SWAP 1.8 na 2.3 wolnossace. Da sie? |
Autor |
Wiadomość |
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
celedrin
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: koszalin
|
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 12:41
|
|
|
chodzi o to ze mam wszystko w bardzo dobrym stanie jak podwozie itp i wydaje mi sie ze ciezko bedzie znalesc cos podobnego, do tego automat i wyposazenie mi odpowiadaja |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
celedrin
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: koszalin
|
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 16:47
|
|
|
no dobra ale na benzyne tez jest opcja? |
|
|
|
|
soromoto
GLOBETROTTER
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 22 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 19:10
|
|
|
celedrin, jak chodzi o swapy to w szczecinku jest osoba którą moge Ci śmiało polecić.
Ma na koncie już setki wykonanych SWAPów , zmiany z benzyny na diesele i odwrotnie.
Kilka z jego ciekawszych projektów to na przykład W140 320 CDI , 190E 3.6 AMG , W210 polift z silnikiem 2.9 Turbodiesel i skrzynią 6-biegową, G-klasa oryginalnie z silnikiem 2.3 benzyna zeSWAPowana na 2.9 Turbodiesel z 6-biegowym manualem. Możnaby tak wymieniać i wymieniać. Generalnie gość robi to z pasją i SWAPY to w zasadzie jego specjalizacja. Gdybyś chciał namiar to odezwij sie do mnie na PW
pozdr |
_________________ Żadnych udziwnień nie będzie...
Stanced C36 AMG |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16 Sierpień 2015, 20:32
|
|
|
celedrin, a powiedz co tam się dzieje z twoim 2.2d ?
Swap zawsze jest opcją, co prawda nie jest tani i może lepiej było by usprawnić to co masz. |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 09:06
|
|
|
Brak mocy,czy kwiatki z pompą wyszły?
Generalnie takie SWAPy są w pełni możliwe. Ale najtaniej wychodzi przekładka na diesla, bo masz diesla. Do benzyny musisz przerobić cały układ zasilania w pierwszej kolejności.
[ Dodano: 17 Sierpień 2015, 09:10 ]
W ogóle jeśli chcesz to komuś zlecić to weź pod uwagę ogromne koszty robocizny. Dla mnie temat trochę bez sensu, bo napewno nie robisz tego z pasji, żeby z auta zrobić mega rodzyna. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
celedrin
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: koszalin
|
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 17:37
|
|
|
generalnie wyszly kwiatki z pompą, niby wszystko gralo, gdy nagle wracajac z trasy zapaliła mi sie kontrolka epc i zaczal niesamowicie dymić. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko juz grało. nastepnie nic sie nie działo dopoki nie wymieniłem termostatu - niestety w owy dzien bylem bardzo rozkojarzony i wlalem przez przypadek okolo 3l benzyny 98, po skonsultowaniu ze znajomymi dolałem do tego 40l ropy i było cacy, po kilku kilometrach aż sie nagrzał do temp ponad 80 stopni(dodam że nie miał takiej temperatury odkad go miałem - uszkodzony termostat) 2 razy sie nagle wylaczyl silnik z bledem EPC, i znowu było dobrze. dzisiaj rano jeszcze go normalnie uruchomilem wszystko gralo, wracajac z pracy troche go rozgrzalem i tez było ok, dopoki go nie uruchomilem 20 minut po przyjezdzie - najpierw 2 razy sie uruchomił na chwile, sam przygazował i zgasł, za 3 razem wszystko normalnie, przejechalem 20km i znowu po godzinie probowalem uruchomic - znowu dopiero za 3-4 razem sie normalnie uruchomił. więc poprostu szukam wyjscia awaryjnego W RAZIE CZEGO, nie mówie ze odrazu to zrobie, tylko lubie mieć pare wyjść z kazdej sytuacji. a co do mercedesa którego kupiłem, nawet jak sie okaże że wtopiłem 2-3 tysiace zlotych to przynajmniej znalazłem auto ktorym bede przez jakis czas jezdzil - kupie nastepnego w202:) bo mi i żonie mega przypasował- to tak żeby nie było ze kupil i wielce narzeka na lucasa ^^ |
|
|
|
|
magicwojtek
Pomógł: 21 razy Dołączył: 21 Gru 2014 Posty: 462 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 17 Sierpień 2015, 18:03
|
|
|
Celedrin, a może jedź uszczelnić pompę? niedaleko trójmiasta jest dobry pompiarz (o szczególy pytaj Wiskontiego) |
_________________ W210 2.0 186 km 1997
WDB2100451A577890 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
celedrin
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: koszalin
|
Wysłany: 18 Sierpień 2015, 20:48
|
|
|
juz nie ogarniam tego auta, dzisiaj bez zadnych problemow i uruchamianie na cieplym silniku tez bez problemowo, dzisiaj trasa 100km rowniez wszystko grało po tym baku zmienie filtr paliwa znowu, moze to od tych 3 litrow benzy co wlalem przypadkowo. Gubie sie juz z tym wszystkim, chyba na kompa trzeba bedzie podjechać |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 19 Sierpień 2015, 15:28
|
|
|
Nie ma większego sensu na kompa jechać bo w naszych niewiele pokaże. Jak juz to tylko na SD, KTÓRE NAPEWNO POKAŻE JAKIŚ BŁĄD. Jednak nic z niego nie będzie wynikać. Tankowałeś do pełna przed wyjazdem? I co z tym paliwem? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
celedrin
Dołączył: 17 Lip 2015 Posty: 32 Skąd: koszalin
|
Wysłany: 19 Sierpień 2015, 15:33
|
|
|
zatankowane mialem na 3/4, No wlalem przypadkowow 3l benzyny 98 i dolalem do tego ponad 30litrow ropy. a moze wtryski powinienem sprawdzic? |
|
|
|
|
magicwojtek
Pomógł: 21 razy Dołączył: 21 Gru 2014 Posty: 462 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 19 Sierpień 2015, 16:40
|
|
|
3 l benzyny nie powinno stanowiść problemu dla starszych silników. Ba nawet w zimę polecają niektózy że do iluś tam litrów ropy dolać trochę benzyny |
_________________ W210 2.0 186 km 1997
WDB2100451A577890 |
|
|
|
|
|