Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.8 na 2.3 wolnossace. Da sie?
Autor Wiadomość
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 10:12   

celedrin, sprzedaj i kup cos innego ;)
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
celedrin 

Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 32
Skąd: koszalin
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 12:41   

chodzi o to ze mam wszystko w bardzo dobrym stanie jak podwozie itp i wydaje mi sie ze ciezko bedzie znalesc cos podobnego, do tego automat i wyposazenie mi odpowiadaja
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 12:43   

Swap ok, ale jedyna osoba, ktorej zlecilbym takie zadanie to Adikis, chociaz spalbym spokojnie ;)
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
celedrin 

Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 32
Skąd: koszalin
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 16:47   

no dobra ale na benzyne tez jest opcja?
 
 
soromoto 
GLOBETROTTER

Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 22
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 19:10   

celedrin, jak chodzi o swapy to w szczecinku jest osoba którą moge Ci śmiało polecić.
Ma na koncie już setki wykonanych SWAPów , zmiany z benzyny na diesele i odwrotnie.
Kilka z jego ciekawszych projektów to na przykład W140 320 CDI , 190E 3.6 AMG , W210 polift z silnikiem 2.9 Turbodiesel i skrzynią 6-biegową, G-klasa oryginalnie z silnikiem 2.3 benzyna zeSWAPowana na 2.9 Turbodiesel z 6-biegowym manualem. Możnaby tak wymieniać i wymieniać. Generalnie gość robi to z pasją i SWAPY to w zasadzie jego specjalizacja. Gdybyś chciał namiar to odezwij sie do mnie na PW
pozdr
_________________
Żadnych udziwnień nie będzie...
Stanced C36 AMG
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 20:32   

celedrin, a powiedz co tam się dzieje z twoim 2.2d ?
Swap zawsze jest opcją, co prawda nie jest tani i może lepiej było by usprawnić to co masz.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 20:47   

asasyn18, ja Ci powiem - brak mocy pewnie :D
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 09:06   

Brak mocy,czy kwiatki z pompą wyszły?
Generalnie takie SWAPy są w pełni możliwe. Ale najtaniej wychodzi przekładka na diesla, bo masz diesla. Do benzyny musisz przerobić cały układ zasilania w pierwszej kolejności.

[ Dodano: 17 Sierpień 2015, 09:10 ]
W ogóle jeśli chcesz to komuś zlecić to weź pod uwagę ogromne koszty robocizny. Dla mnie temat trochę bez sensu, bo napewno nie robisz tego z pasji, żeby z auta zrobić mega rodzyna.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
celedrin 

Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 32
Skąd: koszalin
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 17:37   

generalnie wyszly kwiatki z pompą, niby wszystko gralo, gdy nagle wracajac z trasy zapaliła mi sie kontrolka epc i zaczal niesamowicie dymić. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko juz grało. nastepnie nic sie nie działo dopoki nie wymieniłem termostatu - niestety w owy dzien bylem bardzo rozkojarzony i wlalem przez przypadek okolo 3l benzyny 98, po skonsultowaniu ze znajomymi dolałem do tego 40l ropy i było cacy, po kilku kilometrach aż sie nagrzał do temp ponad 80 stopni(dodam że nie miał takiej temperatury odkad go miałem - uszkodzony termostat) 2 razy sie nagle wylaczyl silnik z bledem EPC, i znowu było dobrze. dzisiaj rano jeszcze go normalnie uruchomilem wszystko gralo, wracajac z pracy troche go rozgrzalem i tez było ok, dopoki go nie uruchomilem 20 minut po przyjezdzie - najpierw 2 razy sie uruchomił na chwile, sam przygazował i zgasł, za 3 razem wszystko normalnie, przejechalem 20km i znowu po godzinie probowalem uruchomic - znowu dopiero za 3-4 razem sie normalnie uruchomił. więc poprostu szukam wyjscia awaryjnego W RAZIE CZEGO, nie mówie ze odrazu to zrobie, tylko lubie mieć pare wyjść z kazdej sytuacji. a co do mercedesa którego kupiłem, nawet jak sie okaże że wtopiłem 2-3 tysiace zlotych to przynajmniej znalazłem auto ktorym bede przez jakis czas jezdzil - kupie nastepnego w202:) bo mi i żonie mega przypasował- to tak żeby nie było ze kupil i wielce narzeka na lucasa ^^
 
 
magicwojtek 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 462
Skąd: znikąd
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 18:03   

Celedrin, a może jedź uszczelnić pompę? niedaleko trójmiasta jest dobry pompiarz (o szczególy pytaj Wiskontiego)
_________________
W210 2.0 186 km 1997

WDB2100451A577890
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 18:53   

Jak bys poszukał w necie to znalazłbyś coś o czujniku temperatury w pompie. Niektórzy odcinają kabel i auto hula
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
celedrin 

Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 32
Skąd: koszalin
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 20:48   

juz nie ogarniam tego auta, dzisiaj bez zadnych problemow i uruchamianie na cieplym silniku tez bez problemowo, dzisiaj trasa 100km rowniez wszystko grało :P po tym baku zmienie filtr paliwa znowu, moze to od tych 3 litrow benzy co wlalem przypadkowo. Gubie sie juz z tym wszystkim, chyba na kompa trzeba bedzie podjechać :)
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 19 Sierpień 2015, 15:28   

Nie ma większego sensu na kompa jechać bo w naszych niewiele pokaże. Jak juz to tylko na SD, KTÓRE NAPEWNO POKAŻE JAKIŚ BŁĄD. Jednak nic z niego nie będzie wynikać. Tankowałeś do pełna przed wyjazdem? I co z tym paliwem?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
celedrin 

Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 32
Skąd: koszalin
Wysłany: 19 Sierpień 2015, 15:33   

zatankowane mialem na 3/4, No wlalem przypadkowow 3l benzyny 98 i dolalem do tego ponad 30litrow ropy. a moze wtryski powinienem sprawdzic?
 
 
magicwojtek 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 462
Skąd: znikąd
Wysłany: 19 Sierpień 2015, 16:40   

3 l benzyny nie powinno stanowiść problemu dla starszych silników. Ba nawet w zimę polecają niektózy że do iluś tam litrów ropy dolać trochę benzyny :)
_________________
W210 2.0 186 km 1997

WDB2100451A577890
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,167 sekundy. Zapytań do SQL: 9