Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Lipiec 2012, 20:20
wysoka temperatura silnika 100 st.!!!
Autor Wiadomość
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Maj 2014, 23:12   

manhunt, a sprawdź jeszcze czy przy temp. 80 stopni, chłodnica jest ciepła u góry i chłodna na dole? Czy różnie?
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Maj 2014, 09:27   

Jak tak nadmiernie wypycha wodę (zbiornik na chłodnicy czy oddzielnie?) to możliwe, że kompresja przedostaje się przez głowicę do układu chłodzenia.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2014, 16:19   

Zdecydowanie uszczelka pod głowicą
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
manhunt 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 64
Skąd: z netu
Wysłany: 20 Maj 2014, 19:57   

Siedze wlasnie na parkingu wygrzewam go I nic. Temperatura lekko ponad 80. Chlodnica u gory I u dolu tak samo ciepla. Nigdzie nic nie kapie nic sie nie saczy. A zonie dzis sie zagotowal w korku a teraz niby wszystko ok.
Wody mi odchodza tak jak jemu plyn tylko od czego?
_________________
C180 96 classic automat
WDB2020181F453551
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:15   

manhunt, Na zewnatrz tego morze byc niewidac ale w środku są kanaliki jak tam uszczelka poszła to efekt jest taki jaki masz w korku jak samochód stoi to niema tego obciazenia i robi sie podcisnienie i wywala ci odpływem
Umnie był taki efekt zmieniłem termostat i co sięokazało termostat był walniety i płyn chodził w układzie zamkniętym tem.osiagała 80-95 stopni jak zrobiło sie cieplej to miałem stówe zanim sie zorientowałem to przegrzałem silnik i uszczelkie pod głowica szlak trafił Zapłaciłem ze wszystkim 1250zł komplet
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:29   

manhunt, nie chcesz słuchac a my piszemy, że to uszczelka. Objawy mogą być różne- w zaleznośc gdzie się przepaliła. U ciebie ciśnienie z cylindra idzie prawdopodobnie w kanał chłodzenia. U mnie uszczelka przepaliła się akurat między drugim a trzecim cylindrem i silnik pracował na 2 cylindry.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20 Maj 2014, 21:32   

perzu126, Napisałem mu to delikatnie krok po kroku bo pomysli Dopadli sie cwaniaki i odrazu Czarno to widzą i Wiedza
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
manhunt 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 64
Skąd: z netu
Wysłany: 20 Maj 2014, 22:31   

A jest mozliwosc sprawdzenia tego bez rozbierania glowicy? Widzialem jakies filmiki jak sprawdzaja uszczelke jakas rurka z ciecza. Jesli to uszczelka to trzeba bedzie to wymienic i juz tylko chce miec najpierw pewnosc nim wydam 1/4 wartosci auta a tu okaze sie ze to bylo cos innego.
_________________
C180 96 classic automat
WDB2020181F453551
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Maj 2014, 23:04   

W zasadzie nie ma możliwości. W benzyniakach dość szybko padaja uszczelki, także niestety musisz ponieść ten koszt :(
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 20 Maj 2014, 23:09   

manhunt napisał/a:
Widzialem jakies filmiki jak sprawdzaja uszczelke jakas rurka z ciecza.

Tak, to jest właśnie test obecności spalin w układzie chłodzenia: spaliny wydostające się z układu chłodzenia zmieniają kolor płynu i masz pewność, że to uszczelka lub głowica.
Dobry warsztat powinien to ogarnąć.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
kulazary 

Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: żary
Wysłany: 22 Maj 2014, 23:00   

Mam Pytanie. Dziś wracałem z pracy do domu 40 km, do tego pare kilometrów po mieście i temperatura dochodzila do 97 stopni po czym włączył sie wiatrak i temperatura spadała tylko do 95(nie za mało spadła)? sprawdziłem chłodnice i była równomiernie ciepła. Wieczorem byłem sie przejechac po mieście pod garażem auto stało odpalone z 20 min temp dochodziła do 96 stopni po czym opadała a chłodnica zimna, normalne jest to zachowanie bo mi sie wydaje ze cos jest nie tak żeby była chłodnica zimna. auto po lifcie 98r
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 22 Maj 2014, 23:02   

kulazary, a jaki silnik i jaki motor?? I który rok? Jak temperatura nie przekracza 100st to jest ok
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kulazary 

Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: żary
Wysłany: 22 Maj 2014, 23:11   

rok 98 silnik2.0 z gazem. ale troche mnie martwi ze auto stało pod garazem tyle czasu temp wysoka a chłodnica zimna nie wiem czy tak ma być
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 23 Maj 2014, 08:16   

Czyli masz wiatrak elektryczny? Z chlodnica dziwny temat bo gdyby termostat sie nie otwierał, to silnik odrazu by sie zagotowal i nawet wentylatory nie pomoga. A sprawdzasz właściwa chlodnice a nie od klimy?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Maj 2014, 08:19   

Hmmm, poprawcie mnie, ale czy nie powinno tak być, że chłodnica jest na dole chłodniejsza a u góry cieplejsza przy normalnej wymianie ciepła?
Bo tak myśląc logicznie, jaki byłby sens, żeby ciecz o tak samo wysokiej temp. wracała do układu?
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,236 sekundy. Zapytań do SQL: 10