Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 18:33 |
NIVO |
Autor |
Wiadomość |
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 11 Grudzień 2014, 08:32
|
|
|
wojtekjasiek, bo zasadniczo przy wymianie przewodów albo regulatora nie trzeba nic odpowietrzać. Wszystko samo się robi Jakby ktoś wymieniał gruszki, siłowniki to wtedy odpowietrzenie było by konieczne. Aczkolwiek w beczce wymieniałem jeden siłownik i też się sam odpowietrzył. |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 12 Grudzień 2014, 23:15
|
|
|
witam czy ktoś widział w202 v6 z nivo czy po prostu w tych silnikach ta opcja była niedostępna ?? |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12 Grudzień 2014, 23:33
|
|
|
adikis, Adam bardzo dużo przegladam i kopie ale nie wpadło mi to jeszcze aby v6 miało nivo |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany: 13 Grudzień 2014, 07:53
|
|
|
wiskontii, już w nocy sprawdziłem było nivo w v6 ale chyba bardzo rzadko
co gorsza pompa nie pasuje z w210 tylko z r129 |
_________________ S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
|
|
|
|
|
Equinoxe
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 115 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Październik 2015, 22:01
|
|
|
Witam.
Jak rozpoznać uszkodzenie układu NIVO? Gruszki uszkodzone czy amortyzatory uszkodzone? A może pompa NIVO nie działa?
Pytam bo od niedawna tył mojego auta okropnie skacze po przejechaniu przez dziurę/nierówności drogi lub wałki ograniczające prędkości. Byłem u mechanika, ruszył tył auta i mówił, że amortyzatory do wymiany, jak mówiłem mu, że auto ma NIVO to zadzwonił do kolegi coś zapytał i mówił, że lepiej zatkać układ NIVO, wyłączyć pompę aby nie tłoczyła oleju i zamontować standardowe amortyzatory + wymienić sprężyny na wersje od KOMBI bo te będą za miękkie - tak będzie taniej!
Nie bardzo chcę uwierzyć w to, że nagle obie amortyzatory zepsują się jednocześnie. Ciekawe jest to, że byłem z autem na badanie techniczne to komputer pokazuje 75% sprawności amortyzatorów tylnych.
Sprawdziłem cenę amortyzatorów do NIVO to ponad tyś./szt. a gruszki ponad 500zł/kpl.
Poziom płynu NIVO cały czas taki sam, nie ma przecieków nigdzie. Co robić i gdzie mam szukać przyczyny? Czy wywalić NIVO? |
_________________ W202 C200 CDI 1999r.
WDB2021341A784321 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17 Październik 2015, 23:00
|
|
|
To fachowiec nie z tej ziemi omijaj go z daleka bo wydasz chajc a przez takiego fachmana Nivo niebedzie chodzic.Reasumujac zacznij od zaworu jest on umieszczony z tylu na belce czy on sie nie zacina bo jak sie zatnie to niepusci oleju do gruszek a potem do amorow.Zarazem w tym zaworze jest odpowietrzacz .Moim zdaniem jak amory suche to wina lezy w zaworze a potem dopiero w gruszkach a na koncu amory
Pozdrawiam |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Equinoxe
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 115 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Październik 2015, 23:16
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź, poniedziałek próbuję z kolegą sprawdzić. Jak jadę jutro w trasę jeszcze około 350 km to nie uszkodzę amortyzatorów? |
_________________ W202 C200 CDI 1999r.
WDB2021341A784321 |
|
|
|
|
wojtekjasiek
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Sie 2013 Posty: 573 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 17 Październik 2015, 23:51
|
|
|
to o czym pisze wiskonti wyglada tak http://archiwum.allegro.p...3671784447.html u mnie tak zaszło syfem, że zatarło się i stało w jednej pozycji |
_________________ Mercedes W 210 3,2 CDI WDB2100261A978155
MERCEDES W 202, C 250TD WDB2021881F414194 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Equinoxe
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 115 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Październik 2015, 10:39
|
|
|
OK, Dzięki za szybką pomoc! |
_________________ W202 C200 CDI 1999r.
WDB2021341A784321 |
|
|
|
|
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
Ewka1906
Ewka
Dołączyła: 17 Wrz 2015 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Maj 2016, 20:11
|
|
|
adikis napisał/a: | witam czy ktoś widział w202 v6 z nivo czy po prostu w tych silnikach ta opcja była niedostępna ?? |
Widziałam. W moim
Regenerował ktoś nivo w Krakowie/małopolsce?
Wszyscy polecają firmę z Gdańska ^^ Troszku daleko, chociaż jak nie ma specjalistów w Krk to wole wysłać pakę do Gdańska (znów...). |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14 Maj 2016, 20:38
|
|
|
Ewka1906 napisał/a: | adikis napisał/a: | witam czy ktoś widział w202 v6 z nivo czy po prostu w tych silnikach ta opcja była niedostępna ?? |
Widziałam. W moim
Regenerował ktoś nivo w Krakowie/małopolsce?
Wszyscy polecają firmę z Gdańska ^^ Troszku daleko, chociaż jak nie ma specjalistów w Krk to wole wysłać pakę do Gdańska (znów...). |
Mozesz podac numer pompy Niwo z Twojego jest na blaszce
I co konkretnie chcesz naprawiac regenerowac |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
adikis
Pomógł: 117 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 1963 Skąd: BYDGOSZCZ
|
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 15 Maj 2016, 12:14
|
|
|
Ona ma auto z 94 roku więc R6 nie V6, tylko zamieszanie zrobiła.
A wystarczy w podpis wrzucić dane auta i od razu mniej zbędnych postów i szybsza pomoc będzie. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
|