Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:54
Motor stop
Autor Wiadomość
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 5 Listopad 2009, 13:03   Motor stop

Jechalem autostradą i nagle silnik mi zgasł. zjechalem na pobocze i stanalem.
Swiece wymienione tydzien temu. filtr paliwa rok temu.
zajrzalem pod maską i wszystko w porzadku, nic podejrzanego. Próbowalem zapalic i nic.
wezwalem pomoc drogową, przycholowali mi do mojego parkingu. Nastepnego dnia spróbowalem zapalic. Zapalił od razu i wszystko dobrze gra. Co to moglo być?
Silnik pochodzil troche, dalem 3000 obrotów przez minutę. Wcale mi nie zgasł.

Moje podejrzenia:

1. Pompa paliwowa dobiega końca.
2. Kostka do pompy paliwowej zuzyta.
3. Pordzewiale uziemienie pompy paliwowej.

Jakie moga byc jeszcze inne przyczyny?
Mercedes C180 94 rok, Benzyna przebieg 210 tys km

pozdrawiam.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 5 Listopad 2009, 13:21   

pavel napisał/a:
3. Pordzewiale uziemienie pompy paliwowej.
:shock: :?: A imobiliser brałeś pod uwagę?
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
ZODIAK 


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 202
Skąd: . . .
Wysłany: 5 Listopad 2009, 13:43   

Witam!

Sprawdz to: przekaźnik sterujący pompą wtryskową.

Pozdro
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 5 Listopad 2009, 14:18   

pavel napisał/a:
Jakie moga byc jeszcze inne przyczyny?


Ciekawy przypadek... Ja mimo wszystko w tej sytuacji (nawet jeżeli w tej chwili wszystko jest OK) podpiął bym pod komputer - jakieś błędy muszą być zapisane, które mogą wskazywać na przyczynę unieruchomienia samochodu.

Przyczyny które napisałeś oczywiście mogą być, ale dalsze diagnozowanie to wróżenie z fusów - choć obstawiał bym na przyczynę typowo elektryczną - sprawdź podłączenia wiązek elektrycznych do jednostki sterującej silnika - nie myłeś ostatnio sinika ? :)
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 5 Listopad 2009, 14:32   

dzieki za szybkie odpowiedzi.
przed chwila poszedlem do samochodu zapalic silnik. zapalil i chodzi swietnie. Az boje sie wyjechac w droge bo znowu cholera moze mi silnik zgasnac i znow nie zapale.

W szwecji holowanie to astronomiczna i bezszczelna cena!!!!!! Zaplacilem za holowanie 1200 koron to jakies 450 zlotych (6 km do domu).!!!!!!!


odpowiedzi:

1.Immobilizera nie mam. :mb: przed liftem

2. przekaznik: patrzylem. bezpiecznik 10 A caly.

3. Tak. mylem silnik przed wymiana swiec w zeszlym tygodniu Karcherem.

4. zamowilem termin na 10 listopada by wlaczyc pod komputer.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 5 Listopad 2009, 14:43   

pavel napisał/a:
3. Tak. mylem silnik przed wymiana swiec w zeszlym tygodniu Karcherem.


No to już masz potencjalna przyczynę unieruchomienia samochodu...

Oczywiście z podpięcia pod komputer bym nie rezygnował.

Zdejmij wszystkie osłony, może gdzieś jest jeszcze woda (wilgoć) po myciu, posprawdzaj połączenia elektryczne - wszystko to co woda mogła "zaatakować". Jeżeli masz możliwość, to przedmuchaj wszystko sprężonym powietrzem. Najlepiej by było postawić samochód w ciepłym garażu na dwie, trzy nocki tak aby wszystko mogło spokojnie odparować.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 5 Listopad 2009, 14:58   

Daniel napisał/a:
pavel napisał/a:
3. Tak. mylem silnik przed wymiana swiec w zeszlym tygodniu Karcherem.


No to już masz potencjalna przyczynę unieruchomienia samochodu...

Oczywiście z podpięcia pod komputer bym nie rezygnował.

Zdejmij wszystkie osłony, może gdzieś jest jeszcze woda (wilgoć) po myciu, posprawdzaj połączenia elektryczne - wszystko to co woda mogła "zaatakować". Jeżeli masz możliwość, to przedmuchaj wszystko sprężonym powietrzem. Najlepiej by było postawić samochód w ciepłym garażu na dwie, trzy nocki tak aby wszystko mogło spokojnie odparować.


super porada!!!
podjade pod stacje, gdzie maja kompresor i podmucham. niestety cieplego pomieszczenia nie mam.

oczywiscie ze podjade pod komputer, moze cos innego wykryje, czego ja nie wiem.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 5 Listopad 2009, 20:14   

Odkręć pokrywę od świec i cewek.Pod ciśnieniem włazi tam woda i szybko nie chce odparować.
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Listopad 2009, 22:12   

Ja nie wiem co to za moda z tym karcherem. Ja pryskałem opryskiwaczem delikatnie, żeby woda nie wlazła tam gdzie nie powinna, po 3 godzinach odpaliłem i pojechałem :) Tyle, że to było na wiosne przy temp. 25 stopni.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 5 Listopad 2009, 23:38   

Kiedyś miałem problem z inną marką samochodu, ale... Rano zapalał idealnie ale po osiągnięciu temperatury pracy ( 80-90st C) gasł. Po kilku minutach odpalał normalnie i tak w kółko. Jak się okazało- MODUŁ ZAPLONU. Co ciekawe- czasami uszkodzony nie działa jak jest ciepły, a zimny pracuje bez zarzutu.
Trochę przypomina mi twoją sytaucję...więc może to u ciebie też się sprawdzi. Czekamy na rozwiązanie... Pozdrawiam :)
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
cak87 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 278
Skąd: Łapy/k. Białegostoku
Wysłany: 6 Listopad 2009, 00:47   

xCOBRAx i Marcin13736, maja racje, sprawdz ten przekaznik, jak pompa nie podaje paliwa to stuknij w ten przekaznik, powinien zadzialac, mialem to samo tydzien temu, rozrusznik krecil i nie zalapal. kumpel rozebral ten przekaznik i co sie okazalo... luty sie rozlaczyly, po zlutowaniu smiga jak lala.
_________________
C180 Esprit 94 Ex
C280 Sport 94 WDB2020281A003401
Suzuki GSF 600 N Bandit 00
Yamaha yzf-R6 00
i Romet Ogar 205 88 :)
nawet porządne zapalniczki są na benzynę.
 
 
noc 
Non omnis morial


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 265
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Listopad 2009, 00:52   

Objaw czujnika obrotów wału korbowego.
_________________
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Spróbuję pomóc, za efekt nie ręczę.

Zwykle tu: http://www.w212.pl/
.
 
 
pavel 
pavel


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 792
Skąd: szwecja
Wysłany: 7 Listopad 2009, 12:41   

Dzieki za nastepne szybkie odpowiedzi.
Wczoraj wzialem samochod i pojezdzilem po miescie i super. Zadnych problemow z silnikiem. ale mimo wszystko pojade we wtorek pod komputer.
Mam zamiar kupic nowa pompe paliwowa i wymienic razem z filtrem dla pewnosci.
:mb: ma juz przeciez 15 lat.
_________________
C180 Elegance 94

VIN WDB2020181F062833
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,118 sekundy. Zapytań do SQL: 10