Przesunięty przez: Łukasz 1 Luty 2012, 21:22 |
odpowietrzenie lucasa |
Autor |
Wiadomość |
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 17:49 odpowietrzenie lucasa
|
|
|
witam ktos nie wie przypadkiem jak odpowietrzyc uklad paliwowy w mercedesie.
Diesel 2.2 z pompa lucasa
czy jest jakis zawor do odpowietrzenia, czy tylko trzeba krecic, krecic i jeszcze raz krecic, w przewodach dochodzacych do pompy sa pecherzyki powietrza....
czy ktos ma namiary w Wawie czy Bialymstoku czy Olsztynie na zaklad ktory naprawia pompy wtryskowe lucasa?? |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
adamo64
adamo64
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 18:49
|
|
|
A czy całkiem przypadkiem nie masz spoconej pompy Lucas? |
_________________ W124 250D sprzedana a następna Mercedes w planach |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:03
|
|
|
wlasnie wymienilem w niej uszczelki... ale nie chce zaczac tloczyc paliwa, w przewodach doprowadzajacych rope do pompy sa pecherze powietrza, moze to one nie pozwalaja jej sie uruchomic... wlasnie nie mam pojecia jak sie ich pozbyc, paliwo po wylaczeniu rozrusznika sie cofa.... nie wiem juz sam. Pompa w swojej budowie jest bardzo prosta wymiana uszczelek, ustawienie czasu wtrysku tez jest latwe, ale to odpowietrzenie (mam nadzieje ze tylko odpowietrzenie) jest bardzo proste tylko jak |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
adamo64
adamo64
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:12
|
|
|
Sam wymieniałeś czy ktoś kto to już robił?
Dobry warsztat od Lucasa znajduje się w Skrobowie koło Lubartowa.Telefon: 081 8554224
Proś do telefonu "szeryfa"-Józef Włoch i musisz umówić się na termin. |
_________________ W124 250D sprzedana a następna Mercedes w planach |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:18
|
|
|
qrcze troche daleko szukam z warszawy moze jest w niej cos takiego |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:25
|
|
|
konradkar napisał/a: | wlasnie wymienilem w niej uszczelki... ale nie chce zaczac tloczyc paliwa, w przewodach doprowadzajacych rope do pompy sa pecherze powietrza, moze to one nie pozwalaja jej sie uruchomic... wlasnie nie mam pojecia jak sie ich pozbyc, paliwo po wylaczeniu rozrusznika sie cofa.... nie wiem juz sam. Pompa w swojej budowie jest bardzo prosta wymiana uszczelek, ustawienie czasu wtrysku tez jest latwe, ale to odpowietrzenie (mam nadzieje ze tylko odpowietrzenie) jest bardzo proste tylko jak |
jak odpowietrzalem w ten sposób ze krecilem i krecilem az wyszlo wszystko.
tylko ze ja mam 250 ale to te same dzialanie.
widze ze cofa sie tobie paliwo, wiec chyba ktos na forum borykal sie z takim przypadkiem ze cofalo sie i przez to nie mogl odpalic.
A zawór zwrotny paliwa patrzyles ?? |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 19:56
|
|
|
zawor zwrotny??? na pompie jest tylko cewka ktora chyba za to odpowiada a poprostu zaworu zwrotnego poza pompa chyba nie ma..??
W pompie wymienialem uszczelki na i nic tam nie moglem wiecej zrobic poza ich wymiana
Jutro sprobuje odkrecic przewod powrotny od wtryskiwaczy i krecic rozrusznikiem troszke dluzej niz piec sekund, kolega z innego forum powiedzial mi ze odpowietrzala wlaczajac z 10 razy rozrusznik na jakies 5-10 sekund.
Jak nie to kasa na stol pojdzie pewnie spora |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 22:01
|
|
|
myślę, że cię pociesze ja zanim odpowietrzyłem 250td to zajechałem 3 akumulatory, za drugim razem wyposażyłem się w prostownik z rozruchem i zajęło mi to 20 min... ale kręcenia było wk****,także jestem dumny ze swojego rozrusznika |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
piotrfire
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 80 Skąd: Prawiewrocław
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 22:29
|
|
|
Cytat: | zawor zwrotny??? na pompie jest tylko cewka ktora chyba za to odpowiada |
Mozna dokupić dodatkowy jeśli ktoś ma z tym problemy koszt 30zł zakłada się go przed filtrem na przewodzie zasilającym |
_________________ ML w163 320 |
|
|
|
|
Krokodyl
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 22 Skąd: Szczecin-Ustka
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:24
|
|
|
Poluzuj przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach,a astepnie niech ktos kreci rozrusznikiem.Jak pokaze ci sie paliwo bez pecherzykow powietrza skrec i pal maszyne. |
_________________ On the road again.MB C220D '96r |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:39
|
|
|
ja swojego 250TD odpowietrzałem, ok 3 minut kręcenia z przerwami na oddech rozrusznika. Trochę szkoda akumulatora ale chyba inaczej sie nie da, bo nie ma ręcznej pompki, którą można by odpowietrzyć układ. |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:46
|
|
|
konradkar napisał/a: | jak odpowietrzyc uklad paliwowy w mercedesie.
Diesel 2.2 z pompa lucasa |
Układ jest samoodpowietrzający, dlatego trzeba dbać o szczelność instalacji i sprawność zaworu/ów zwrotnego a przy wymianie filtra paliwa, nowy filtr przed zamontowaniem napełnic ON-em |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 28 Październik 2007, 23:52
|
|
|
no właśnie... a gdzie jest ten zawór zwrotny?
bo u mnie najprawdopodobniej wraca jeszcze paliwo z przewodów wysokiego ciśnienia do pompy, dlatego szarpie przy odpaleniu |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 29 Październik 2007, 00:09
|
|
|
cracof napisał/a: | no właśnie... a gdzie jest ten zawór zwrotny? |
Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie wtryskowej, czasami dodatkowy przy filtrze paliwa
[ Dodano: 28 Październik 2007, 23:11 ]
cracof napisał/a: | wraca jeszcze paliwo z przewodów wysokiego ciśnienia do pompy, |
W to raczej nie wierzę |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
cracof
Tomek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 438 Skąd: kraków
|
Wysłany: 29 Październik 2007, 00:14
|
|
|
a czy mógłbyś mi dokładniej wyjaśnić w którym miejscu w pompie wtryskowej? można go kupić i po prostu wymienić?
koło filtra paliwa nie mam żadnego zaworka zwrotnego, po wymianie oringów paliwo z rurek się nie cofa, więc chyba nie ma sensu rozcinać przewodów i wstawiać jakiegoś za 20zł |
_________________ W202, 250TD, 1996r. (WDB2021281F343461)
|
|
|
|
|
|