Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:48
problem z odpaleniem -krztuszacy sie silnik
Autor Wiadomość
wiktor8

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Swiebodzice
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 14:59   problem z odpaleniem -krztuszacy sie silnik

...Witajcie moze ktos z Was spotkal sie z takim czyms..rano po odpaleniu silnik 220 d pracuje przez okolo 2 sek po czym krztusi sie i gasnie a przy ponownym odpaleniu nie reaguje tylko slychac jakby silniczek maly pracujacy w okolicach przedniej szyby pod maska od strony kierowcy...zdarzylo sie to juz kilka razy i zazwyczaj odpala za trzecim razem dopiero ....Wolalbym wiedziec co to moze byc aby zawczau uniknac wiekszego klopotu..Moze tez Was to spotkalo..? Pozdrawiam
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 15:04   

Świece żarowe do sprawdzenia. Może są spalone.
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 19:14   

Gomezio napisał/a:
Świece żarowe do sprawdzenia.


Sprawdzenie napewno nie zaszkodzi, ale skoro odpala i gaśnie, to raczej nie świece, sprawdziłbym szczelność przewodów paliwowych oraz stan połączeń elektrycznych urządzeń sterujących pompą wtryskową :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 19:21   

Jary napisał/a:
sprawdziłbym szczelność przewodów paliwowych

Prawda :)
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 20:44   

Borykałem się jakiś czas temu z podobnym problemem. I to zawsze po spadku temperatury. Jak się okazało, nieszczelny układ paliwowy. Wymieniłem wszystkie przewody pod maska od paliwa, było ich 5 lub 6 w mojej MB i teraz śmiga jak ta LALA. Koszt 180 zł i juz po problemie. Także kolego zachęcam do obserwacji pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. Pozdrawiam
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 20:44   

Borykałem się jakiś czas temu z podobnym problemem. I to zawsze po spadku temperatury. Jak się okazało, nieszczelny układ paliwowy. Wymieniłem wszystkie przewody pod maska od paliwa, było ich 5 lub 6 w mojej MB i teraz śmiga jak ta LALA. Koszt 180 zł i juz po problemie. Także kolego zachęcam do obserwacji pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. Pozdrawiam
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
wiktor8

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Swiebodzice
Wysłany: 29 Grudzień 2008, 21:02   

...Bardzo Wam dziekuje za rady ...sprawdze przewody paliwowe koniecznie i swiece tez...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,148 sekundy. Zapytań do SQL: 11