Przesunięty przez: Camel- 12 Styczeń 2012, 08:45 |
Wszystko o C200 / C230 Kompresor |
Autor |
Wiadomość |
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Sierpień 2016, 07:44
|
|
|
Mihau_em, obstawiam, że tak... skoro są błędy trzeba spróbować je usunąć. |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
M@NIO
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2015 Posty: 47 Skąd: Kowal
|
Wysłany: 24 Sierpień 2016, 14:34
|
|
|
Panowie czy zna ktoś wymiary katalizatora do W202 C200 Kompressor 192KM?
Jakieś zdjęcie poglądowe jak wygląda.
Z jakiego auta można dopasować? |
|
|
|
|
Mihau_em
Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 13 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25 Sierpień 2016, 10:02
|
|
|
Panowie i Panie!
Podczas diagnostyki wyskoczył blad czujnika temperatury cieczy chlodzacej i temperatury zasysanego powietrza. Ten drugi znalazlem i czekam na nowy ale pytanie dotyczy sie tego od cieczy czy to ten co jest pod tym plastikowym deklem? Jak odepne wtyczke to wskaznik opada w dół wiec mysle ze jest sprawny. Moze jest jakiś inny ? Dodatkowy ?
Jeszcze jedno pytanie. Blad bądź brak komunikacji z can oznacza zepsuty komputer ten pod zbiorniczkiem czy mam zabierac sie za naprawe wiązki? |
_________________ MB W202 C200 kompressor kombi 1998r
Vin: WDB2020821F747372 |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2016, 09:46
|
|
|
Panowie po wycięciu katów i przeniesieniu przepływki bliżej przepustnicy samochód dostał kopa ale zdarza mu się zdławić jak ostro ruszam pomiędzy 3-4tyś obrotów. Są na to jakieś rady ? Czyżby regulator ciśnienia na listwie nie wydalał ? |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2016, 22:41
|
|
|
adamd napisał/a: | po wycięciu katów | Swój chłop!
A może przepływomierz nie domaga po takiej operacji ? |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
Gibson
Dołączył: 09 Gru 2013 Posty: 51 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2016, 19:05
|
|
|
Panowie, może podpowiecie gdzie szukać przyczyny strzelania przy rozruchu w kolektor ssący, nie zawsze głównie jak postoi dłużej nieodpalany(dwie, trzy godziny +) sprawdzałem łańcuch ostatnio wałki ładnie ustawiały się względem siebie dało sie zblokować po dociągnięciu łańcucha około 27 stopni na wal, po zblokowaniu wydechowego wałka około 33 stopnie po gmp, czyli w normie jeszcze powiedzmy. Zauważyłem dziwny objaw przy kręceniu wałem "ręką" w pewnym momencie silnik cofał samoczynnie jakby kompresja go wypychała w dół przed gmp. Ktoś coś podpowie? silnik 2.0 k 132kw przebieg kto to wie. Głowica robiona 2 lata temu coś takiego pęknięte były wtedy 2 sprężyny zaworowe wymienione na nowe org oczywiście. Kompresje na cylindrach trzyma równo 11.5. Niech ktoś coś podpowie bo już opadam z sił |
_________________ W202 C200k Classic '96 + LPG. Przed liftem
WDB2020251F411159
GT2871
FMIC 550x140x65mm
Ecumaster Det 3 |
|
|
|
|
Piotr Sobczyńsk
frost
Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 22 Październik 2016, 10:47
|
|
|
Witam wszystkich. Kupiłem w202 z silnikiem 2.0 kompresor 180KM . No I jest do wymiany silnik bo padła uszczelka pod głowicą i tuleje nie są w dobrym stanie. Oczywiście wiedziałem o tym przy zakupie. No I pytanie brzmi czy muszę szukać silnika 2.0 bez zmiennych faz bo mój ich nie ma, czy mogę wstawić np. 2.3 kompresor z CLK ze zmiennymi fazami i po prostu nie podłączać regulatora faz rozrządu lub włożyć wałki rozrządu ze starego silnika?
[ Dodano: 23 Październik 2016, 10:00 ]
A może ktoś posiada wałki rozrządu od CLK albo dane wysokości krzywek i średnicę czopów?
[ Dodano: 5 Listopad 2016, 09:10 ]
Silnik włożony i wszystko działa. |
|
|
|
|
emil82
Dołączył: 11 Kwi 2014 Posty: 39 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Luty 2017, 22:01
|
|
|
Witam,
Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
Przepływka zmieniana w ASO w DE w grudniu 2014 (nie pytajcie ile mnie skasowali....)
Auto wpada w tryb awaryjny i jest lekko zamulone. Po wykasowaniu błędów wszystko wraca do normy.
Koleś w warsztacie powiedział, że to kasowanie to tylko takie doraźne, ale trzeba zajrzeć do dolotu i zobaczyć co jest grane, moźe być pierdoła do wymiany a moze być coś grubeszgo. Wstępna przyczyna wywalania błędu to zacinająca się klapa w dolocie. Czy ktoś z was miał podobny problem? Auto do tej pory serwisowane w ASO MB na terenie Niemiec, żadnych tego typu problemów przez ost 6 lat użytkowania. Ew czy ma ktoś z was do polecenia dobry warsztat do MB na terenie Warszawy?
Pozdro! |
_________________ MB W202 C-Klasse 200D 1994r.
WDB2021201A071308 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Luty 2017, 22:17
|
|
|
emil82, Jak juz
to Kolega Noc |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 7 Luty 2017, 10:32
|
|
|
emil82 napisał/a: | Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
| - to prawdopodobnie przepustnica kompressora (ta przy filtrze powietrza) - częsta przypadłość w tych silnikach. |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
emil82
Dołączył: 11 Kwi 2014 Posty: 39 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Luty 2017, 13:32
|
|
|
bart1527 napisał/a: | emil82 napisał/a: | Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
| - to prawdopodobnie przepustnica kompressora (ta przy filtrze powietrza) - częsta przypadłość w tych silnikach. |
bart1527 dzięki za info. A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy?
Pozdro! |
_________________ MB W202 C-Klasse 200D 1994r.
WDB2021201A071308 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 7 Luty 2017, 17:46
|
|
|
emil82 napisał/a: | bart1527 napisał/a: | emil82 napisał/a: | Mam pytanie dot. silnika w aucie mojej żony. Pacjent to SLK R170 2.0 Kompresor 168KM, ostatnio zapaliła się kontrolka check engine. Początkowo było kilka błędów, po usunięciu i przejechaniu 2k km dwa te same wyskoczyły ponowinie P036-wdmuchiwanie powietrza wtórnego, P2039-siłownik klapy powietrza obwodowego.
| - to prawdopodobnie przepustnica kompressora (ta przy filtrze powietrza) - częsta przypadłość w tych silnikach. |
bart1527 dzięki za info. A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy?
Pozdro! |
Używki chodzą od ok 50zł, nowa ASO z tego co wiem z innego forum to grubo ponad 2k. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 8 Luty 2017, 07:06
|
|
|
emil82, to zapewne błąd właśnie tej przepustnicy przy kompressorze. Kasowanie błędu to nie wszystko. Można zrobić kalibrację przepustnic, można nimi zasterować i wtedy zobaczyć czy jest ok. Ale takie rzeczy tylko przez oryginalne SD. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
bart1527
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 451 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 8 Luty 2017, 09:36
|
|
|
emil82 napisał/a: | A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy? | - tak jak kolega wyżej napisał od 50 zł w górę na alle..
Najlepiej szukać "jak najmłodszej", jest na niej wydrukowana data produkcji (szansa że dłużej pochodzi) nr A111 098 01 09 oraz zamiennie A111 098 00 50 - te są nowsze ale też droższe od 250 zł
Wymiana 10-15 min. |
_________________ W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 8 Luty 2017, 17:13
|
|
|
perzu126 napisał/a: | emil82, to zapewne błąd właśnie tej przepustnicy przy kompressorze. Kasowanie błędu to nie wszystko. Można zrobić kalibrację przepustnic, można nimi zasterować i wtedy zobaczyć czy jest ok. Ale takie rzeczy tylko przez oryginalne SD. |
Według mnie przepustnica się zużyła i nie ma sensu nic więcej robić tylko wymiana.
[ Dodano: 8 Luty 2017, 17:15 ]
bart1527 napisał/a: | emil82 napisał/a: | A czy to jest skomplikowane jezeli chodzi o wymianę? Jakie są ceny tej przepustnicy? | - tak jak kolega wyżej napisał od 50 zł w górę na alle..
Najlepiej szukać "jak najmłodszej", jest na niej wydrukowana data produkcji (szansa że dłużej pochodzi) nr A111 098 01 09 oraz zamiennie A111 098 00 50 - te są nowsze ale też droższe od 250 zł
Wymiana 10-15 min. |
Proponuję z Angola. Z tym że najmłodsza przepustnica używana będzie miała 15 lat.
Najlepiej po zakupie otworzyć ją do środka i sprawdzić czy ma luz silniczek. Jak nie ma go lub minimalny to można wkładać.
Ja od kolegi na tym forum kupiłem z małym przelotem i w środku jest idealna. |
|
|
|
|
|