Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 18:33 |
NIVO |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 21 Wrzesień 2007, 22:35 NIVO
|
|
|
ma ktos moze takie zawieszenie / jak to sie sprawoje a wrazie czego czy mozna przerobic na zwykle |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 03:46
|
|
|
Z relacji forumowiczów na różnych forach mogę powiedzieć, że jeździ się tym jak citroenem, czyli płyniesz - o ile jest sprawne - przeróbka na zwykłe zazwyczaj kosztuje tyle, co naprawa... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 17:16
|
|
|
moim zdaniem jak na polskie drogi dobrze miec nivo. tylko dbac o ten system i bedzie dobrze. zaoszczedzisz przemeczenie podzespolow i karoserie.
U nas nivo zbyteczne. drogi jak lustro. |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 17:59
|
|
|
pavel, a w jaki sposób trzeba dbac o te NIVO ? |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:38
|
|
|
utrzymac przewody w dobrym stanie, zeby nie korodowaly i pilnowac poziom plynu. |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:23
|
|
|
pavel, a jak utrzymac te przewody zeby nie rdzewiały ?? |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:26
|
|
|
pstrag21 napisał/a: | pavel, a jak utrzymac te przewody zeby nie rdzewiały ?? |
a jak asfaltujesz twoje podwozie?
co jaskis czas zagladaj jak wyglada podwozie,
myslisz tylko jezdzic i nalewac benzyne i olej, reszta nic? |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:47
|
|
|
a co ma asfaltowanie do rdzewnienia ? nie rozumiem ? |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 22:55
|
|
|
Chodzi o bitumiczną powłokę ochronną podwozia... Jak jej nie ma albo odpadnie, to auto szybciej rudy zeżre... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
pavel
pavel
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 792 Skąd: szwecja
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 01:58
|
|
|
jjankiello napisał/a: | Chodzi o bitumiczną powłokę ochronną podwozia... Jak jej nie ma albo odpadnie, to auto szybciej rudy zeżre... |
dokladnie |
_________________ C180 Elegance 94
VIN WDB2020181F062833 |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 17:47
|
|
|
musze dolac oleju do Nivo jaki wogule zalac ? facet ze sklepu motoryzacyjnego cos mówił o Febi dobry produkt ? |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 07:19
|
|
|
Cytat: | musze dolac oleju do Nivo jaki wogule zalac ? |
Najważniejsze by był to olej typu ZHM |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 08:51
|
|
|
czyli nie ma róznicy miuedzy febi ZHM i orginał ZHM ? który rardzicie dolac ? |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 04:33
|
|
|
pstrag21 napisał/a: | który rardzicie dolac ? | Który wolisz... byle spełniał normę MB 343 |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
ts_alpin
Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 4 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 4 Październik 2007, 00:48
|
|
|
Nie chcę się wypowiadać co do ZHM.Mogę tylko powiedzieć co usłyszałem od znajomego mechanika(pracował 17 lat w Serwisie MB) na temat oleju do mostu.Mianowicie : Ma być ten i ten... i nic innego( nie pamiętam nazwy,w każdym razie chodziło o ten który zaleca MB) bo w przeciwnym razie łożysko atakujące 10kkm i kaput.Także do mostu hipol niet:))
Tak,więc analogicznie sądzę że lepiej zalać to co się zaleca a nie eksperymentować tym bardziej że koszty nie współmierne do ewentualnych strat.Pozdrawiam i przepraszam za dygresje moze nie całkiem na temat. |
_________________ www.ts-alpin.prv.pl
Prace wysokościowe |
|
|
|
|
|