Zamknięty przez: MikiPOZ 1 Październik 2008, 22:19 |
[w202] Demontaż Deski rozdzielczej krok po kroku / manual |
Autor |
Wiadomość |
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 16 Styczeń 2008, 01:00 [w202] Demontaż Deski rozdzielczej krok po kroku / manual
|
|
|
Witam
proszę o podpięcie tematu.
Zaczynamy...
po prawej stronie deski rozdzielczej znajduje sie zaslepka, delikatnie podwazamy ją (bez uzycia siły), ukazuje nam sie sróba klucz 10...
podwazamy cienkim śrubokrętem z lewej strony zaslepki głosniczka wysokotonowego, po uniesieniu odczepionego rogu spokojnie mozemy podwazyć dłuższy zaczep prawej strony zaślepki...
zaraz pod nią mieszcza sie sruby krzyzakowe mocujące prawy wlot powietrza.
po odkreceniu srób krzyzakowych w miejscu zaznaczonym czerwonymi strzałkami znajdują sie zaczepy mocujące kratki, nalezy umiescić w nich wąski srubokret i podniesc do góry. kratka sama powinna wyjsc na zewnątrz...
tą samą czynnosc powtarzamy z lewej strony.
Środkowa kratka jest mocowana na górze i na dole zaczepami w które wsuwamy cienki srubokret... oraz po zdjęciu panela (drewno lub carbon ) pojawią sie srubki...
schowek pod radiem przykrecony jest dwiema śrubkami krzyżakowymi górną stroną...
panel z przełacznikami elektrycznych szyb podwazamy cienkim srubokretem w górę, nie powinien powodować problemów.
po wyjęciu kieszonki miedzy panelem elektrycznych szyb ( przy dzwigni zmiany biegów) a popielniczką, pojawią sie z obu boków srubki krzyzakowe...
wszystkie elementy (nadmuch, elementy sterujące zagłówkami, zamykaniem drzwi) pod panelem ozdobnym przymocowane są srubami krzyzakowymi do kratki przymocowanej do deski rozdzielczej...
na koniec pozostało odkrecenie 4 srub pod kierownicą oraz 3 zabezpieczających klapkę pod schowkiem które znów kryje 2 sruby na 10 klucz po bokach ..
pozostało odkrecenie 2 srub przy podszybiu, są one zakryte zaślepkami które również podwazamy bardzo delikatnie
na koniec wykrecenie poduszki powietrznej kierowcy, klucz torx niepamietam który, od tyłu kierownica ma 2 dziurki w których są sruby, uzyjcie długiego mniej wiecej na 6cm klucza nie uzywajcie nasadek bo jest ciasno...
kiedy pozbedziecie sie poduchy, odkrecacie kierownice kluczem Imbusowym 12 o ile pamiec mnie nie myli..
zegary są na wcisk, wiec wystarczy wypchnąć ale delikatnie, odczepić wtyki (sa 2) sprwdzić czy kable nie są poplątane i wysunąć deskę....
Pozdrawiam |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez zmichal 29 Styczeń 2008, 23:44, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 16 Styczeń 2008, 10:20
|
|
|
Super sprawa - więcej takich manuali. |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
karpiaq
C250 94r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 63 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 16 Styczeń 2008, 10:21
|
|
|
Świetne napewno sie komus przyda. Dobra robota.Pozdro! |
_________________ W202, C250 94r.
|
|
|
|
|
silverhammer12
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 289 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 09:51
|
|
|
super manual!, jakbys zdejmowal podsufitke to tez zarzuc jakies foty, czeka mnie zabawa z relingami na wiosne wiec szukam informacji o demontazu |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 12:48
|
|
|
bedzie zrobiony |
_________________
|
|
|
|
|
silverhammer12
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 289 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 12:59
|
|
|
no to jestes wielki! :D
wspolczuje tego co spotkalo Twoja ale pewnie zaraz pojawi sie jakas nowa? |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 13:02
|
|
|
byc moze kolejny Sport w C na Kompresorze, byc moze E klasa....
Był juz przewiązany Wstązką z Wielka kokardą na dachu...
ale z Francji ((( |
_________________
|
|
|
|
|
silverhammer12
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 289 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 13:08
|
|
|
No i tak trzymac, troche poszukasz i bedzie! a z Francji tzn? poobijany?
Ja osobiscie okulara jakos wizualnie nie za bardzo trawie, dopiero jak zespolone swiatla wsawili to dalo sie to jakos ogladac (moze pozostalosc zboczenia z W123 i W124) |
|
|
|
|
ziomciu
ziomciu
Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 5 Skąd: Rumia / Ropczyce
|
Wysłany: 13 Wrzesień 2008, 20:01
|
|
|
WITAM. Powiedzcie mi Panowie czy rozbiórka deski w W201 1991r z AUtomatem się troche różni? Bo muszę dostać się do przewodów od klimy, która właśnie gdzieś pod deską jest nie szczelna. Tak mówił mi jej poprzedni właściciel. |
_________________ Moja gwiazdka W201 2,5 D Automat, klima, taxi version. |
|
|
|
|
phanteon
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 203 Skąd: GDA
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2008, 23:19
|
|
|
Skorzystam - a dałoby się uaktualnić wszystkie fotki? Jeśli mogę skorzystać z Twojej wiedzy to powiedz mi jak się tam dobrać do oświetlenia pokręteł?Czy da się zmienić kolor?
PozdraVWiam |
_________________ - > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352 |
|
|
|
|
|