Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 14:49 |
Air matic W220 |
Autor |
Wiadomość |
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 22:02
|
|
|
To zależy, jak siądzie. Generalnie da się jechać, ale ociera przy skręcaniu i wali z kompa po oczach czerwony komunikat "Car to low!"
AirMatic nie ma co się bać, bo w porównaniu z ABC to jest z 3 x tańszy w naprawie. Ale wiadomo, w W220 cena zakupu to jedno, a utrzymanie jej drugie |
|
|
|
|
Bucky
Daniel
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 43 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 22:31
|
|
|
Dokładnie tak jest, mi siadł amor w zeszłym roku to płaciłem po dużych zniszkach 1500 za sztuke. To mowisz brys ze dało by rade coś takiego z tym airmaticiem pokąbinować generalnie powiem tak chodzi mi o to żeby po wyjęciu kluczyka auto usiadło na maxa. jeżeli nawet ise tak nie da to może być coś takiego ze na poziomie 0 airmatic obniżony o te 3 cm a jazde rozpoczynam na poziomie 1 czyli wyżej ( bo jest coś takiego ze jak przekrocze 140km/h to on się obniża o 1cm czy jakoś tak no to żeby był niski tylko jak stoii no i żebym mógł go starować oryginalnymi przyciskami.znaczy sie jednym. |
_________________ Jak Samochód To Tylko Mercedes |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 22:47
|
|
|
Bucky napisał/a: | chodzi mi o to żeby po wyjęciu kluczyka auto usiadło na maxa. |
Morderstwo dla miechów powietrznych.
Poza tym tuleje wahaczy Ci nie darują tych zabaw |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Bucky
Daniel
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 43 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 22:51
|
|
|
oj tam nie bedę aż taki okrutny no wszystko w "możliwościach" które sa bezpieczne
z tego co sie orjętuje to max 3 cm |
_________________ Jak Samochód To Tylko Mercedes |
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 22:57
|
|
|
Ja bym zainwestował w moduł obniżający, ewentuaalnie obniżył pozycję 0 na SD. Ale takich rzeczy jak opisujesz bym nie robił. Raz, że to się może zacząć sypać po krótkim czasie a dwa, że chyba by Ci ktoś musiał.. nie wiem.. jakiś program pod to napisać? |
|
|
|
|
Bucky
Daniel
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 43 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 23:00
|
|
|
to napisz mi co ten moduł dokładnie mi da |
_________________ Jak Samochód To Tylko Mercedes |
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 23:09
|
|
|
Wydaje mi się, że obniżenie pozycji standardowej, tej którą masz na postoju i w trakcie jazdy zanim wdusisz przycisk. Pozycja 1 i 2 także będzie obniżona o tą samą wartość względem oczywiście także pozycji 1 i 2 przed wpięciem modułu. W skrócie - obniżenie w każdej płaszczyźnie, zarówno w normalnej pozycji, jak i po użyciu przycisku do podwyższania
O: http://www.ebay.co.uk/itm...t-/170341763193
Z tym, że ten akurat jest do ABC, ale do AM też widywałem z tego co pamiętam |
|
|
|
|
Bucky
Daniel
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 43 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 23:26
|
|
|
To ten prawie 5000 zł ;o |
_________________ Jak Samochód To Tylko Mercedes |
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 23:31
|
|
|
To o 1000zł mniej, niż gdyby się rozkraczyły amory przez danie na nich zbyt dużego ciśnienia, albo coś. No jeszcze masz to, ale nie wiem, czy to jest na tyle bezpieczne co moduł i nie miałem z tym kontaktu: http://www.ebay.co.uk/itm...t-/170330551914 |
|
|
|
|
Bucky
Daniel
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 43 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 23:41
|
|
|
przed chwilą własnie to ogladałemi tak patrzac na zdjęcia zastanawiałem się do czego to jest bo z tego co kminie to tam jest tylko ręczna regulacja klucze i heja |
_________________ Jak Samochód To Tylko Mercedes |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2011, 12:02
|
|
|
Prościej i w sumie pewniej zamontować airride. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
brys
Mustang 2012 ;)
Pomógł: 32 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 2215 Skąd: Monako
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2011, 13:51
|
|
|
Bucky, ja bym Ci doradził szukać używanego modułu. Trafi się czasem jakiś w PL za 1500-2000zł. Pytaj u handlarzy rozbitkami, nie wszyscy wiedzą co to jest |
|
|
|
|
Bucky
Daniel
Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 43 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2011, 15:55
|
|
|
w sumie taka prawda jak mam pakować w moduły jeszcze nie wiadomo jak to wypali efekt marny. To już lepiej airrida i tyle |
_________________ Jak Samochód To Tylko Mercedes |
|
|
|
|
|