Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:48
Turbina
Autor Wiadomość
arekkan 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Grudzień 2008, 12:32   

Na ulicy Bieszczadzkiej, na Gumieńcach, jedyny jaki na razie znalazłem, chcą żebym auto na dwa dni zostawił - a mi to średnio pasuje i dlatego szukam innych
_________________
C250 TD kombi 1997 VIN WDB2021881F636468 wersja Elegance
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Grudzień 2008, 12:37   

arekkan napisał/a:
Na ulicy Bieszczadzkiej, na Gumieńcach, jedyny jaki na razie znalazłem, chcą żebym auto na dwa dni zostawił - a mi to średnio pasuje i dlatego szukam innych


Nie wiem, czy wiesz gdzie znajduje się serwis "MARKA" na batalionów chłopskich, możesz tam podjechać i zapytać się o turbinę, myślę że będą mieli kogo polecić.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
arekkan 

Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Grudzień 2008, 13:13   

Dzięki za info, dzwoniłem. Wygląda to średnio: wymontują, wyślą do regeneracji - koszt średnio 1200 plus koszt demontażu i montażu, wyjdzie drożej niz na Bieszczadzkiej i jeszcze dłuzej będę bez auta.
_________________
C250 TD kombi 1997 VIN WDB2021881F636468 wersja Elegance
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Grudzień 2008, 14:12   

Hm, no to jeżeli tak bardzo potrzebujesz auta to kupiłbym drugą turbinę używaną, podmienił a "oryginalną" wysłał do regeneracji.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Ziggy 
Ziggy C250 TD

Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 10
Skąd: UK/Poznan
Wysłany: 3 Marzec 2011, 13:43   

Chlopaki mam pytanie ostatnio szarpie moja gwiazde tak przy 1600-1700 obrotow i przy tym szarpaniu idzie niebieski dymek z rury, a jak zwieksze obroty to szarpanie nie jest juz wyczuwalne i dymka nie ma.Mam olej w przewodach zaraz za filtrem powietrza tam gdzie ten zawor egr i widze ze sie poci przy kolektorze sacym.Czy to juz turbo siada???Wymienilem niedawno oleji od tego czasu szarpie i jest lekki dymek,wczesniej przed wymiana olejtez pocil si kolo kolektora ale nie bylo szarpan ani dymka:( Czy mozliwe jest ze n owy olej wypukal mi jakies uszczelniacze w TURBO??? No i czy m ozna tak jezdzic czy lepiej dac turbine do regeneracji??? a moje auto C 250 Turbodisel
_________________
Ziggy
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 3 Marzec 2011, 20:03   

A może to uszczelniacze na trzonkach zaworów :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
zibi_43 
C250TD

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Kościan
Wysłany: 3 Marzec 2011, 20:46   

Padnięte uszczelniacze zaworów nie dadzą efektu "bujania" obrotów w żadnym ich zakresie. Objawy są takie, że po chwili postoju i ponownym odpaleniu silnik intensywnie zadymi na niebiesko. Podobnie się dzieje po dłuższej pracy na wolnych obrotach i mocniejszym przegazowaniu. Stawiam na kończącą się turbine. A swierzy olej to przyśpieszył. Wypłukał co niepotrzebne i kożystając z nieszczelności idzie dolotem do kolektora ssącego. Takie moje skromne zdanie...
_________________
W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667
 
 
PACHU 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 3 Marzec 2011, 22:12   

witam
ja bym zaraz nie panikował i nie stawiał na turbine (ze padła itp) i zaraz wykosztowywał sie na regeneracje. a jak sie auta zachowóje wczaniej normalnej jazdy czy jak przyspieszasz to kopci jakos mocniej niz zywkle? itp. bo jak by turbina padała to działo by sie duzo innych nie dobrych rzeczy(spadek mocy mocne kopcenie duzy ubytek oleju itp.). A nie tylko troche dymku i juz trubo do wymiany...:/ umnie za szarpanie odpowiedzialny był zawór egr a jak szarpnął do z tłumnika tyle dymu ze swiata nie było widac.... zaslepiony i OK:) a juz tez chciałem pompe wstryskową wyciągać zawozic ją do remontu itp. Podzwoniłem po kuplach i mi podpowiedzieli zaslep EGR(na próbe) i reka odioł... za pocenie przy dolocie przypuszczalnie odpowiedzialna jest zluzowana opsaka dociagnij wyczyśći obserwój...
pozdrawiam:)
_________________
W202 C250 ELEGANT KOMBI 98r WDB2021881F696368
 
 
 
j@wa 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 108
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 4 Marzec 2011, 09:26   

Mam to samo. Jak się przyspiesza to czasami szarpnie tak około 1600-1800 obr/min ,ale tylko jak ma temperaturę około 60-65 stopni. Przewody powietrza filtr-kolektor w środku też mam tłuste z oleju.
Tylko że od ostatniej wymiany przejechałem 15,000km i oleju nie wziął. Turbinka pompuje jak wściekła,bez hałasów,świstów,gwizdów. W ogóle czuć te 150 KM.
Więc kolego spokojnie,prawdopodobnie nam EGR pada.

Powiedz jak zaślepiłeś dziada?
_________________
W202T 250TD '98r. WDB2021881F769383
 
 
Ziggy 
Ziggy C250 TD

Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 10
Skąd: UK/Poznan
Wysłany: 4 Marzec 2011, 11:47   

j@wa,
Dziekuje wszystkim KOLEGOM za cenne wskazowki i szybka odpowiedz. :) Jestem umowiony z mechanikiem dopiero na poniedzialek -wiec jak bede cos wiecej wiedzial co to jest to napewno napisze dla naszeej wiedzy :D
A do kolegi JA@WA mam pytanie -bo u mnie jak wystepuje to szarpanie to z tylu widac lekki niebieski dym( to chyba znaczy ze cos tego oleju bierze???)a po tem juz nie dymi!!!Czy u Ciebie tez tak sie dzieje,ze lekko zadymi przy tych szarpaniach?no i ja niedawno 200 moglem poleciec a wczoraj to 160 i nie bardzo dalej mu sie chcialo.Wiadomo na codzien nie sypie 200 -poprostu pewnego razu chcialem sprobowac bo nie jezdzilem z taka predkoscia :D
A dziada tzn.EGR tylko czyscilem nie zaslepialem-moze sprobuje?
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
_________________
Ziggy
 
 
j@wa 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 108
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 4 Marzec 2011, 13:18   

Puszcza też dymka. Tylko w dieslu niebieskawy dymek nie oznacza koniecznie brania oleju,a złe spalanie.
I tak myśląc z tym EGR-em ma sens. Zamiast puścić mu czystego powietrza,to puszcza mu spaliny do dolotu (recylkulacja spalin) i mamy chwilowy brak mocy.
_________________
W202T 250TD '98r. WDB2021881F769383
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,058 sekundy. Zapytań do SQL: 6