Pomocy!!Katastrofa!!Nie wiem co dalej! |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 22 Październik 2006, 22:05 Pomocy!!Katastrofa!!Nie wiem co dalej!
|
|
|
Witam wszystkich uzytkownikow forum.Mam na imie Marcin i jestem tu nowy.Od kilku dni jestem posiadaczem Mercedesa C 200 W202 z 1999 roku.2 litry benzyna, automat. Auto kupilem niesprawne. Samochod po stluczce stal dlugi czas w ubezpieczalni. Po wlozeniu akumulatora (stary rozladowany) samochod odpalil, lecz przez pierwsze kilka minut silnik strzelal - jakby w filtr powietrza i pracowal nierowno. Po rozgrzaniu sie silnik zaczyna pracowac rowno lecz wchodzi na obroty z opoznieniem i tylko do 4000. Czasami po takim przegazowaniu auto po zejsciu na wolne obroty nie chodzi na wszystkich cylindrach.Pomaga wtedy zgaszenie silnika i ponownie uruchomienie.
Strzelanie pojawia sie tylko przy zimnym silniku.
To nie koniec moich problemow...automatyczna skrzynia jest w trybie serwisowym (jeden bieg do przodu i wsteczny).
Bede wdzieczny za pomoc i wskazowki co dalej robic.
Z gory dziekuje! |
|
|
|
|
WasilieW
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 172 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Październik 2006, 00:18
|
|
|
To czemu nie sprawdziłeś autka przed zakupem? Ja niestety pomóc Ci nie moge, ale naprawa nieraz jest małoopłacalna (zależy ile się dało za auto). A stłuczka czołówka?? |
_________________ MB C 180 sport '95 - wcześniej
Teraz W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Październik 2006, 01:06
|
|
|
byl przetarty bokiem blotnik i dzwi ale za 400zl kupilem w kolorze i bez lakierowania sie obejdzie a dalem 9 tys pln.pozdrawiam i prosze o jakies info co do silnika |
|
|
|
|
Marek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Gru 2005 Posty: 115 Skąd: Bielsk
|
Wysłany: 23 Październik 2006, 13:16
|
|
|
Kolego radziłbym jechać gdzieś na diagnozę kompuerową skrzyni i silnika. Przyczyną strzelania może być przepływomierz ale trzeba to sprawdzić. Podjedź do warszatu Bosch Service - chłopaki Ci sprawdzą co może być. Wkręcanie się na obroty sprawdzałeś na postoju (na postoju ma ograniczenie do 4tyś) czy podczas jazdy? Jeśli na postoju to sprawdź podczas jazdy.
Pozdrawiam i informuj jak coś się dowiesz |
_________________ Czarna gwiazda C180 99r. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Październik 2006, 16:05
|
|
|
Jeżeli obroty sprawdzałeś na luzie (bądz w automacie P/N) i dochodzą do 4kRPM to normalna sprawa - u mnie jest to samo. Silnik bez oporów nie powinien wchodzić na zbyt wysokie obroty... a napewno nie gwałtownie. Dlatego jest to ograniczne do 4kRPM. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Październik 2006, 23:34
|
|
|
dzieki za wskazówki sprawdzalem na postoju ale mimo wszystko wkreca sie strasznie nierówno i czasami po takiej przegazówce gubi jeden cylinder , po ponownym odpaleniu chodzi juz równo nie wiem co sie z nim dzieje ? pozdrawiam i bede wdzieczny za dalsza pomoc |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 24 Październik 2006, 06:42
|
|
|
Diagnoza komputerowa będzie jak najbardziej konieczna, jednak po długim postoju auta na pewno wymieniłbym świece, przewody zapłonowe, olej oraz filtry (z filtrem paliwa na czele). |
|
|
|
|
a_s15
Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 10 Skąd: lubań
|
Wysłany: 25 Październik 2006, 16:51 daj namiar na tak okazyjną cene w202
|
|
|
właśnie szukam takiego ,ale w kombi |
|
|
|
|
|