Swap hamulców C280 na S500? |
Autor |
Wiadomość |
mateuszsta20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 106 Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
|
Wysłany: 2 Maj 2014, 13:12 Swap hamulców C280 na S500?
|
|
|
Witam,
Jestem ciekawy, czy zaciski przod pasuja P&P i z czym to sie wiaze? Na aukcjach mozna za nieduze pieniadze kupic zaciski od S500 aukcja, jak dopasowac tarcze do takich zaciskow?
Ktos na forum zmienial hamulce na wieksze? |
_________________ MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98 |
|
|
|
|
elpaco
Pomógł: 22 razy Dołączył: 24 Maj 2012 Posty: 922 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2 Maj 2014, 14:13
|
|
|
nie pasują p&p. Na większe- załóż od c43, tudzież powinny podejść od okulara e500. Aczkolwiek pewności czy będą p&p nie ma nigdy. |
_________________ WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Maj 2014, 19:12
|
|
|
Te z C43/E50 mają taką wadę, że posiadają tarcze pływające, a te kosztują milion dolarów.
Może lepiej założyć hamulce od CLK/E430, ale wtedy felga min. 17" |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2 Maj 2014, 19:43
|
|
|
Camel- napisał/a: | a te kosztują milion dolarów. |
a idź Pan w ch....... nic mi nawet nie mów. zimmeramann robi ale badziew jak sto pięćdziesiąt, są jakieś disc italia czy coś.
dostępne ASO 3K PLN
jedyna alternatywa to ultimot niemiecki albo ASO niemieckie koszt 1500
Camel- napisał/a: | ale wtedy felga min. 17" |
w wypadku C43 także minimum to 17 cali
[ Dodano: 2 Maj 2014, 19:44 ]
Camel- napisał/a: | że posiadają tarcze pływające, |
możesz coś dopowiedzieć ?? |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Maj 2014, 21:05
|
|
|
Tarcza hamulca nie jest sztywno osadzona na piaście tarczy, ale na wielowypuście. Chodzi o zniwelowanie naprężeń powodujących m. in. zginanie się tarczy przy bardzo mocno obciążonym węźle, a więc bardzo gwałtownie powstających różnic temperatury. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 3 Maj 2014, 20:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mateuszsta20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 106 Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 11:30
|
|
|
Chcialbym poprawi skutecznosc hamowania, wiem ze te co mam nie sa male (tarcze), ale chcialbym bardziej pewniejsze hamulce.
Myslalem zeby kupic te zaciski i pozniej cos kombinowac, jakies adaptery?
Opcja jest jeszcze, zeby kupic tak jak piszecie, C43 i bedzie ok. Co do rozmiaru felg to sie nie obawiam bo i tak min to 17''. |
_________________ MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98 |
|
|
|
|
ralf
Pomógł: 88 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 2532 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 12:53
|
|
|
Nie wiem czy w Twoim przypadku różnica byłaby na tyle odczuwalna aby opłacało się wykładać kasę na nowy setup, ale z czystym sumieniem mogę polecić 300mm zestaw na przód z e280 |
_________________
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
ralf
Pomógł: 88 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 2532 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 17:12
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Czy tak wielkie tarcze spowodują, że w202 będzie stawać dęba? |
perzu126, sprecyzuj o jakie tarcze pytasz |
_________________
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 17:41
|
|
|
polecam zaciski z C36 AMG Zaleta taka, że są to zaciski 4 tłoczkowe |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
nooiser
Taaa
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 176 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 21:17
|
|
|
a co powiecie na zaciski z w124/c124 3.0 v24 tam też są 4-tłoki wchodzą na nie 15" tylko czy to podejdzie do w202?
http://allegro.pl/mercede...4132430482.html |
_________________ Mercedes jest dla poważnych ludzi,a BMW kupują ludzie którzy nie byli w stanie przeliterować słowa Mercedes |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 4 Maj 2014, 00:52
|
|
|
z całym szacunkiem Panowie ale czy dla Was więcej znaczy lepiej ??
czym są lepsze te 4 tłoczkowe z C36 od tych 2 tłoczkowych z tarczami pływającymi z C43 ?? skoro kładą większy motor z większą mocą i dają takie a nie inne zaciski (tarcze co tam jeszcze) to chyba ktoś to policzył że jest lepiej.... czy ja coś źle dumam.....
nie jestem inżynierem nie mierzyłem siły hamowania itp ale można zawsze sprawdzić tor hamowania ze 100 km/h
fakt tu się zgodzę jest drogo jak sam sku***wisyn |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 4 Maj 2014, 19:12
|
|
|
maurycy napisał/a: | czym są lepsze te 4 tłoczkowe z C36 od tych 2 tłoczkowych z tarczami pływającymi z C43 |
siedzę w sporcie motorowym i uwierz, że zawsze zacisk który "łapie" tarcze z obu stron z równą siłą jest lepszy od zacisku na jarzmie. Oczywiście mowa o tarczach o porównywalnej średnicy.
nie unoś się, nikt nie piszę, że masz złe hamulce ale to że masz c43 nie znaczy, że masz wszystko co było najlepsze w w202
[ Dodano: 4 Maj 2014, 19:14 ]
maurycy, tak, w przypadku hamulców więcej znaczy lepiej. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
mateuszsta20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 106 Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
|
Wysłany: 5 Maj 2014, 10:48
|
|
|
Zaintereowalem sie tymi z S500 bo dobra cena i stan. Poszukuje czegos bardziej efektywnego od tego co mam. Tarcze mam nawiercane Zimmerman ale skutecznosc jest niezadawalajaca. Hamowanie z duzej predkosci jest tragiczne. Dziurki zapychaja sie pylem i mozliwe to jest przyczyna slabej skutecznosci hamowania.
Moge porownac do A6 C5 z przodu 280mm, A6-tka jest ciezsza ale jak dla mnie lepiej hamuje audi.
Chodzi mi rowniez o to zeby koszty calego zestawu na przod nie przekorczyly 1000PLN. |
_________________ MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98 |
|
|
|
|
|