glowica? jak zidentyfikowac problem wstepnie aby mechanik mnie w trabe nie zrobil(wymiana uszczeliki to ponoc ponad 1k pln)?


Czemu odrazu uszczelka morze termostat się zaciął i był na obiegu zamkniętym
Od tego bym zaczął po drugie jaki jest stan w zbiorniczku wyrównawczym chodzi mi o czystość płynu Samemu terz sprawdz węrze gurny dolny czy oby dwa gorące jak dolny zimny to czyli termostat
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 4 Lipiec 2014, 22:20   

Może termostat, może chłodnica zawalona nagarem. Sprawdz, czy masz płyn chłodniczy
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
fifi_13 
fifi:)

Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 24
Skąd: Opatów
Wysłany: 17 Wrzesień 2014, 21:48   

zmiana wisko dużo daje, niestety są to objawy powolnego padnięcia uszczelki pod głowicą... mam podobnie :?
_________________
W202 Esprit '96
Rubinowa Czerwień:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,132 sekundy. Zapytań do SQL: 9