|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:54 |
W202 Kombi światło stop ciekawa usterka |
Autor |
Wiadomość |
ttoip
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 115 Skąd: lublin
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 12:48 W202 Kombi światło stop ciekawa usterka
|
|
|
zaczęło się od zapalenia kontrolki uszk zarówki , obszedłem auto , wszystkie światła ok , więc ewidentnie stop , i objaw jest taki wymuję z tyłu korpusy tylnych lamp , zamieniam miejscami , usterka przenosi sie z korpusem na druga stronę , biore wadliwy korpus na stół , zarówki ok , pomiary omomierzem ok , sprawdzenie przez podanie napięcia żarówka świeci , jest ok , zakładam do auta , brak stopu , sprawdzałem połaczenia mechanicznie , "psikałem "płynem poprawiającym kontakt elektr i dupa , na stole jest ok w aucie nie działa , dziwne ??, może ktoś przerabiał , trzeba byłoby grzebać w aucie , ale jakoś nie mogę jednocześnie naciskac hamulca i grzebać przy lampie
PZDR |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 13:16
|
|
|
brak masy?? |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
ttoip
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 115 Skąd: lublin
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 13:28
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | brak masy?? |
e tam też tak myślałem , niemożliwe ( poprawione ), po zamianie korpusów miejscami jest ok , czyli to wyklucza łączówkę i brak masy i pozostałych napięć, poza tym nigdzie nic nie jest wygiete, złamane itp , podawałem napięcie na poszczególne końcówki i tez jest ok ( na stole ) wygląda na jakiś dziwny niekontakt , tylko właśnie problem że nie mam drugiej osoby aby polukac przy korpusie zamontowanym do auta przy na włączonym świetle stop !! |
Ostatnio zmieniony przez ttoip 9 Styczeń 2009, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 13:36
|
|
|
ttoip napisał/a: | tylko właśnie problem że nie mam drugiej osoby aby polukac przy korpusie zamontowanym do auta przy na włączonym świetle stop !! |
Przynieś coś cięzkiego i oprzyj o pedał hamulca, albo jakiś kawałek kija zaprzyj między fotelem, a pedałem. Jest mnóstwo mozliwości, a pedału nie trzeba wcale głęboko wcisnąć, żeby uruchomić światło stopu.
A bez pomiarów w samochodzie sie w tym wypadku raczej nie obedzie. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 14:26
|
|
|
Ewidentny jest brak w przepływie prądu. Nie możliwe, żeby na przewodach , lampach był prąd, a nie świeciło. Załóż nową żarówkę, sprawdź jeszcze raz bezpieczniki, musi działać |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 20:06
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: | Nie możliwe |
ttoip napisał/a: | nie możliwe |
NIEMOŻLIWE (co to - epidemia dysortografii jakaś??) |
|
|
|
|
ttoip
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 115 Skąd: lublin
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 20:27
|
|
|
Gerri napisał/a: | Marcin Pop. napisał/a: | Nie możliwe |
ttoip napisał/a: | nie możliwe |
NIEMOŻLIWE (co to - epidemia dysortografii jakaś??) |
hmmm , juz sie poprawiam
Znalazłem kurcze "czeski błąd" udało sie dzięki drugiej osobie , była uszkodzona zarówka , ale nie ta którą podejżewałem , w lampie siedzi kilk żarówek mn taka 21/4W nauczony z innych pojazdów sądziłem że 4W z żarówki robią za pozycję a 21W za stop i sprawdziłem tę żarówkę , natomiast stop robi inna żarówka pojedyńcza 21W i ta była "niewidocznie" uszkodzona !!
Przepraszam za zamieszanie , ale przy okazji nauczyłem się pisać "niemozliwe" !!
PZDR |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 20:57
|
|
|
Tak oto niemożliwe stało się możliwe |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Vernier
Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 161 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Styczeń 2009, 22:44
|
|
|
Miałem podobny objaw. Opisywałem już gdzieś wcześniej. Oprócz kontrolki od świateł nawet raz mi się ESP zapaliła (chyba ESP, ale już głowy nie dam sobie uciąć). Wszystko dotyczyło przydymionej żarówki która raz świeciła, a raz nie.
Natomiast rozwinę swoją wypowiedź o przełącznik stopu. Otóż dowiedziałem się niedawno, że średnio co 5 lat warto profilaktycznie go wymienić. Koszt niewielki a zysk znaczny. U mnie niby wszystko było sprawne, ale sekcje (a są aż 3) nie przełączały się tak jak powinny. Efekt był taki że silnik zgłaszał feler, i system BAS też zgłaszał feler. Prawda wyszła dopiero na komputerze. Wynika stąd że przynajmniej raz w roku dobrze zajechać swoją Celinką na komputer i sprawdzić co w trawie piszczy. |
_________________ W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 10 Styczeń 2009, 09:40
|
|
|
Cytat: "Załóż nową żarówkę"
ttoip napisał/a: | była uszkodzona zarówka |
Gerri napisał/a: | Marcin Pop. napisał/a:
Nie możliwe
ttoip napisał/a:
nie możliwe
NIEMOŻLIWE (co to - epidemia dysortografii jakaś??) |
Jary napisał/a: | Tak oto niemożliwe stało się możliwe |
Nic dodać - nic ująć (poza NIEMOŻLIWE) |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,118 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|