Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:45
Luzy kolumny kierowniczej
Autor Wiadomość
BolzZ 
W211


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1070
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:28   

A czy to znaczy, że przy włączonym silniku i lekko skręconych kołach na kierownicy nie powinien być wyczuwalny większy luz niż na kołach 'na wprost'?
_________________
S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 17 Luty 2010, 11:32   

BolzZ napisał/a:
A czy to znaczy........


Tak.
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Luty 2010, 18:41   

Powiem wam, że u mnie luzu na wprost nie ma nawet na zgaszonym silniku. Przy lekko skręconych kołach (pół obrotu kierownicą? Może więcej) na włączonym wciąż nie ma, ale jak się odkręci na maksa to już są bezwzględu na pracę silnika. Rozumiem, że tak również "ma być " ;) i jest to spowodowane zmiennym przełożeniem przekładni?

Taki temat już był, więc jak go odnajdę, to go scalę :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 17 Luty 2010, 22:33   

Camel- napisał/a:
i jest to spowodowane zmiennym przełożeniem przekładni?

Dokładnie...

...ale żeście znów odświeżyli zagadnienie :wink:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 17 Luty 2010, 22:43   

jjankiello napisał/a:

...ale żeście znów odświeżyli zagadnienie :wink:

W każdym razie konsensus osiągnięty :)
 
 
BolzZ 
W211


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1070
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2010, 06:54   

Mnie tam taki konsensus nie cieszy... :?
_________________
S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 18 Luty 2010, 07:19   

BolzZ napisał/a:
Mnie tam taki konsensus nie cieszy... :?


W czym masz problem?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
Mirek04 
Mirek

Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 41
Skąd: Żary
Wysłany: 18 Luty 2010, 10:07   

Wątpliwości, to wygenerował autor wątku :wink: , bo gdyby napisał od razu jasno, że na podniesionym przodzie, skręconych kołach występuje jednakowy luz ( nie na kołach) a na przekładni kierowniczej i to przy zgaszonym silniku, to nie było by dyskusji. Ten luz nie występuje na kołach, tylko na przekładni i jest to rzecz normalna nie tylko w :mb: , ale we wszystkich autach ze wspomaganym układem kierowniczym .[/quote]

Autor watku cały czas twierdzi,że luzy są na kołach. Fachowcy (już trzech różnych ) twierdzą ,że luzu nie ma na drążkach itp tylko na kolumnie kierowniczej. Koła wyraźnie telepią się w pozycji skręconej. Ostatni fachowiec twierdzi, ze jest jakas śruba do regulacji i bedzie starał sie nią pokręcic we wtorek 23 lutego. Facet nie ma doswiadczenia w tej materii w :mb: i będzie kombinował ,,troche dokrece potem odkrece i może bedzie dobrze :) Dam znac
_________________
CDI 220 2000r
WDB 2021331A845359
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 18 Luty 2010, 11:08   

Mirek04 napisał/a:
będzie kombinował ,,troche dokrece potem odkrece i może bedzie dobrze


A Ty poniesiesz koszty nowej (innej) przekładni :wink: , ja bym mu nie dał nic kombinować, a pojechał bym do takiego który się zna :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Mirek04 
Mirek

Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 41
Skąd: Żary
Wysłany: 18 Luty 2010, 12:33   

,,A Ty poniesiesz koszty nowej (innej) przekładni :wink: , ja bym mu nie dał nic kombinować, a pojechał bym do takiego który się zna "

Może mi ktoś podpowie gdzie ??? Województo lubuskie i blisko do dolnoślaskiego :D
_________________
CDI 220 2000r
WDB 2021331A845359
 
 
BolzZ 
W211


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1070
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2010, 12:38   

Daniel napisał/a:
BolzZ napisał/a:
Mnie tam taki konsensus nie cieszy... :?

W czym masz problem?

W luzie przy włączonym silniku i lekko skręconych kołach. Przy wyprostowanych luzu brak. Przez rok myślałem że tak ma być.
_________________
S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,122 sekundy. Zapytań do SQL: 10