|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:15 |
Słabe odpaodpalanie z rana oraz jak ostygnie do polwy |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 9 Październik 2008, 11:56 Słabe odpaodpalanie z rana oraz jak ostygnie do polwy
|
|
|
Witam.Mam problem na zimnym silniku z rana np. oraz jak ostygnie tak do 40-60°musze go troche krecic jakies 3-4 sek zanim zaskoczy.Wymienilem Swiece oraz krutsze przewody dwa za 70 zł.Natomiast jak jest rozgrzany pali od "jednego"Przy kontroli instalacji gazowej nic nie wykazuje bez uwag.jak jest zimny to podczas pierwszych paru minut nie moge mu przygazowac poniewaz zaczyna szarpac i nie rowno chodzic.Nabiegu jałowym rowniez nierowno pracuje delikatnie faluja obroty.Prosze o informacje badz pomoc na ten temat.Dziekuje |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 9 Październik 2008, 12:00
|
|
|
Witaj !!! Popraw Temat ...
to o czym piszesz dzieje sie na pb czy lpg ?
u mnie po wymianie kabli i świec zaczał przerywać i nie mam pojęcia co jest grane.. |
_________________
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Październik 2008, 16:40
|
|
|
Rozumiem, że masz LPG?
No to mapa zła na 99%. Zrób 100km na benzynie nie używając gazu. Zgaś silnik i włącz go jak będzie już w tym stanie który Cie nie pokoi.
Odrazu mogę zaznaczyć, że złe odpalanie to za bogata mieszanka przy krótkim otwarciu spryskiwaczy (za dużo się leje). A przy dodawaniu gazu przerywa to może być wiele powodów, m. in. wiązki elektryczne, albo znowu za bogata mieszanka. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
grafton
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Październik 2008, 17:50
|
|
|
nie wiem czy w benzynie jest podobnie jak w dieselu ale u mnie takie objawy - oczywiście po odzrzuceniu przyczyny w świecach czy przewodach - wskazał na oringi. po wymianie uszczelek wszystko wróciło do normy - ale to w dieselu... |
_________________ C 250D Elegance '95, 210tys. |
|
|
|
|
wlodi27
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Połczyn-Zdrój
|
Wysłany: 23 Październik 2008, 14:01
|
|
|
Można sprawdzić przepływomierz może jest uszkodzony, co do wymiany świec to nie na każdych bedzie dobrze chodził, mi na świecach BERU waryjował, teraz mam NGK i jest ok. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|