Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:15
Słabe odpaodpalanie z rana oraz jak ostygnie do polwy
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 9 Październik 2008, 11:56   Słabe odpaodpalanie z rana oraz jak ostygnie do polwy

Witam.Mam problem na zimnym silniku z rana np. oraz jak ostygnie tak do 40-60°musze go troche krecic jakies 3-4 sek zanim zaskoczy.Wymienilem Swiece oraz krutsze przewody dwa za 70 zł.Natomiast jak jest rozgrzany pali od "jednego"Przy kontroli instalacji gazowej nic nie wykazuje bez uwag.jak jest zimny to podczas pierwszych paru minut nie moge mu przygazowac poniewaz zaczyna szarpac i nie rowno chodzic.Nabiegu jałowym rowniez nierowno pracuje delikatnie faluja obroty.Prosze o informacje badz pomoc na ten temat.Dziekuje
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 9 Październik 2008, 12:00   

Witaj !!! Popraw Temat ...


to o czym piszesz dzieje sie na pb czy lpg ?

u mnie po wymianie kabli i świec zaczał przerywać i nie mam pojęcia co jest grane..
_________________


 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Październik 2008, 16:40   

Rozumiem, że masz LPG?

No to mapa zła na 99%. Zrób 100km na benzynie nie używając gazu. Zgaś silnik i włącz go jak będzie już w tym stanie który Cie nie pokoi.
Odrazu mogę zaznaczyć, że złe odpalanie to za bogata mieszanka przy krótkim otwarciu spryskiwaczy (za dużo się leje). A przy dodawaniu gazu przerywa to może być wiele powodów, m. in. wiązki elektryczne, albo znowu za bogata mieszanka.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
grafton 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Październik 2008, 17:50   

nie wiem czy w benzynie jest podobnie jak w dieselu ale u mnie takie objawy - oczywiście po odzrzuceniu przyczyny w świecach czy przewodach - wskazał na oringi. po wymianie uszczelek wszystko wróciło do normy - ale to w dieselu...
_________________
C 250D Elegance '95, 210tys.
 
 
wlodi27 


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Połczyn-Zdrój
Wysłany: 23 Październik 2008, 14:01   

Można sprawdzić przepływomierz może jest uszkodzony, co do wymiany świec to nie na każdych bedzie dobrze chodził, mi na świecach BERU waryjował, teraz mam NGK i jest ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,163 sekundy. Zapytań do SQL: 11