Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:48 |
problem z odpaleniem -krztuszacy sie silnik |
Autor |
Wiadomość |
wiktor8
Dołączył: 16 Gru 2008 Posty: 42 Skąd: Swiebodzice
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 14:59 problem z odpaleniem -krztuszacy sie silnik
|
|
|
...Witajcie moze ktos z Was spotkal sie z takim czyms..rano po odpaleniu silnik 220 d pracuje przez okolo 2 sek po czym krztusi sie i gasnie a przy ponownym odpaleniu nie reaguje tylko slychac jakby silniczek maly pracujacy w okolicach przedniej szyby pod maska od strony kierowcy...zdarzylo sie to juz kilka razy i zazwyczaj odpala za trzecim razem dopiero ....Wolalbym wiedziec co to moze byc aby zawczau uniknac wiekszego klopotu..Moze tez Was to spotkalo..? Pozdrawiam |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 15:04
|
|
|
Świece żarowe do sprawdzenia. Może są spalone. |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 19:14
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Świece żarowe do sprawdzenia. |
Sprawdzenie napewno nie zaszkodzi, ale skoro odpala i gaśnie, to raczej nie świece, sprawdziłbym szczelność przewodów paliwowych oraz stan połączeń elektrycznych urządzeń sterujących pompą wtryskową |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 19:21
|
|
|
Jary napisał/a: | sprawdziłbym szczelność przewodów paliwowych |
Prawda |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 20:44
|
|
|
Borykałem się jakiś czas temu z podobnym problemem. I to zawsze po spadku temperatury. Jak się okazało, nieszczelny układ paliwowy. Wymieniłem wszystkie przewody pod maska od paliwa, było ich 5 lub 6 w mojej MB i teraz śmiga jak ta LALA. Koszt 180 zł i juz po problemie. Także kolego zachęcam do obserwacji pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. Pozdrawiam |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 20:44
|
|
|
Borykałem się jakiś czas temu z podobnym problemem. I to zawsze po spadku temperatury. Jak się okazało, nieszczelny układ paliwowy. Wymieniłem wszystkie przewody pod maska od paliwa, było ich 5 lub 6 w mojej MB i teraz śmiga jak ta LALA. Koszt 180 zł i juz po problemie. Także kolego zachęcam do obserwacji pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. Pozdrawiam |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
wiktor8
Dołączył: 16 Gru 2008 Posty: 42 Skąd: Swiebodzice
|
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 21:02
|
|
|
...Bardzo Wam dziekuje za rady ...sprawdze przewody paliwowe koniecznie i swiece tez... |
|
|
|
|
|