Przesunięty przez: Łukasz 16 Luty 2012, 21:19 |
Problem z obrotami i pracą silnika |
Autor |
Wiadomość |
makan
Jacek
Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 6 Luty 2008, 23:23 Problem z obrotami i pracą silnika
|
|
|
Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika do około 80 st C. Podczas jazdy następują kilkukrotne szarpnięcia silnika, a następnie silnik zaczyna tracić moc i obroty (dławienie się).
Na luzie silnik gaśnie.Po czym wszystko wraca do normy. Tak dzieje si e zarówno na LPG jak i benzynie. Wgranie nowego softu do komputera i wymiana świec na niewiele się zdała.
Może ktoś spotkał si e z taką dolegliwością? |
_________________ W202 C220 benz 1993 sport LPG STAG 300 |
|
|
|
|
Stasio
Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 20:53
|
|
|
U mnie było podobnie .Po wystąpieniu tych objawów gasiłem silnik i było na pewien czas ok.Na razie ustąpiło .Na mój gust jest gdzieś przebicie na kablach przy wtryskach .Te modele mają kiepską izolacje kabli , kruszeje .Ja trochę ,na razie ,zima ,zaizolowałem ,a przy końcówkach przy wtryskach włożyłem cienkie paski plastyku celem odizolowania przewodów od siebie .Pomogło.Niby to prowizorka no ale ! Gaz w sekwencji dostaje sygnał od sterowników benzynowych. |
_________________ MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 21:10
|
|
|
Witam
U mnie takie objawy były jak przepływomierz kończył swój żywot. Jak przeciągałem obroty powyżej 4000 chodził jak na trzech garach, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu było wszystko ok, ale sprawdź jeszcze instalacje w okolicy cewek, tak jak kolega Stasio, pisał to też częste defekty naszych celinek |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Stasio
Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 21:58
|
|
|
U mnie to było właśnie podobnie jak u ADAśKA .No i było to jakieś pół roku temu ,po poprawieniu izolacji ,odpukać ,jest na razie OK. ABY DO WIOSNY . |
_________________ MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL |
|
|
|
|
makan
Jacek
Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17 Luty 2008, 21:03 Myślę , że problem rozwizany
|
|
|
Przyjrzałem się dokładnie przewodowi z gniazdem wtykowym do przepływomierza powietrza i zauważyłem zwarcie na skutek uszkodzenia izolacji z powodu starości ( kruchy plastyk). Po zaizolowaniu jak na razie problem się nie powtarza. Mam nadzieję że to pomoże.
Pozdrawiam |
_________________ W202 C220 benz 1993 sport LPG STAG 300 |
|
|
|
|
|