Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
16 Luty 2012, 21:19
Problem z obrotami i pracą silnika
Autor Wiadomość
makan 
Jacek

Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 6
Skąd: Białystok
  Wysłany: 6 Luty 2008, 23:23   Problem z obrotami i pracą silnika

Problem pojawia się po rozgrzaniu silnika do około 80 st C. Podczas jazdy następują kilkukrotne szarpnięcia silnika, a następnie silnik zaczyna tracić moc i obroty (dławienie się).
Na luzie silnik gaśnie.Po czym wszystko wraca do normy. Tak dzieje si e zarówno na LPG jak i benzynie. Wgranie nowego softu do komputera i wymiana świec na niewiele się zdała.
Może ktoś spotkał si e z taką dolegliwością?
_________________
W202 C220 benz 1993 sport LPG STAG 300
 
 
 
Stasio 

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Luty 2008, 20:53   

U mnie było podobnie .Po wystąpieniu tych objawów gasiłem silnik i było na pewien czas ok.Na razie ustąpiło .Na mój gust jest gdzieś przebicie na kablach przy wtryskach .Te modele mają kiepską izolacje kabli , kruszeje .Ja trochę ,na razie ,zima ,zaizolowałem ,a przy końcówkach przy wtryskach włożyłem cienkie paski plastyku celem odizolowania przewodów od siebie .Pomogło.Niby to prowizorka no ale ! Gaz w sekwencji dostaje sygnał od sterowników benzynowych.
_________________
MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 16 Luty 2008, 21:10   

Witam
U mnie takie objawy były jak przepływomierz kończył swój żywot. Jak przeciągałem obroty powyżej 4000 chodził jak na trzech garach, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu było wszystko ok, ale sprawdź jeszcze instalacje w okolicy cewek, tak jak kolega Stasio, pisał to też częste defekty naszych celinek :wink:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Stasio 

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Luty 2008, 21:58   

U mnie to było właśnie podobnie jak u ADAśKA .No i było to jakieś pół roku temu ,po poprawieniu izolacji ,odpukać ,jest na razie OK. ABY DO WIOSNY .
_________________
MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL
 
 
makan 
Jacek

Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 17 Luty 2008, 21:03   Myślę , że problem rozwizany

Przyjrzałem się dokładnie przewodowi z gniazdem wtykowym do przepływomierza powietrza i zauważyłem zwarcie na skutek uszkodzenia izolacji z powodu starości ( kruchy plastyk). Po zaizolowaniu jak na razie problem się nie powtarza. Mam nadzieję że to pomoże.
Pozdrawiam
_________________
W202 C220 benz 1993 sport LPG STAG 300
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,114 sekundy. Zapytań do SQL: 10