Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
zablokowało hamulce z przodu
Autor Wiadomość
Piotrek1401 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 206
Skąd: Będzin
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 16:49   

Nigdy tego nie 'ćwiczyłem' ale tak intuicyjnie spróbowałbym w następujący sposób. Odkręcić odpowietrzniki, jeżeli płyn sam nie spłynie pod wpływem grawitacji i nie zacznie wypływać z odpowietrzników próbowałbym wymusić jego przepływ niewielkim ciśnieniem przyłożonym do zbiornika wyrównawczego. Jeśli pompa złapałaby płyn to już powinna sobie poradzić, samego powietrza raczej nie będzie w stanie przecisnąć przez układ i zassać płynu (choć mogę się mylić).
Można też próbować w drugą stronę - od elastycznych przewodów przy zaciskach przepchnąć płyn np dużą strzykawką z wężykiem w kierunku zbiornika wyrównawczego.

Niech się wypowiedzą Ci, którzy mieli z tym do czynienia :)
_________________
C220 CDI Sport '98
WDB2021931F799562
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 17:00   

marcinns1991 napisał/a:
wymieniłem pompę hamulcowa z serwo,


A ta pompa to nowa nowa, czy nowa używka?
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 21:30   

Javoreczek, pompa używana. Ode mnie i 100% pewne, że działa, wysłałem Marcinowi pompe na podmienienie przed wyciągnięciem z samochodu auto było wypychane z pod wiaty i zahamowane hamulcami, wcześniej holowane i również wszystko z nią było OK :)
także niesprawność pompy wykluczamy.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 21:47   

Podejrzewam że ppompa ma powietrze i nie może pociągnąć płynu ttylko jak jej ten płyn podać czy od kol przez pompę da sie popchnac? Mam kompresor
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 21:58   

Pompa ma na pewno powietrze, jak cały płyn zlałeś. Spróbuj "przepychać" płyn pedałem hamulca: odkręcaj po kolei odpowietrzniki w kołach i za każdym razem rób tak jak byś układ odpowietrzał. Rozumiem, że wiesz o co mi chodzi? I tak przy każdym kole, dopóki przestanie powietrze lecieć
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 23:01   

auta z abs nie odpowietrza sie przypadkiem od najdalszego punktu :?:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Piotrek1401 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 206
Skąd: Będzin
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 23:03   

tom1245, Z tego co mi wiadomo tak się powinno robić. Chyba od tylnego prawego koła się zaczynało.
_________________
C220 CDI Sport '98
WDB2021931F799562
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 23:16   

Piotrek1401 też mnie tak uczyli :wink:
marcinns1991 sam to w garazu robisz :?: to opuść go z lewarka w dół bo grawitacj nie działa(mala cegla pod wachacz przy swożniu) że tarcza nie ryła po betonie :mrgreen:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 23:31   

Auto stoi na 4 klockach bez kół na równym poziomie pompowalem pedalem i odkrecalem odpowietrznik ale płyn nie leciał, pedał jest miękki i wchodzi bez oporu, jak wlałem płyn do tego wyjścia w pompie i pokpowalem tpowietrze wypychalo ten płyn ale że zbiornika nie ciągnie, a od czego jest ten przewód co idzie od serwa i wchodzi do silnika gdzieś za paskiem klinowym? Boję się ze przy odpowietrzaniu sprzęgła ukrece odpowietrznik i bedzie problem
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 9 Kwiecień 2014, 23:54   

Ten przewod o ktory pytasz to podcisnienie- laczy serwo z pompą vacu. Wracajac do odpowietrzenia to sprobuj odpowietrzac na włączonym zapłonie, moze w pompie musi sie jakis zawodem wlaczyc czy cus? No i jak Ty sie boisz odpowietrznikow ruszac, to jak chcesz odpowietrzac układ hamulcowy??? Sposob Ci napisalem wyżej i chyba nie ma innego sposobu na odpowietrzenie hamulców, chyba ze tom1245 cos mądrego jeszcze zna
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 10 Kwiecień 2014, 00:13   

perzu126 zna ale trzeba mieć sprzet :wink: ( strzykawka )
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Kwiecień 2014, 09:37   

TraczU napisał/a:
Javoreczek, pompa używana. Ode mnie i 100% pewne, że działa


Pytam o tę pompe, bo miałem podobny przypadek w T4. Hamulce działały normalnie, ale pociekł jeden z przewodów hamulcowych, więc wymienilismy przewody w całości od pompy, co się wiązało z całkowitym spuszczeniem płynu. Po ponownym zalaniu pompa nie była w stanie zassać płynu mimo ćwiczenia na niej najrozmaitszych pomysłów, włącznie z pompowaniem powietrza pod cisnieniem do zbiorniczka. Jako, że samochód był potrzebny i nie było czasu na zabawy, kupilismy fabrycznie nową pompę (nie ukrywam, że jakiś tani zamiennik) i mimo, że ta była całkiem sucha to pięknie zassała po pierwszym naciśnięciu hamulca.
Co było przyczyną, że stara nie działała - nie wiem, ale wygląda na to, że się po prostu skończyła mimo, że przed awarią działała dobrze.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 10 Kwiecień 2014, 18:15   

a więc tak: odkręciłem oba wyjścia na pompie i o dziwo zaciagnęła płyn, zacząłem odpowietrzać i tył elegancko, płyn z powietrzem wyleciał, koła hamują i puszczają, jednak po przejściu do przodu nic, odkręciłem odpowietrznik, ojciec pompuje i zero płynu, z ciekawości sprawdziłem na abs-ie czy na rurkach jest płyn i tak, na oznaczeniu pompy h i H czyli tych z przodu płyn pięknie leci niestety na tylnych (r i l górnych oraz na dolnej v) nie ma wgl płynu, podejrzewam że jakis zaworek w abs-ie szlag trafił i musze szukac nowego abs-u możecie mi powiedzieć od czego sa oznaczenia r i l oraz v na pompie abs ? r i l to podejrzewam że prawe i lewe koło z przodu tak? a v ?
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Kwiecień 2014, 19:52   

V (vorne) - przód, H (hinten) - tył. Więc V i H to wejścia pompy, a r,l,h to wyjscia prawy, lewy przód i wspólny tył.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 14 Kwiecień 2014, 22:47   

no i lipa, założyłem nowy abs i koła nadal się blokują i nie puszczają, w dodatku założyłem druga pompę hamulcowa i ona na jednym wyjściu podaje płyn tzn na tyn od przodu z kolei na tym bocznym dolnym nie w efekcie czego płyn nie dochodzi do abs i przednich kół i nie wiem teraz co dalej :/ w dodatku w tej drugiej pompie hamulcowej w serwo odpadł ten trzpień co popycha pompę

[ Dodano: 15 Kwiecień 2014, 00:30 ]
Pompy wykluczam, serwo też bo blokuje na odpalonym i zgaszonym, zostały chyba tylko przewody elastyczne ake 2 naraz by
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 9