Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
7 Marzec 2012, 19:52
Brak mocy - CDI
Autor Wiadomość
pakoM 

Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: zduńska wola
  Wysłany: 30 Wrzesień 2008, 16:13   Brak mocy - CDI

Witam,

Jak komus CDI nie chce jeżdzić, niech sprawdzi katalizator. Ja miałem zapchany.

:lol:

Ocenzurowano ;) /// Camel-
Ostatnio zmieniony przez Camel- 3 Październik 2008, 19:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 2 Październik 2008, 12:23   

a mozesz napisac jak to sprawdzić?
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 2 Październik 2008, 14:49   

janucha78 napisał/a:
a mozesz napisac jak to sprawdzić?


:) na to jest zawsze dobra rada - przegonić samochód "po niemiecku"
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 2 Październik 2008, 20:22   

Daniel napisał/a:
na to jest zawsze dobra rada - przegonić samochód "po niemiecku"
a jest na to jakis mniej drastyczy sposób?toż to :mb: a nie polonez.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 2 Październik 2008, 21:08   

janucha78 napisał/a:
Daniel napisał/a:
na to jest zawsze dobra rada - przegonić samochód "po niemiecku"
a jest na to jakis mniej drastyczy sposób?toż to :mb: a nie polonez.


Problem zapychających się filtrów, czy też katalizatorów istnieje w silnikach diesla, zwłaszcza tych które są eksploatowane "zbyt delikatnie".
Praktyką często spotykana w warsztatach jest po prostu wycieczką na autostradę - oczywiście ja nie namawiam do łamania przepisów - myślę, że 130 km/h przez kilkanaście kilometrów może zdziałać cuda :)

Jest to też wynikiem źle działającego silnika prze zbyt duże wydzielanie sadzy w spalinach (uszkodzone turbo, lejące wtryskiwacze)
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Październik 2008, 21:47   

Regeneracja zapchanych katalizatorów w dieslu polega wyłącznie!!! na jego przepłukaniu strumieniem wody wstecznie do kierunku przepływu spalin :wink:
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 2 Październik 2008, 21:50   

diagnosta.mb napisał/a:
Regeneracja zapchanych katalizatorów w dieslu polega wyłącznie!!! na jego przepłukaniu strumieniem wody wstecznie do kierunku przepływu spalin :wink:


To jest sposób dla mięczaków :mrgreen:
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Październik 2008, 15:25   

Zwłaszcza jak silnik masz w trybie awaryjnym i ledwo się ciągnie :lol:
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
Ostatnio zmieniony przez G. 3 Październik 2008, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Październik 2008, 17:40   

diagnosta.mb napisał/a:
Zwłaszcza jak silnik masz w trybie awaryjnym i ledwo się ciągnie :lol:


Trzeba tak jeździć i dbać o samochód aby filtry się nie zapychały :)
 
 
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 4 Październik 2008, 10:10   

Czyli Pedal and metal:d
 
 
 
szczepan 
adamo

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Konin
Wysłany: 26 Luty 2009, 01:17   

a jak sprawdzic ten zapchany katalizator zeby wiedzieć, że jest zapchany???
_________________
___________________

C200 CDI Kombi, manual
WDB2021941F852541
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Luty 2009, 11:19   

On się stopniowo zapycha, więc nie wiem czy są takie sposoby, by sprawdzić 'stopień zapchania katalizatora'. Autko teoretycznie powinno ciut słabnąc i słabnąć, aż nadejdzie takie dzień, gdzie nie będzie chciało jechać szybciej jak 100kmh i stopniowo Vmax' ;) będzie się zmniejszać, a silnik będzie osiągać szybko powyżej 100*C.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,122 sekundy. Zapytań do SQL: 13