|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 11:45 |
Luzy kolumny kierowniczej |
Autor |
Wiadomość |
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:28
|
|
|
A czy to znaczy, że przy włączonym silniku i lekko skręconych kołach na kierownicy nie powinien być wyczuwalny większy luz niż na kołach 'na wprost'? |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:32
|
|
|
BolzZ napisał/a: | A czy to znaczy........ |
Tak. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 18:41
|
|
|
Powiem wam, że u mnie luzu na wprost nie ma nawet na zgaszonym silniku. Przy lekko skręconych kołach (pół obrotu kierownicą? Może więcej) na włączonym wciąż nie ma, ale jak się odkręci na maksa to już są bezwzględu na pracę silnika. Rozumiem, że tak również "ma być " i jest to spowodowane zmiennym przełożeniem przekładni?
Taki temat już był, więc jak go odnajdę, to go scalę |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 22:33
|
|
|
Camel- napisał/a: | i jest to spowodowane zmiennym przełożeniem przekładni?
|
Dokładnie...
...ale żeście znów odświeżyli zagadnienie |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 22:43
|
|
|
jjankiello napisał/a: |
...ale żeście znów odświeżyli zagadnienie |
W każdym razie konsensus osiągnięty |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 06:54
|
|
|
Mnie tam taki konsensus nie cieszy... |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 07:19
|
|
|
BolzZ napisał/a: | Mnie tam taki konsensus nie cieszy... |
W czym masz problem? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Mirek04
Mirek
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 41 Skąd: Żary
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 10:07
|
|
|
Wątpliwości, to wygenerował autor wątku , bo gdyby napisał od razu jasno, że na podniesionym przodzie, skręconych kołach występuje jednakowy luz ( nie na kołach) a na przekładni kierowniczej i to przy zgaszonym silniku, to nie było by dyskusji. Ten luz nie występuje na kołach, tylko na przekładni i jest to rzecz normalna nie tylko w , ale we wszystkich autach ze wspomaganym układem kierowniczym .[/quote]
Autor watku cały czas twierdzi,że luzy są na kołach. Fachowcy (już trzech różnych ) twierdzą ,że luzu nie ma na drążkach itp tylko na kolumnie kierowniczej. Koła wyraźnie telepią się w pozycji skręconej. Ostatni fachowiec twierdzi, ze jest jakas śruba do regulacji i bedzie starał sie nią pokręcic we wtorek 23 lutego. Facet nie ma doswiadczenia w tej materii w i będzie kombinował ,,troche dokrece potem odkrece i może bedzie dobrze Dam znac |
_________________ CDI 220 2000r
WDB 2021331A845359 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 11:08
|
|
|
Mirek04 napisał/a: | będzie kombinował ,,troche dokrece potem odkrece i może bedzie dobrze |
A Ty poniesiesz koszty nowej (innej) przekładni , ja bym mu nie dał nic kombinować, a pojechał bym do takiego który się zna |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Mirek04
Mirek
Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 41 Skąd: Żary
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 12:33
|
|
|
,,A Ty poniesiesz koszty nowej (innej) przekładni , ja bym mu nie dał nic kombinować, a pojechał bym do takiego który się zna "
Może mi ktoś podpowie gdzie ??? Województo lubuskie i blisko do dolnoślaskiego |
_________________ CDI 220 2000r
WDB 2021331A845359 |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Luty 2010, 12:38
|
|
|
Daniel napisał/a: | BolzZ napisał/a:
Mnie tam taki konsensus nie cieszy...
W czym masz problem? |
W luzie przy włączonym silniku i lekko skręconych kołach. Przy wyprostowanych luzu brak. Przez rok myślałem że tak ma być. |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,119 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|