Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 20:20
wysoka temperatura silnika 100 st.!!!
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:11   

Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:28   

perzu126 napisał/a:
Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór


Ale co rozumiesz przez delikatny opór?
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:55   

sliderukps napisał/a:
Czyli visko do wymiany?>

Dokładnie tak .
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Maj 2009, 21:23   

sliderukps napisał/a:
A to korek odgrywa taką ważną rolę?? Wydaje mi się że raczej jest szczelny, a czy wentylator się załącza to w sumie jeszcze nie sprawdzałem, ale jakoś nigdy go nie słyszałem;)


Jak powiem Ci, że zbagatelizowanie korka kosztowało mnie 2000pln w Vito to uwierzysz? :)

Korek ma za zadanie upuszczać i trzymać ciśnienie, jak przestaje upuszczać to w końcu coś wybucha, pęka...
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 7 Maj 2009, 21:51   

No tak, ale najpierw to muszę sprawdzić ten korek co teraz mam, czy faktycznie spełnia swoje zadanie - czy był wymieniany? tego nie wiem. Ale profilaktycznie można zakupić nowy, czy taki będzie ok?

http://www.allegro.pl/ite...a_mercedes.html

A swoją drogą visko trochę bardziej przetrzepie portfel bo koszt to już jakieś 150zł czy takie będzie pasować do mojego :mb: 220D 96r. ?

http://www.allegro.pl/ite...6_202_w202.html
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:02   

podaj VIN to sie dobierze idealnie :)
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:27   

Idealnie powiadasz:)
Proszę bardzo:

VIN: WDB2021211A403383
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:30   

Numer ASO wiskozy:
A6042000022

:)
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:35   

sliderukps napisał/a:
No tak, ale najpierw to muszę sprawdzić ten korek co teraz mam, czy faktycznie spełnia swoje zadanie - czy był wymieniany? tego nie wiem. Ale profilaktycznie można zakupić nowy, czy taki będzie ok?

http://www.allegro.pl/ite...a_mercedes.html


Tego nie wiem, ja poszedłem do salonu i kupiłem :) Kosztował dokładnie 41pln do vito.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:45   

sliderukps napisał/a:
muszę sprawdzić ten korek co teraz mam, czy faktycznie spełnia swoje zadanie - czy był wymieniany? tego nie wiem. Ale profilaktycznie można zakupić nowy, czy taki będzie ok?

Z wyglądu jest taki, jak w Twoim silniku, jednak ważniejsza jest wartość nabita przy jednym z uchwytów to za/odkręcania. Jest to wartość (w barach) ciśnienia, przy którym korek upuszcza płyn. Mniemam, że u ciebie jest to 140 barów czyli 1,4 atm (takie ciśnienie maksymalne panuje wówczas w układzie). Przy zakupie powinieneś się tym właśnie kierować i kupić korek z tą samą wartością ciśnienia. Aby uniknąć rozczarowań różną jakością zamienników części (chińszczyzna etc.) polecam jednak zakup korka w ASO - klika lat temu płaciłem kilkadziesiąt pln za taki jak Twój. Teraz cena może być nieco inna ze względu na kursy walut. :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 7 Maj 2009, 22:53   

sliderukps napisał/a:
perzu126 napisał/a:
Ja jak miałem zużyte wsico to na zimnym silniku jak je obruciłem mocniej to se swobodnie obracało. Teraz jak jest nowe to nawet na zimnym silniku stawia delikatny opór


Ale co rozumiesz przez delikatny opór?


Teraz po obróceniu wentylatorem przy zimnym silniku, wiatrak zakręci się maksymalnie o 360st i odrazu się zatrzymuje.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 7 Maj 2009, 23:45   

A no więc teraz już mam pewność co do viska że jest do wymiany;), co prawda na zimnym silniku nie sprawdzałem ale na ciepłym zakręciłem i poobracało się ze 3 razy o 360 st.
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
Aloiz 


Pomógł: 28 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 754
Skąd: Sanok
Wysłany: 8 Maj 2009, 13:35   

Panowie zauważyłem u siebie taka przypadłość.... w czasie przyspieszania temperatura na wskaźniku rośnie..... powiedzmy przy 130 km/h wskazówka jest ponad liczba 80..... jak zwolnię, to temperatura spada.... zaznaczę że wisko jest stale zapięte i nie powinno tak się dziać.. wiec gdzie szukać przyczyny :?: :wink:
_________________
Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Maj 2009, 14:17   

Aloiz, termostat? ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
artek88 


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 259
Skąd: Jarosław
Wysłany: 8 Maj 2009, 19:36   

A ja mam problem takze z temperatura :/
zawsze mialem ok 90 C a dzis nagle na parkingu skoczyla mi na ponad 120 :/ pod maska jest cisza nic sie nie gotuje a silnik nie wyglada na taka az temperature, co to moze byc? termostat , pompa wody, czy Visco? dodam ze obraca sie swobodnie, jest jeszcze oryginalne przy 200 tys
_________________
Mercedes C180 , 96r WDB2020181A459269, BRC SEQUENT 24
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,212 sekundy. Zapytań do SQL: 11