Wymiana poduszek (przednich) tylnego wózka |
Autor |
Wiadomość |
Przemek88
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Maj 2013 Posty: 162 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2015, 11:58
|
|
|
wito74, Lemforder do poduch dodaje nowe śruby |
_________________ W210 E200CDI "Elegance" 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E220CDI Avantgarde 2000 Kombi 143KM
WDB2102061B221287 |
|
|
|
|
wito74
Pomógł: 95 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 579 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2015, 12:57
|
|
|
Ja kupiłem Lemfordera bez śrub. Dokupiłbym śruby tylko nie wiem jakiej długości mają być. |
_________________ MB C200 T 1998r benzyna+lpg
WDB2020801F739780
|
|
|
|
|
kurozukin
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Maj 2012 Posty: 279 Skąd: Kiedyś SC, teraz DW
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2015, 15:56
|
|
|
W związku z tym że i mnie to czeka kontrolne pytanie - http://e-katalog.intercar...szenia-tyl.html
To to? Zebym nie kupił złych |
_________________ W203 C270 CDI
Było: W202 C180
Bo najważniejsze to mieć napęd na odpowiednią oś! |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
|
manhunt
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 64 Skąd: z netu
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2015, 23:11
|
|
|
Skoro temat na tapecie to zapytam czy duzo jest roboty by zrzucic caly wozek. Chcialbym w trakcie urlopu zrobic blacharke auta mocowania wozka rowniez a przy okazji wymienic te gumy.
Wydaje mi sie ze jak odkrece zaciski, linke od recznego oraz rozepne wal ( tu tez pytanie gdzie go rozpinac przy dyfrze czy po srodku walu ) to pozostana tylko 4 sruby przy sankach i auto w gore.
Jest cos jeszcze o czym powinienem pamietac ?
[ Dodano: 23 Czerwiec 2015, 23:16 ]
Jeszcze odkrecic amortyzatory i zdjac sprezyny |
_________________ C180 96 classic automat
WDB2020181F453551 |
|
|
|
|
emkey121
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 23 Skąd: krk
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2015, 17:06
|
|
|
Wal najlepiej rozpiac przy dyfrze, oprócz tego co napisałeś to jeszcze stabilizator do odkrecenia i czujnik prędkości. Najlepiej odkręcić wszystko oprócz amortyzatorów, delikatnie podnieść i (przynajmniej w sporcie) sprężyny powinny wyjść. Dopiero potem odkręcić amortyzatory i auto do góry |
_________________ C180 ATP Tour 96'
WDB2020181F506184
|
|
|
|
|
manhunt
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 64 Skąd: z netu
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2015, 22:56
|
|
|
A nie wystrzela mi w ten sposob sprezyny ? Myslalsem zeby je scisnac i wyjac ale jesli mozna w ten sposob to uprosci troche sprawe choc szczerze przyznam ze obawiam sie tego (moze nie slusznie bo prEciez ta sprezyna nie jest scisnieta z metra na pol)
Co do stabilizatora to czy nie jest on mocowany do wozka? |
_________________ C180 96 classic automat
WDB2020181F453551 |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 25 Czerwiec 2015, 23:18
|
|
|
manhunt, masz classic i tam są inne sprężyny niż w sporcie. Więc lepiej podstaw podnośnik, albo zabezpiecz czymś. |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
wito74
Pomógł: 95 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 579 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2015, 21:56
|
|
|
perzu126 napisał/a: | trzeba sprawdzic jaka dokładnie jest śruba mocująca wózek bo u kolegiGreg_G był akurat torx |
Torx wewnętrzny E16 |
_________________ MB C200 T 1998r benzyna+lpg
WDB2020801F739780
|
|
|
|
|
|