W208 4.3 długi rozruch |
Autor |
Wiadomość |
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 31 Sierpień 2020, 20:42
|
|
|
madzara31, masz rację. Są różne systemy w Mercedesach. W W203 mam filtr pod zbiornikiem wraz z wbudowanym regulatorem. Potem w poliftowych wersjach filtr był w zbiorniku i według instrukcji nie wymieniało się go w teorii. W W163 4,3 też mam filtr przy zbiorniku z wbudowanym regulatorem. W W202 filtr był pod zbiornikiem, ale bez regulatora. Regulator był na listwie. |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2020, 07:15
|
|
|
madzara31 napisał/a: | czy wymieniałeś filtry wkręcone w bak |
Nie nie wymieniłem ale to zrobię aczkolwiek fachowcy twierdzą że tam nie ma żadnych filtrów no ale ja to rozumie że chyba nie mają pojęcia .
madzara31 napisał/a: | od 14-go zastanawiasz się i na forum zaczynamy wróżyć z fusów |
Nie chce mi się tego komentować , po 15.09.2020 jestem umówiony na przegląd oraz wymianę przewodów zapłonowych i świec to dopisałem do listy filtry w zbiorniku . A przy okazji świec to co lepsze Beru czy Bosch ? . |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2020, 13:23
|
|
|
Moim zdaniem, to trzeba na stałe podłączyć manometr do listwy paliwowej i patrzeć co się dzieje z ciśnieniem paliwa podczas kiedy nie chce odpalić.
W zbiorniku jeśli nie ma filtra, to będzie sitko, które też może być zapchane |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 3 Wrzesień 2020, 14:47
|
|
|
No dobra pół dnia zmarnowałem na szukanie filtrów nawet w serwisie zdziwieni że ktoś chce to wymieniać, zamówione z Niemiec filtr pozycja z rysunku 29 a pozycja 53 to nie jest filtr tylko sitko wlewu paliwa więc daruję sobie jego wymianę . |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2020, 08:40
|
|
|
Mam ten sam problem tylko w 2.3 ja zasadniczo już machnąłem ręką na to.
Mój po nocy odpala z pół obrotu. Jak zgaszę nagrzanego odpala pięknie, najgorzej tak po 10 minutach już ma wtedy problem. |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
espritek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: iława
|
Wysłany: 11 Wrzesień 2020, 20:36
|
|
|
NO super tydzień czekania i 155 zł za kawałek plastiku kto wie czy nie chińskiego nie wiem nie wiem czy to rozwiąże problem sitko z delikatnego plastiku
chciałem wstawić fote ale nie zapisuje mi załącznika
siteczko ma średnice około 8mm i 50mm długości |
_________________ W208 V8
W638 108D
C180T ESPRIT 96 LPG .EX
|
|
|
|
|
|