Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 17:59 |
Róznice miedzy silnikami cdi a td |
Autor |
Wiadomość |
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 12 Grudzień 2008, 11:29
|
|
|
Nigdy bym się nie domyślił.. |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 12 Grudzień 2008, 18:47
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Nigdy bym się nie domyślił.. |
A widzisz jaki jesteś teraz oświecony |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
pip
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 479 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 12 Grudzień 2008, 20:08
|
|
|
DT T - a ja myślałem, że mam dwie turbiny |
_________________ W202 DT T 250 Automat '97 ellegance |
|
|
|
|
Mirek04
Mirek
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 41 Skąd: Żary
|
Wysłany: 14 Grudzień 2008, 12:35
|
|
|
Ponawiam pytanie; czy sadzicie że po długiej jeździe np. autostrada. Po wjechaniu do miasta i przejechaniu do domu np kilka skrzyzowań ze swiatłami i poruszaniu się z prędkoscią miejska 50-60 km/h należy jeszcze postac te pare minut na wolnych obrotach przed wyłączeniem silnika? Turbiny. |
_________________ CDI 220 2000r
WDB 2021331A845359 |
|
|
|
|
pip
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 479 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 14 Grudzień 2008, 12:55
|
|
|
nie, to wystarczy |
_________________ W202 DT T 250 Automat '97 ellegance |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Grudzień 2008, 17:01
|
|
|
pip napisał/a: | nie, to wystarczy |
Ja i tak zanim zbiore się z auta to stoję dobrą minutę Wolę poczekać niz kupować nową turbinę, a myślę, że silnikowi to na pewno już nie zaszkodzi. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 15 Grudzień 2008, 13:39
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | Wolę poczekać niz kupować nową turbinę, a myślę, że silnikowi to na pewno już nie zaszkodzi. |
Jestem tego samego zdania |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
Tońcio
Pomógł: 10 razy Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 223 Skąd: mazowieckie
|
|
|
|
|
arekmroz
Ggrzech
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 58 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Luty 2009, 09:37
|
|
|
Grzehoo napisał/a: | TD to skrot od turbodiesla zarówno w sedanach jak i w kombi |
Dopiero dziś zauważyłem co napisałeś. Ciekawe czemu, dopiero po takim czasie jest moje pierwsze veto?!
Dwa posty ponad Twoim wpisem dokładnie rozpisując co jest co w opisie.
Otóż TD nie zawsze oznacza Turbo Diesel.
W moim przypadku T oznacza TOWARENWAGEN tj. towarowy wagon --> kombi
Zatem:
jeżeli TD jest zaraz po pojemności znaczy opis dotyczy tylko silnika to jest to turbo diesel
natomiast jeżeli jest pełna nazwa typu i modelu to już nie zawsze.
Często spotykam się z opisem kombi jako DT
jednakże w moim przypadku nie mam turbo, a oznaczenie we wszystkich dokumentach łącznie z VIN mam TD.
Zatem TDT to na 100% turbo ale TD to czasem turbo, a czasem kombi - trzeba wtedy zerknąć w VIN aby rozwiać wątpliwości! |
_________________ S124 E250TD 1995 r. - tourmaline green metallic [269]
Samochody dzielą się na Mercedesy i inne pojazdy !
WDB1241861F321237 motor 605 911... ; 113 KM |
|
|
|
|
|