Przesunięty przez: Łukasz 7 Marzec 2012, 19:52 |
Brak mocy - CDI |
Autor |
Wiadomość |
pakoM
Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 3 Skąd: zduńska wola
|
Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 16:13 Brak mocy - CDI
|
|
|
Witam,
Jak komus CDI nie chce jeżdzić, niech sprawdzi katalizator. Ja miałem zapchany.
Ocenzurowano /// Camel- |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 3 Październik 2008, 19:54, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 12:23
|
|
|
a mozesz napisac jak to sprawdzić? |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 14:49
|
|
|
janucha78 napisał/a: | a mozesz napisac jak to sprawdzić? |
na to jest zawsze dobra rada - przegonić samochód "po niemiecku" |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 20:22
|
|
|
Daniel napisał/a: | na to jest zawsze dobra rada - przegonić samochód "po niemiecku" | a jest na to jakis mniej drastyczy sposób?toż to a nie polonez. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 21:08
|
|
|
janucha78 napisał/a: | Daniel napisał/a: | na to jest zawsze dobra rada - przegonić samochód "po niemiecku" | a jest na to jakis mniej drastyczy sposób?toż to a nie polonez. |
Problem zapychających się filtrów, czy też katalizatorów istnieje w silnikach diesla, zwłaszcza tych które są eksploatowane "zbyt delikatnie".
Praktyką często spotykana w warsztatach jest po prostu wycieczką na autostradę - oczywiście ja nie namawiam do łamania przepisów - myślę, że 130 km/h przez kilkanaście kilometrów może zdziałać cuda
Jest to też wynikiem źle działającego silnika prze zbyt duże wydzielanie sadzy w spalinach (uszkodzone turbo, lejące wtryskiwacze) |
|
|
|
|
diagnosta.mb
diagnosta.mb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 89 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 21:47
|
|
|
Regeneracja zapchanych katalizatorów w dieslu polega wyłącznie!!! na jego przepłukaniu strumieniem wody wstecznie do kierunku przepływu spalin |
_________________ SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2 Październik 2008, 21:50
|
|
|
diagnosta.mb napisał/a: | Regeneracja zapchanych katalizatorów w dieslu polega wyłącznie!!! na jego przepłukaniu strumieniem wody wstecznie do kierunku przepływu spalin |
To jest sposób dla mięczaków |
|
|
|
|
diagnosta.mb
diagnosta.mb
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 89 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 15:25
|
|
|
Zwłaszcza jak silnik masz w trybie awaryjnym i ledwo się ciągnie |
_________________ SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959 |
Ostatnio zmieniony przez G. 3 Październik 2008, 15:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 3 Październik 2008, 17:40
|
|
|
diagnosta.mb napisał/a: | Zwłaszcza jak silnik masz w trybie awaryjnym i ledwo się ciągnie |
Trzeba tak jeździć i dbać o samochód aby filtry się nie zapychały |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 4 Październik 2008, 10:10
|
|
|
Czyli Pedal and metal:d |
|
|
|
|
szczepan
adamo
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 25 Skąd: Konin
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 01:17
|
|
|
a jak sprawdzic ten zapchany katalizator zeby wiedzieć, że jest zapchany??? |
_________________ ___________________
C200 CDI Kombi, manual
WDB2021941F852541 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Luty 2009, 11:19
|
|
|
On się stopniowo zapycha, więc nie wiem czy są takie sposoby, by sprawdzić 'stopień zapchania katalizatora'. Autko teoretycznie powinno ciut słabnąc i słabnąć, aż nadejdzie takie dzień, gdzie nie będzie chciało jechać szybciej jak 100kmh i stopniowo Vmax' będzie się zmniejszać, a silnik będzie osiągać szybko powyżej 100*C. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|