Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 18:33
NIVO
Autor Wiadomość
bardol 
bartekpn c220dt

Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: poznan
Wysłany: 12 Październik 2010, 22:45   przewody do nivo

Witam serdecznie.mam powazny problem i mam nadzieje ze znajde rozwiazanie na forum. w moim c220d padlo nivo-przerdzewialy przewody do nivo.moze ktos wie gdzie je mozna nabyc albo moze ktos ma na sprzedaz!?
_________________
bartekpn
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 13 Październik 2010, 08:40   

bardol napisał/a:
moze ktos wie gdzie je mozna nabyc

Pytałeś w ASO oczywiście?
 
 
bardol 
bartekpn c220dt

Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: poznan
Wysłany: 13 Październik 2010, 18:42   

pytałem w ASO i na 4 potrzebne rurki była tylko 1 . ciezka sprawa.szukalem tez w miejscach gdzie robia przewody hamulcowe i raczej niechetnie chcieli pomoc.
_________________
bartekpn
 
 
 
maniu1555 


Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 92
Skąd: Wołów
Wysłany: 23 Luty 2011, 21:26   

witam
ja rowniez potrzebuje 1 przewod do nivo ten ktory idzie od zaworu do zbiorniczka z olejem
_________________
c180 esprit ...
WDB202018F165767
 
 
 
michele

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 253
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Luty 2011, 07:52   

A może sobie zakuć. Są firmy, które specjalizują się w zakuwanie węży, przewodów i ich przygotowanie. NIe wiem jak to wygląda w tym przypadku, bo nivo nie mam, ale może to jest rozwiązanie? Przynosisz na wzór i odbierasz gotowy.
_________________
C250 Diesel '93 WDB2021251A010620
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Luty 2011, 12:34   

michele napisał/a:
A może sobie zakuć. Są firmy, które specjalizują się w zakuwanie węży, przewodów i ich przygotowanie. NIe wiem jak to wygląda w tym przypadku, bo nivo nie mam, ale może to jest rozwiązanie? Przynosisz na wzór i odbierasz gotowy.


Ktos chyba pisał, że tak właśnie zrobił. Myślę, że najprościej zapytac sie w takim zakładzie, w końcu robią tam hydrauliki do koparek, chyba nieco większe ciśnienia tam panują :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
maniu1555 


Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 92
Skąd: Wołów
Wysłany: 24 Luty 2011, 18:39   

ok juz zrobilem taki przewod :)
_________________
c180 esprit ...
WDB202018F165767
 
 
 
michele

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 253
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Luty 2011, 12:46   

Nex@pl napisał/a:
Ktos chyba pisał, że tak właśnie zrobił. Myślę, że najprościej zapytac sie w takim zakładzie, w końcu robią tam hydrauliki do koparek, chyba nieco większe ciśnienia tam panują :)
Może przeoczyłem coś jak zaczytywałem się w ten wątek, a tak mi przyszło na myśl, bo ostatnio oglądałem reklamę firmy, która ponoć wszystko zakuwa do hydrauliki, pneumatyki. Kolego to pochwal się orientacyjnym kosztem dla potomnych.
_________________
C250 Diesel '93 WDB2021251A010620
 
 
wito74 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 579
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Lipiec 2011, 21:27   

Mam pytanie odnośnie siłownika. Czy jest możliwe że siłownik pomimo braku pocenia się,barku śladów wycieku oleju traci swoje właściwości? Od około lutego zauważyłem że lewy tył jest niższy od prawego o około 2-3 centymetry. W układzie nie mam żadnych przecieków, oleju ZHM ze zbiornika nie ubywa. Na diagnostyce wszystko ok(chodzi o tłumienie drgań, czyli akumulator ciśnienia ok). Regulator wysokości sprawny, sprawdzany ręcznie. Myślałem że to sprężyna straciła swoje właściwości ale nie, dzisiaj wymieniłem sprężyny i dalej lewa strona jest niższa jak prawa. Ja już nie mam pomysłu na to i stąd podejrzenie na niesprawność siłownika pomimo braku śladów wycieku. Stąd moje pytanie czy jest możliwość że siłownik stracił swoje właściwości i nie trzyma auta na takiej wysokości jak powinien?
_________________
MB C200 T 1998r benzyna+lpg
WDB2020801F739780
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:02   

odgrzeję trochę mam pytanie czy samemu da radę wymienić gruszki?
czy ktoś to może robił? krok po kroku co trzeba robić?
do tej pory sam sobie auta naprawiałem ale tego akurat nie robiłem nigdy :wink:
proszę o jakieś podpowiedzi i z góry dzięki :wink:
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:36   

Kupiłeś gruszki ? Nowe czy używki ? Jeśli używki to napisz ile oleju do nivo możesz wstrzyknąć strzykawką. Jeśli nowe to nic nie pisz tylko oczyść łączenie rurki z gruszką i odkręcaj. Wlej w nie olej do pełna ( w nowe wchodzi troszkę ) i przykręcaj. Po odkręceniu starych niech jakaś pomocna dłoń zatyka rurkę doprowadzającą żeby nie ciekło.
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 21:24   

używki a gdzie się wstrzykuje?do gruszki?
jednego nie rozumiem płyn w zbiorniczku od nivo jest :roll: aha czyli odkręcam starą i przewód od niej trzeba by czymś zaślepić żeby płyn nie uciekał tak?
zakładam drugą przykręcam przewód i ma być? aha czy bez kanału to zrobię? a czy po wymianie trzeba coś ustawiać? czy one same się ustawią?
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3312
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 07:49   

gibaj napisał/a:
żeby płyn nie uciekał tak?
tak
gibaj napisał/a:
aha czy bez kanału to zrobię?
gdzie są w 202 ? W 210 są za kołem, w 124 pod kanapą, a w 202 gdzie masz ? :wink: .
gibaj napisał/a:
a czy po wymianie trzeba coś ustawiać?
nie
PS. Po odkręceniu starych gruszek wyleci z nich olej.Jeśli do "nowych" wejdzie tyle samo znaczy że kupiłeś zepsute i naprawę należy wstrzymać. Do nowych wchodzi przed montażem max 10 ml. oleju :idea:
 
 
karik712 
Gwiazdor

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 10:31   

Może troche głupie pytanie ale ... jak poznać czy owe Niwo posiadam? Gdzie powinien sie znajdować zbiornik? albo jak inaczej optycznie to potwierdzic?
_________________
s202 250TD - (high) CLASSIC 96' "karavan"

POZDRAWIAM
 
 
gibaj 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 268
Skąd: LBL
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 10:57   

oprócz stalowego zbiorniczka powinieneś mieć jeszcze jeden plastikowy na płyn :wink: obok tego na płyn do wspomagania :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 11