Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:16
Problemy z gazem na I i II biegu.
Autor Wiadomość
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 18:43   

Zawór odbija w momencie, gdy butlę napełnisz w ok. 80%. Reszta jest buforem bezpieczeństwa (temperaturowa rozszerzalność gazu).

Na Twoim miejscu zmieniłbym gazownika.
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 19:06   

Jak odcina jeden cylinder, to możesz mieć to samo co BEENN - miał na jednym cylindrze złą dysze założoną (za dużą), i paliwo się przelewało - mimo dobierania równej dawki gazu przez wtryskiwacz, gazu lało się za dużo na ten jeden cylinder, a komputer benzynowy odłączał cylinder i wchodził w tryb awaryjny.

Jeśli masz polską instalkę to pewnie STAGa jakiegoś. Mam oprogramowanie do niego i bez problemu mozna regulować dużo dużo opcji i dopasować to dobrze do samochodu. Gazownik zapewne zakładał Ci kit instalacyjny - dowiedz się coś więcej na ten temat, być może założył po prostu za słabą - poza tym M111tki (te silniki 1,8, 2,0 i 2,2/2,3) są wybredne na listwy wtryskowe.

Poza tym wielu gazowników nie ma bladego pojęcia co robi. (Patrz temat z adurwebem ;) ). Jeśli samochód dobrze działa na benzynie, to nie ma siły, dobrze dobrana i przede wszystkim USTAWIONA instalacja musi działać dobrze. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 21:50   

Camel- napisał/a:
poza tym M111tki (te silniki 1,8, 2,0 i 2,2/2,3) są wybredne na listwy wtryskowe.


Jak się daje listwy szybsze / wolniejsze to średnica dysz też musi byc odpowiednia - święta zasada :idea:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
goner 

Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 17
Skąd: lubin
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 21:27   

tez od 3 tygodni używam gazu w 1.8 tyle ze 98 rok, instalacja brc sequent24 , smiga jak ta lala, w miescie 11, w trasie 9,5 -10, nic nie pryka nie szarpie, więć u ciebie ewidentnie cos spierdzielił gazowanik, reklamacja swięta rzecz!!!!
_________________
w202 1.8 kombi, 1998, wdb2020781f772946 lpg
w201 2.0e 1988, po lifcie, lpg
"bez gwiazdy nie ma jazdy"
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 11:50   

Gomezio napisał/a:
Reszta jest buforem bezpieczeństwa (temperaturowa rozszerzalność gazu).


Raczej ci chodzi o "prężność par" :idea:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 14 Listopad 2009, 00:25   

Ja przez około pół roku po zamianie instalacji nie miałem żadnego problemu z LPG, auto wręcz latało. Ale od jakiegoś czasu mam identyczny problem, tez mi muli na I i II biegu (ale nie zawsze, przeważnie na zimnym silniku) i w tedy potrafi nawet czasem strzelić przy ruszaniu. Strzela tylko przy jakimś dużym obciążeniu jak właśnie ruszanie. Strzeli mi tak raz albo dwa razy w miesiącu, zgaśnie, odpalam i jadę dalej już bez mulenia. Jak po jakimś czasie zaczyna mi znowu mulić to wiem, że za kilka dni strzeli, itp itd...
Świece mam nowe, sprawdzane miałem kable i cewki.
Może ciągnie mi jakieś lewe powietrze, bo jakoś mój filtr powietrza mi się nie podoba, jakiś jest powykręcany w tej obudowie, a nie mam u kogo zobaczyć jak wygląda u innego, może obudowa filtra jest walnięta. Czy po zdjęciu pokrywy z obudowy filtra, sam filtr jest równo ułożony? U mnie jest strasznie wykręcony.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 14 Listopad 2009, 12:52   

A czy to nie jest wina temperatury? Jeżeli stacja "krzak" kupuje i sprzedaje gaz za mniejsze pieniądze mogą nie zwracać uwagi na paliwo zimowe. Już powinno takie być na stacjach.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,172 sekundy. Zapytań do SQL: 10