Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 12:01 |
Końcówki wtrysków |
Autor |
Wiadomość |
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 16 Marzec 2007, 19:31 Końcówki wtrysków
|
|
|
Witam!
Mam mały problem.Wysiadł mi wtrysk (nie całkiem) na 3 garze.
Pytanie 1 - Czy wymieniać wszystkie cztery końcówki?
Pytanie 2 - Jakiej firmy końcówki polecacie?
POZDRAWIAM |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 16 Marzec 2007, 23:22
|
|
|
koncówki sobie mozesz wymieniac ale w traktorze na pewno nie w cdi:) wymien jeden koszt okolo 500zeta sztuka.
http://moto.allegro.pl/it...super_cena.html
ps. najtansze jakie w zyciu znalazłem.
pozdro. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 01:01
|
|
|
hhheheeheh cdi zaczyna zaglądać do kieszeni ? buhahhahahahah najnowsza technologia mercedesa !! |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 10:02
|
|
|
Dziękuję za poprawę humoru! |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
TomeQ
Dołączył: 29 Sie 2006 Posty: 137 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 10:47
|
|
|
buchhahahahbuhbuhhahaha jaki ten głupi 10 lat montuje cdi to firma krzak chyba jakaś.uhuhahaha głupia cała europa hahaha bo nie nażeka tylko my tu w kraju narzekamy hahahahehehe a może wiesz Marcin dlaczego?Pozdrawiam |
_________________ C220 CDI Esprit Champion |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 10:50
|
|
|
czyzby ropka tankowana u dziadzia zenia ?dla mnie i tak technologia cdi nigdy nie dorowna starym rozwiazaniom ! w silnikach OM !! chocbys sie upieral ! i tak sie bede sprzeczał
[ Dodano: 17 Marzec 2007, 09:57 ]
Tomeq , widać na starcie żes nie zasmakował starych beczkowskich silników czy tych montowanych w 124 czy 201 ! jak dla mnie ! era plastikowego szajsu juz nigdy nie zbuduje takich silników !! sluchaj kolego pracuje w branzy silników okrętowych !
od 5 lat !! od młodzika ! i wiesz jakie tam są rozwiązania konstruktorzy nie dopuszczaja mysli zeby robić silniki comon rail !! chociaz sa z praktyki oszczedniejsze ! !! wiesz jakie rozwiazania ma taki silnik 7s70 mcc burmeister ? odpowiem krótko ! rozwiazania zywo zerzniete ! z silnikow typu OM jest jedna roznica ! s70 mcc mierzy 20 m wysokosci i 10 dlugosci i wazy 1000 ton |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 11:12
|
|
|
stare silniki były wytrzymałe to prawda ale osiagów zero podkreslam zero. a jak chciales przybutowac to 13l/100km.nie oszukujmy sie te 250 z turbina tyle pala. nie wspomne o tym co trzeba bylo robic zeby go w zimie zapalic. .
pozdro.
ps. maricn ale dales porównanie.dodaj jeszcze ze maszynach i okretach chodzi o to zeby był moment obrotowy odpowiedni a nie moc, masa i obroty. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
Ostatnio zmieniony przez waldek500 17 Marzec 2007, 11:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
TomeQ
Dołączył: 29 Sie 2006 Posty: 137 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 11:12
|
|
|
gust to rzecz indywidualna tobie podoba się taki silnik mnie inny i tak ma być,inaczej wszyscy i wszystko byłoby takie samo. |
_________________ C220 CDI Esprit Champion |
|
|
|
|
pawciomerc
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 133 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 11:22
|
|
|
Kolega ma problem pyta a Wy pier... o silnikach okrętowych i o beczkach tak oczywiście silnik w 123 był nie zniszczalny i mozna było naszczać do baku i tak jechał ale to było 20 i wiecej lat temu
polecam wymiane jednego wtrysku bo koszty niebotyczne nie stety paliwo mamy jakie mamy u Niemca te silniki też robią po milionie a może i więcej
P>S jesli ktos ma szwecki opał to polecam |
_________________ C 2.2 na ropke
NIE MA JAZDY BEZ GWIAZDY |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 11:24
|
|
|
[quote="waldek500"]stare silniki były wytrzymałe to prawda ale osiagów zero podkreslam zero
w mojej byłej w201 250d moj silnik wymiatał,, spalanie 13? hehe chyba w benzynie !:) pszyspieszenie?
mało jaki czapajew swoją hondą tuningowa miał zemna szanse !! wiec nie opowiadaj mi o mozliwosciach tych silnikow
buhahah odpalanie !!
ale zes teraz sie wkopał człowieku silniki om601 i wzwyz charakteryzowaly sie i nadal charatktryzuja dobry odpalaniem w najwieksze mrozy !:)w moim odpalanie na cykniecie w -30 gdzie kumple ze swoich cdi poprzesiadali sie w zeszlym roku do tramwaji !!
tak tak masz racje stare silniki OM615 wzwyz montowane w w115 czy w123 tym z kolei zywotnosc na odpalanie konczyla sie przy jakis 500 tys km !! chyba ze koledze chodzi o jakies fordy czy inne badziewia !!
troche zdobadz jeszcze odswiadczenia w branzy silnikowej tymbardziej w mercedesach to mozemy na piwo sie umowic i podyskutowac ok?? |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 11:39
|
|
|
Marcin, przy całym szacunku dla Twojej wiedzy i doświadczenia, jestem użytkownikiem C250TD i dużo jeżdżę po mieście - auto pali 12 litrów, i nie ma że boli. Natomiast na trasach to 8-9, a do tego rozkręca się dopiero na wysokich obrotach, do 100 km/h to klasyczny diesel. Pewnych faktów nie można ukrywac ani im zaprzeczac, albowiem są bezsporne. Mój znajomy też ma C250TD i jego pojazd spala tyle samo. I jeszcze jedna uwaga: miałem okazję przejechac się Hondą Civic 1.4 125KM i nie doceniasz tych małych samochodów. Natomiast wielką zaletą tego silniku jest niezawodnośc i odpornośc na polskie mieszanki napędowe, zresztą sam parokrotnie dolałem olej z promocji w Tesco i jeździło się bardzo dobrze. Lecz z dolewaniem wstrzymywałem się do lata, bo zimą takie rozwiązanie jest problematyczne. Do tego mój ponad 10letni Mercedes bardzo dobrze znosi upływ czasu, plastiki w środku są nieprzetarte, tapicerka zadbana, przyciski nie klekocą, nie ma luzów, nic się nie rozsypuje. Inny kolega ma paroletnie BMW, z o połowę mniejszym przebiegiem niż mój pojazd, i w mojej ocenie jest to auto wyeksploatowane: opadające szyby, klekocące plastiki, psująca się elektronika i elektryka (szczególnie regulacja foteli) plastiki powycierane, tak samo kierownica, wypłowiała tapicerka - także ja marką BMW po kontakcie z tym pojazdem byłem bardzo rozczarowany. A czytałem w dzienniku zajmującym się branżą motoryzacyjną, że BMW serii 3 ma by porównywalne z Mercedesem C Klasą i Audi A4. W mojej ocenie C klasie odpowiada BMW serii 5, ale także razi mnie duża ilośc elektroniki i elektryki - na dodatek psującej się. Przy zasadniczej wadzie Mercedesa - jego cenie, auto wypada bardzo korzystnie, a do tego nie traci dużo na wartości. Pozdrawiam wszystkich i życzę przyjemnego weekendu. |
|
|
|
|
dyzio87
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 197 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 12:43
|
|
|
Znowu jakaś śmieszna dyskusja...
To jest chyba logiczne że im nowszy samochód, wiecej elektorniki to samochód jest droższy tak jak jego czesci. Starsze samochody wszystkich marek są żywotniejsze zgodnie z zasadą " jak tego nie masz to ci sie to nie zepsuje". Mówcie sobie co chcecie ale mimo drogich wtryskiwaczy chętnie zamienie C180 na c220CDI
marcin1982_1 napisał/a: |
mało jaki czapajew swoją hondą tuningowa miał zemna szanse !! wiec nie opowiadaj mi o mozliwosciach tych silnikow |
Wiem ze wierzysz w swoje samochody co juz pokazałeś w temacie "euroncap" ale w tym momencie znowu troche przeginasz. Chyba że te "tuningowe hondy" w tym czasie jak sie z nimi scigałes to chodziły na 2 gary ?? albo "czapajew" w tym czasie wiózł swoją babcie do szpitala ?? |
_________________ C180 '93 LPG |
|
|
|
|
rambo777
Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 45 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 18 Marzec 2007, 13:31 Pomyłka kolego
|
|
|
Bespośredni wtrysk to nie Merc a Fiat. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 22 Marzec 2007, 12:43
|
|
|
rambo77 ty masz pomylke wtrysk bezposredni to wlasnie cdi 200 i cdi 220 common rail !!!
podszkol sie troszke ! pajacyku |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 22 Marzec 2007, 15:08
|
|
|
waldek500 napisał/a: | stare silniki były wytrzymałe to prawda ale osiagów zero podkreslam zero. a jak chciales przybutowac to 13l/100km.nie |
tu sie z toba nie zgodze przy butowaniu ostrym i jezdzie po warszawie nie spalil mi wiecej niz 9 litrow ja mam 2.5 td |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
|