Swap hamulców C280 na S500? |
Autor |
Wiadomość |
mateuszsta20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 106 Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2014, 23:23
|
|
|
TraczU napisał/a: | Jesli od strony silnika to niestety nie. |
Tak wlasnie jest u mnie.
[ Dodano: 18 Sierpień 2014, 05:44 ]
Jestem po wymiane hamulcow na te z C36 i powiem ze jestem bardzo zadowolony. Skutecznosc hamowana szczegolnie z duzych predkosci jest duzo lepsza.
Polecam jezeli komus nie wystarczaja seryjne. No i autko lepiej sie prezentuje z cztero czlokowym zaciskiem z przodu. |
_________________ MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98 |
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 22:25
|
|
|
seryjne 288 mm troszkę są słabe, nie odczuwam takiej ostrości hamowania jaką mogłyby dawać.
myślę nad zestawem 300mm od W208 czy W210 , tylko teraz pytanie czy konieczne są jakieś przeróbki czy wystarczy P&P ?
chodzi głównie o przód.
Czeka mnie niedługo wymiana tarcz i klocków, to przy okazji wsadziłbym większe zaciski i tarcze.
te 300mm akurat byłyby ok, nawet sam zakup takich zacisków nie jest drogi tylko właśnie, czy konieczne są przeróbki przy montażu takiego zestawu na przód. |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 22:49
|
|
|
Thomas_T, ja wsadzałem 316 z c36 e420 i pasuje bez problemu a tył wkładałem 290 z w210 i tam był problem z zaciskami innej średnicy śruby i odsuniecie zacisku od zwrotnicy ale parę tulejek i podkładek załatwiło sprawę jak będę teraz zmieniał coś z tyłu to wsadzę od w208 cały zawias i będzie ok
a przód z w210 300mm na pewno pasuje jedyny problem takich zmian minimum 16 cali felgi |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 22:55
|
|
|
adikis napisał/a: | minimum 16 cali felgi |
to nie problem ważne żeby zaciski od W208 czy W210 z tarczami 300mm były P&P i tyle
znazałem fajne od wersji 3.2 z W208. |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
ralf
Pomógł: 88 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 2532 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 22:59
|
|
|
Thomas_T napisał/a: | myślę nad zestawem 300mm od W208 czy W210 , tylko teraz pytanie czy konieczne są jakieś przeróbki czy wystarczy P&P ?
chodzi głównie o przód. |
Wstawiałem takie z przodu. Dałem nowe tarcze i klocki i z jednej strony jarzmo w miejscu "wypustek" było prawie na styk z tarczą (nie obcierało).Teraz po dotarciu jest bajka |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 23:07
|
|
|
ralf napisał/a: | Dałem nowe tarcze i klocki i z jednej strony jarzmo w miejscu "wypustek" było prawie na styk z tarczą (nie obcierało).Teraz po dotarciu jest bajka |
bo miałes przedliftowe piasty na poliftowych tego problemu nie ma z przodu
piasty do 97 były z nr katalogowym a202 a po 97 A210 czyli takie same jak w w210 i w w208 |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
ralf
Pomógł: 88 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 2532 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 23:11
|
|
|
adikis napisał/a: | bo miałes przedliftowe piasty na poliftowych tego problemu nie ma z przodu |
Dopiero teraz mi to mówisz? Jak zakładałem i wspominałem o tym to byłeś zdziwiony |
_________________
|
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 4 Styczeń 2015, 23:18
|
|
|
to fajnie to kupie takie zeby tarcza 300mm była bo tych od C36 czy od W210 4.2 to nie ma ...
[ Dodano: 4 Styczeń 2015, 23:44 ]
adikis, ten do 4.2 to wystepuje z jakimś jarzmem czy jako cały zacisk tylko jako coś takiego : ? |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 5 Styczeń 2015, 00:14
|
|
|
Thomas_T napisał/a: | ten do 4.2 to wystepuje z jakimś jarzmem czy jako cały zacisk tylko jako coś takiego : |
Jako coś takiego właśnie.
Ja mogę się pochwalić, że zakupiłem jakiś czas temu komplet przednich zacisków z prawie nowymi tarczami i klockami BOSCH od E420T za całe 200 zł za wsio więc będzie lepsze hamowanko jak w końcu wyjadę swoim turbodezlem na drogi |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
Thomas_T
Kierownik
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 269 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 5 Styczeń 2015, 20:28
|
|
|
dobra już obadałem sprawę dzisiaj w pracy, sprawdziłem numery części :
zarówno piasta jak i zwrotnica jest IDENTYCZNA zarówno w poliftowym 202 jak i 210 czyli przekładka zacisków P&P |
_________________ A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
|
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
|
|
|
|
MEN
Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Kwiecień 2015, 09:00
|
|
|
adikis, kupiłeś te 316tki z tarczami czy tarcze dokupowałeś? Zaciski od w210 4,2 właśnie zamówiłem - teraz jeszcze tarcze i klocki i tu pytanie... jakie?
[ Dodano: 22 Kwiecień 2015, 06:56 ]
Na dziś jedyne co znalazłem to tarcze
Zimmermann - 316mm http://allegro.pl/showItem2.php?item=5287212207
- jakieś opinie?
Są tez nieco droższe ATE ...
[ Dodano: 27 Kwiecień 2015, 20:06 ]
Temacik zrealizowany u mnie😁
Co prawda nie do końca zgodnie z pierwotnym założeniem no ale przynajmniej z zimowkami nie będę miał kłopotów...
zaciski czterotłoczkowe ATE z tarczą 295/22mm ATE + klocki ferodo |
|
|
|
|
soromoto
GLOBETROTTER
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 22 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 22 Sierpień 2015, 18:18 większe hamulce na tył
|
|
|
Witam. czeka mnie w tym roku wymiana tarcz i klocków na tylnej osi i zastanawiam się czy można by założyć coś większego. Chodzi konkretnie o coś większego niż to co było w C-klasie dostępne największe. Myśle o tarczach wentylowanych z W140. Oczywiście liczę się z tym, że będzie trzeba wymienić również zaciski i z tym że prawdopodobnie będzie trzeba dorobić jakiś adapter do zamocowania tych zacisków. Ogólnie uważam że temat jest do ogarnięcia tylko zastanawiam się jak to będzie z ręcznym? Jeśli ktoś ma jakieś pojęcie, doświadczenie lub po prostu jakieś pomysły ewentualnie konstruktywne uwagi to będe bardzo wdzięczny za podzielenie się wiedzą.
Pozdrawiam
Piotrek |
_________________ Żadnych udziwnień nie będzie...
Stanced C36 AMG |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 22 Sierpień 2015, 19:11
|
|
|
Tematy już poruszane i przetestowane przez kilka osób. Wystarczy poszukać Poza tym co Ci dadzą większe tarcze z tyłu? Lepiej zacząć od przodu.
[ Dodano: 22 Sierpień 2015, 21:43 ]
Jestem jednak zwolennikiem scalania tematów i pisania w istniejących. Myślę, że da sie prawie dowolne założyć. Kwestia wielkości felgi- czy się zmieści zacisk. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
soromoto
GLOBETROTTER
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 22 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 22 Sierpień 2015, 22:03
|
|
|
dzięki wielkie perzu126,
felgi są DUŻE i szeeeeeeeeeerokie. zmieszczą nawet zaciski od actrosa
a wracając do tematu to dodam jeszcze że aktualnie z tyłu założone są wentylowane tarcze o średnicy 278mm , a te o których myślę to również wentylowane, średnica 300mm od W140 (zdaje się S500)
Ale jeśli ktoś ma już przetarte ścieżki w tym temacie, może nawet z inną tarczą to prosiłbym o info
pozdr |
_________________ Żadnych udziwnień nie będzie...
Stanced C36 AMG |
|
|
|
|
|